Nina, 6 jaar oud, blijft lusteloos ondanks ab kuur

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
patiani-guusje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 877
Lid geworden op: 21 nov 2010 11:10

Nina, 6 jaar oud, blijft lusteloos ondanks ab kuur

Bericht door patiani-guusje »

Lang niet meer ingelogd, helaas terug met zorgen.. Hoop dat jullie me kunnen helpen. Nina was vorige week niet zichzelf, at wel, maar vond haar slomer, minder actief. Donderdag naar de dierenarts gegaan. Daar bleek ze 40c te hebben, twee rotte kiezen ( totaal niks van gemerkt!) en voelde de dierenarts slappe ontlasting. Ze kreeg onsior mee een clavubactin. De koorts zakte al snel, ze eet al die tijd gewoon goed, maar slaapt nog steeds erg veel. Ook merk ik andere gedrags veranderingen, minder aanhankelijk, gaat de tuin bijna niet uit. Reden voor weer een dierenarts bezoek, dit was gisteren. Helemaal nagekeken, en bloedondezoek. Niks te vinden alleen iets te laag kalium. Miss stress opperde de dierenarts. We wonen nl sinds een maand weer in ons zomerhuisje op een volkstuin complex, in de winter in een appartement. Hier kan ze veilig naar buiten ( geen verkeer) en vindt ze het in haar normale doen geweldig. De dierenarts denkt dat ze hier miss toch stress door ervaart, of dat meer last van haar kiezen heeft dan ze laat blijken ( eet zonder pijn aan te geven) Kiezen gaan er overigens vrijdag uit. Nu maak ik me dus toch zorgen . Ondanks de uitslag van het bloed.. Kan dit niet verklaren: koortsvrij, goede eetlust en toch lusteloos. Kan het zijn dat katten dergelijke klachten krijgen door gebruik van antibioticum? Wat denken jullie?
Groetjes van mij en poezen Sarah, Tica, Floortje (IM Mickey, Poesje, Patiani, Guusje, Nina, Monty) En een poot van Luna en Sophie
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6806
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Nina, 6 jaar oud, blijft lusteloos ondanks ab kuur

Bericht door Dinky »

http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... 58&t=31554

In dit topic is zelfde probleem al aangehaald dus wat mij betreft verder in dat topic ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Plaats reactie