Boeddha heeft kanker

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9309
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Boeddha heeft kanker

Bericht door castratenkoor »

Veel sterkte met het verlies van Pua. Wees niet te streng voor jezelf en pijnig je niet met schuldig voelen. Je hebt het beste met haar voor gehad - helaas heeft dat niet gewerkt.

Misschien was ze al te veel verzwakt. Mensen kunnen ook sterven door chemo. Dat had je allemaal niet kunnen voorzien dat het zo af zou lopen.

Rust zacht lieve Pua.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Boeddha heeft kanker

Bericht door nellebel »

Heel veel sterkte met het verlies van je lieve pua
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
ErikPhilippus
Tijger
Tijger
Berichten: 1945
Lid geworden op: 20 okt 2015 14:28

Re: Boeddha heeft kanker

Bericht door ErikPhilippus »

Ja, dit doet heel veel pijn... Je hebt je uiterste best gedaan, en het heeft niet mogen baten.
Sterkte in deze moeilijke en verdrietige tijd. Hopelijk is er over een tijdje weer ruimte voor mooie herinneringen aan Pua.

Hartelijke groet,
Erik
Boeddha
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 nov 2016 18:08

Re: Boeddha heeft kanker

Bericht door Boeddha »

Cin, wat ontzettend naar om dit te horen...

Zoals anderen ook al zeggen: dit had niemand kunnen voorzien, en je hebt echt het beste met haar voor gehad.

Heel veel sterkte,
Rust zacht lieve Pua
Gebruikersavatar
Ennakee
Jaguar
Jaguar
Berichten: 727
Lid geworden op: 12 nov 2015 01:16

Re: Boeddha heeft kanker

Bericht door Ennakee »

Wat een verdrietig bericht Cindy, je hebt Pua met deze behandeling een 2e kans gegund maar deze complicaties kon je niet voorzien..

Voor nu wil ik je heel veel sterkte wensen met het verwerken van haar plotselinge dood. Zelf heb ik ook op een dergelijke manier een geliefd dier verloren. En dat is afschuwelijk en geeft een gevoel van enorme machteloosheid .

Ik wens je enorm veel licht en kracht de komende tijd, en voel met je mee.

Rust zacht lieve kleine Pua...
Gebruikersavatar
Yo16Ka16No11
Cheetah
Cheetah
Berichten: 831
Lid geworden op: 24 aug 2016 20:35

Re: Boeddha heeft kanker

Bericht door Yo16Ka16No11 »

Heel treurig en heel veel sterkte met het verlies van je lieve Pua!
Warme groet, Mariska

Nora, Teun & Tilly
Karel 2000-2017 & Yoki 2000-2018
cin0407
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 jan 2017 21:09

Re: Boeddha heeft kanker

Bericht door cin0407 »

ja verschrikkelijk ik heb er geen woorden voor je wilt niet zo,n einde voor haar.een injectie met allemaal onbekende voor haar.ik hoop dat ze er niet teveel van meegekregen heeft omdat ze al suf was van de pijnstilling..ik heb geen afscheid kunnen nemen van haar dat doet pijn..

ik wil boedha wel veel succes wensen met de behandeling,ik hoop dat ze nog een lang mooi en gezond leven mag hebben.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Boeddha heeft kanker

Bericht door Anne »

Heel veel sterkte met het verlies van Pua, zo te zien heeft ze gevochten en alles gegeven maar mocht het niet baten. Het enige positieve is dat ze niet meer lijdt en dat ze rust heeft gevonden
Ik hoop dat jij dat ook vindt, rust en moed om verder te gaan zonder Pua. Zo te zien heb jij ook alles gedaan wat je kon maar mocht het niet baten

rust zacht dappere Pua
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Marian1993
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 apr 2019 21:54

Re: Boeddha heeft kanker

Bericht door Marian1993 »

Goedenavond,

Wij hebben 2 kittens thuis. Dino en Dushi, broer en zus, beide 5 maanden oud. De laatste tijd is Dushi futloos en maakt rare, schokkerige bewegingen met haar vacht. Haar eetlust is verminderd en ze is niet meer zoals ze hiervoor was.

Hier waren wij niet gerust op en zijn vandaag naar de dierenarts gegaan. Ze hebben haar onderzocht en hebben een gezwel in haar buikje aangetroffen. Eerst voelde ze dit, en hebben later een echo gemaakt. Ze verwachten ook bij haar Maligne Lymfoon. (Kanker) Morgen neemt de dierenarts een biopt en gaan ze het weefsel onderzoeken. Afwachten... we zijn ontzettend geschrokken en verdrietig. Ons kleine, mooie meisje zomaar ziek en vol pijn..

We vrezen voor het ergste en zitten vol vragen. Wat moeten we doen? Wordt ze beter? Wat zijn de kosten?

Het lezen van dit topic heeft ons weer wat meer informatie gegeven. Alvast bedankt daarvoor.

Groetjes Marian
Gebruikersavatar
Dushizenn
Huiskat
Huiskat
Berichten: 72
Lid geworden op: 23 apr 2019 12:51
Locatie: Maastricht, Nederland en Veldwezelt, België.

Re: Boeddha heeft kanker

Bericht door Dushizenn »

Arme Dushi! Heel veel sterkte Marian!

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Zotvanpoezen
Tijger
Tijger
Berichten: 1440
Lid geworden op: 19 sep 2018 16:19
Locatie: Pajottenland /Vlaams Brabant

Re: Boeddha heeft kanker

Bericht door Zotvanpoezen »

Veel moed met Dushi. Geef dat meisje een kusje op haar kopje van mij!
Wel nog zeer jong om zoiets erg te hebben. Sterkte!
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)

Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Boeddha heeft kanker

Bericht door nellebel »

sterkte en hopelijk kunnen ze nog wat voor haar doen
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
ErikPhilippus
Tijger
Tijger
Berichten: 1945
Lid geworden op: 20 okt 2015 14:28

Re: Boeddha heeft kanker

Bericht door ErikPhilippus »

Verdrietig nieuws, zo jong....
Veel sterkte, en ik hoop dat een behandeling mogelijk is.
Marian1993
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 apr 2019 21:54

Re: Boeddha heeft kanker

Bericht door Marian1993 »

Hey allemaal,

Bedankt voor de lieve berichtjes.

Vandaag bij de DA de stukjes weefsel weg laten halen, en waarschijnlijk vrijdag de uitslag. Ik heb het gezien, en mogen voelen.. het gezwel dat in haar buikje zit is hard en wel 5 bij 3 cm.. We gaan uit van het ergste. En zijn alles aan het overwegen.
Wel of geen chemobehandelingen!? We weten het nog niet.. Zou het allemaal te behappen zijn voor zo’n klein beestje?? Zal ze nog meer pijn lijden en zwakker worden??

We zitten in zak en as. Hebben pijnstillend meekregen van de DA en blijf tot vrijdag hopen dat ze een verkeerde diagnose heeft gesteld...
Gebruikersavatar
Dushizenn
Huiskat
Huiskat
Berichten: 72
Lid geworden op: 23 apr 2019 12:51
Locatie: Maastricht, Nederland en Veldwezelt, België.

Re: Boeddha heeft kanker

Bericht door Dushizenn »

We duimen en leven met jullie mee!


Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Plaats reactie