Opgezwollen lymfeklieren

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
Plaats reactie
MGilis
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2020 15:33

Opgezwollen lymfeklieren

Bericht door MGilis »

Hallo!

Ik heb een kitten (Britse korthaar) van bijna 6 maanden maar maak me erg zorgen. Hij heeft al meer dan een maand gezwollen lymfeklieren onder de kaak, aan beide kanten voel je heel duidelijk een dikke, zachte bobbel van zeker een centimeter. Hij eet supergoed, beweegt goed en heeft geen koorts, maar hij lekt zich wel heel vaak af en krabt zich nogal vaak aan beide plaatsen waar het is opgezwollen. Ik ben al twee keer naar de dierenarts geweest, eerst heeft ze een ontstekingsremmer gegeven voor een week en dit haalde niets uit. Nadien teruggekomen en heeft ze bloed genomen, zag er allemaal tiptop uit en heeft laten weten dat we binnen 30 dagen moeten terugkomen als het niet weg is.

Het ding is dat ik er nu na 10 dagen geen verbetering in zie en me afvraag of dit misschien wel een goed idee is om er zo lang mee te wachten om er achter te komen van waar dit komt? Nemen we geen risico door dit nog uit te stellen?Heeft iemand dit ook al meegemaakt?Ik maak me natuurlijk zorgen dat dit geen één of andere kanker is.

Alvast bedankt voor jullie reactie!
Plaats reactie