Otis met koorts op en af

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
Gebruikersavatar
Pisces2202
Lynx
Lynx
Berichten: 113
Lid geworden op: 19 feb 2013 14:37

Re: Otis met koorts op en af

Bericht door Pisces2202 »

Sorry duurde wat lang voor het telefoontje kwam.

Otis bloed is 100% pico bello. Hij heeft zonder koortsverlagende medicijnen ook 38.8 vanmorgen. Wel wat missellijk en moeite met eten dus daarvoor wat gehad. Ze houden hem nog een nachtje omdat hij nog steeds diarree heeft. Ze denkt dat hij een virus te pakken had en toch voedsel intolerantie. Dus we gaan over op hypo allergeen voer. Ik ben zo opgelucht dat er niet iets "eng" met mijn rode kreng.

Heb zelf het klokje rond geslapen, dus ik had ook ff rust nodig.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Otis met koorts op en af

Bericht door nellebel »

Gelukkig. Nu samen even goed bijtrekken bij tanken. Goed dat hij infuus kreeg. Hij zal toch wel uitgedroogd zijn met de diarree

Verstuurd vanaf mijn GM 5 d met Tapatalk

groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Pisces2202
Lynx
Lynx
Berichten: 113
Lid geworden op: 19 feb 2013 14:37

Re: Otis met koorts op en af

Bericht door Pisces2202 »

Hij blijft ook nog een nachtje. Wel ff kopjes en knuffels gehaald net. Hij blijft ook voorlopig aan de RC Convalescence om alle voedingstoffen en energie binnen te krijgen. Gelukkig vindt hij dat ook nog eens lekker. Hij wilde geen brokjes eten volgens hun, dus heb ik ze mijn trucje laten zien. Brokjes aangeven als een snoepje :edance: dan eet hij ze wel. Morgen eventueel nog vocht onder de huid, en hij krijgt pasta tegen de diarree. Naam ff kwijt. Het gaat beter maar hij is er nog niet.
Gebruikersavatar
KleinDraakje
Poema
Poema
Berichten: 378
Lid geworden op: 02 jan 2018 08:42
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Otis met koorts op en af

Bericht door KleinDraakje »

Elk klein stapje wat niet achteruit is, is vooruitgang!
- Viv
En de drie bengeltjes
Rocky, Marble & Pebbles 💖

Bekijk ons foto album
Gebruikersavatar
Lieselotje
Panter
Panter
Berichten: 536
Lid geworden op: 14 jan 2017 08:48

Re: Otis met koorts op en af

Bericht door Lieselotje »

Hopelijk mag ue snel naar huus en knapt ie op. Jaja brokjes aanbieden als snoepjes, moet je wel de tijd voor nemen 😙
Gebruikersavatar
Pisces2202
Lynx
Lynx
Berichten: 113
Lid geworden op: 19 feb 2013 14:37

Re: Otis met koorts op en af

Bericht door Pisces2202 »

Otis is weer thuis. Toch weer spannend. Hoop dat hij het goed blijft doen op Sanimed Atopy en probiotica. Zijn ontlasting wordt wel vaster dus misschien voedselallergie en een virusje er bovenop. Er is ontlasting opgestuurd voor een kweek. Daar krijgen we dinsdag de uitslag van.

Nu zorgen dat ik hem een week binnen kan houden. Vind dat een crime met buitenkatten.

Ook maar weet de rekening doorsturen naar de verzekering. Bedrag is niet misselijk, daarom blij dat ze beiden verzekerd zijn.
Plaats reactie