Kitten met ontstoken penis???

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
Plaats reactie
emirhan010
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2019 13:11

Kitten met ontstoken penis???

Bericht door emirhan010 »

Hoi allemaal, dit is mn eerste keer dat ik iets op een forum post dus ik weet niet precies hoe dit allemaal werkt.

Mijn kat is laatst bevallen van 4 kittens. Toen ze nig maar 1 week oud waren is ze jammer genoeg aangereden waardoor ik zelf zorg draag over de kittens. İk voer ze, ik stimuleer ze om te plassen, en ik weeg ze ook om zeker te zijn dat ze goed aankomen. Ze waren allemaal kerngezond tot ik gisterenavond ineens zag dat een van de katertjes een rode gezwollen penis had. İk dacht dat het niks was, en dat hij gewoon een erectie had, maar toen ik vanochtend wakker werd om ze met de fles te geven, zag ik dat hetzelfde geval zich voordeed. İk heb van alles en nog wat opgezocht op het interent maar ik vind niks over een ontstoken penis bij de kat. Heeft een van jullie hier ervaring mee, of weten jullie wat ik kan doen??

Help aub
ErikPhilippus
Tijger
Tijger
Berichten: 1945
Lid geworden op: 20 okt 2015 14:28

Re: Kitten met ontstoken penis???

Bericht door ErikPhilippus »

Ik zou direct naar de dierenarts gaan. Dikke kans dat er iets in de penispunt zit, dat de boel verstopt, irriteert en laat opzwellen.
Als het kitten niet kan plassen, is dat een noodgeval!
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Kitten met ontstoken penis???

Bericht door pinguin »

Mag hopen dat je inmiddels bij de dierenarts zit

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Plaats reactie