Ontstekingen overal

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
Plaats reactie
FreshLemon
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2019 15:35

Ontstekingen overal

Bericht door FreshLemon »

Hallo

Ik kom zojuist met mijn kat bij de dierenarts vandaan genaamd: Diesel, 7 jaar oud en ik heb haar 3.5 geleden van marktplaats gehaald omdat mensen niet meer voor haar konden zorgen.

Ze heeft een iets wat slechter gebit maar kan nog goed kauwen op brokjes.
Nu is ze dus al 1 maand lang wat heen en weer aan het overgeven, tot op vorige week donderdag aan een stuk door en geen eten meer binnen houden.
Tijd om aan de bel te trekken, want dit was voor mij niet meer leuk ( kotst opruimen, op plekken waar je liever geen kotst op wilt) en natuurlijk Diesel die eigenlijk dus gewoon ''dood'' ziek is. :-(

Er werd mij vertelt bij de dierenarts dat ze ontstekingen heeft aan maag en darmstelsel en tevens ook in haar lever en nieren. Gelukkig zijn de longen en hart bespaard gebleven, maar ik maak mij ook zorgen over haar lever en nieren want die zijn o zo belangrijk.

Nu heeft ze pijnstilling gekregen en antibiotica tegen infecties en dergelijke en moet ik vrijdag weer langs komen voor controle ( hopen dat het zich daarmee oplos )maar als je zoveel ontstoken hebt heb ik wel mijn twijfels. Maar, dan gaan we verder kijken.... toch vraag ik mij wel af wat je eventueel hierna nog zou kunnen doen..?

Zijn er mensen die dit ook met zijn of haar kat gehad hebben ? Gewoon even ervaringen delen en of de de kat er weer bovenop gekomen is ?

Groetjes
Plaats reactie