wat heeft mijn kat?

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
Gebruikersavatar
Carine74
Lynx
Lynx
Berichten: 148
Lid geworden op: 15 dec 2017 20:09
Locatie: Maastricht

wat heeft mijn kat?

Bericht door Carine74 »

Mijn kater Bobby van 8 jaar eet al sinds 3 dagen niets meer en ligt alleen maar in zn mandje. Ik ben gisteren naar de dierenarts gegaan. Hij heeft geen koorts (39 graden), de buik voelde soepel maar leeg (logisch), er was verder niets aan hem te zien. Er is bloed afgenomen, vanmorgen de uitslag, de waardes waren allemaal normaal, behalve de witte bloedcellen waren verhoogd (ik heb de uitslagen ook per mail gekregen, dus als er iemand verstand van heeft...). De dierenarts denkt een infectie, je hoeft dan niet altijd koorts te hebben, zei hij. Hij heeft nu pijnstilling (Loxicom) en eet-stimulator (Remergon), maar het doet allemaal niets. Hij zit lusteloos in zn mandje en wil niets eten. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb verder Nutribound meegekregen waarmee ik hem moet gaan dwangvoeren (30 ml per dag). Iemand ideeen wat er mis kan zijn met hem en wat ik nog meer kan doen?
groetjes Carine
Bobby (11 jaar) :rip:, Masou (11 jaar), Billy 6 maanden, baby-kitten 12 weken.
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: wat heeft mijn kat?

Bericht door pinguin »

De kat van mijn ouders heeft zo iets gehad konden ze ook uiteindelijk niks vinden. Blijf dwang voeren en bij twijfel raad pleeg evt een andere dierenarts.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
Carine74
Lynx
Lynx
Berichten: 148
Lid geworden op: 15 dec 2017 20:09
Locatie: Maastricht

Re: wat heeft mijn kat?

Bericht door Carine74 »

Hoe is het afgelopen met de kat van je ouders?
groetjes Carine
Bobby (11 jaar) :rip:, Masou (11 jaar), Billy 6 maanden, baby-kitten 12 weken.
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger