novacam

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: novacam

Bericht door Brittenbolletje »

Nee dat denk ik ook niet. Ik zou met je eigen dierenarts overleggen dat je niet achter de keuze staat van de soort pijnstilling en je heel graag wat anders wilt hebben.
sharon24
Lynx
Lynx
Berichten: 118
Lid geworden op: 05 feb 2010 22:12

Re: novacam

Bericht door sharon24 »

ja maar wat als ze tolfodine niet hebben dan waar moet ik dan voor kiezen? wat als ze alleen maar de cammetjes hebben? wat moet ik dan:(toestemming van mij da vragen? en dat doorgeven aan de da die het wel heeft?
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: novacam

Bericht door Brittenbolletje »

Er zijn inderdaad dierenartsen die het niet hebben. Gelukkig heb ik dan een makkelijke dierenarts. Bijvoorbeeld qua entingen besteld ze speciaal voor mij van een ander merk. Je zou het eens moeten vragen, maar je zou het ook moeten(kunnen) onderbouwen denk ik bij je dierenarts waarom niet.
sharon24
Lynx
Lynx
Berichten: 118
Lid geworden op: 05 feb 2010 22:12

Re: novacam

Bericht door sharon24 »

ja is ook waar misschien kan hij t ook wel bestellen voel me dan weer zo n zeur:(
maar goed ga morgen bellen.
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: novacam

Bericht door Brittenbolletje »

Tja, het is jou dier, jij bepaalt wat erin gaat niet de dierenarts. Als jij iets niet wilt dat er moet gebeuren moet een dierenarts daarnaar luisteren. "zomaar" iets doen houd ik nooit zo van :)
Cerna

Re: novacam

Bericht door Cerna »

sharon24 schreef:.... een da die tolfedine in omgeving gelderland verkoopt?
Omgeving Gelderland? Dat is een enorm gebied. Mijn dierenarts heeft in ieder geval Tolfedine en dat is in Doetinchem.
sharon24
Lynx
Lynx
Berichten: 118
Lid geworden op: 05 feb 2010 22:12

Re: novacam

Bericht door sharon24 »

Hoi puma welke dierenarts ik woon in arnhem dus das te doen kijk ff hier en anders ga ik nasr doetichem mag ik t adres van jou?
Cerna

Re: novacam

Bericht door Cerna »

Annet is de naam :lol: (zie onderschrift) Puma is mijn status (=aantal berichten).

Ik denk niet dat ze je zomaar pijnstilling geven zonder de kat gezien te hebben. Ik PB je het telefoonnummer. Kun je overleggen.
sharon24
Lynx
Lynx
Berichten: 118
Lid geworden op: 05 feb 2010 22:12

Re: novacam

Bericht door sharon24 »

hoi anna

ja sorry schreef t bericht via de telefoon zag t niet goed..
Maar heel toevallig had de da in mijn straat ook de tolfedine;) kan hem zo gaan ophalen.
Moet wel zeggen dat de assistente van mijn eigen da helemaal niet vriendelijk was om de andere da te bellen voor toestemming om de tabletjes te halen. Dat is toch een soort van service neem ik aan..zucht..
Maar goed ga t zo ophalen alvast bedankt voor de moeite..

groetjes merel
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: novacam

Bericht door eveline1982 »

Niet druk om maken. Ze kunnen iets niet verkopen, en jammer genoeg zijn er nog genoeg die het om het geld doen, ipv het beste voor het dier willen. Fijn dat je nu het juiste middel hebt :)
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger
Berichten: 1235
Lid geworden op: 06 aug 2012 11:57
Locatie: Arnhem

Re: novacam

Bericht door Gizmobritsekorthaar »

Waar woon je in Arnhem merel? Ik woon ook in Arnhem en ga normaal na elke Dierenarts maar die hebben ook alleen CAM medicatie
ik wil voor noodgevallen ook wel een ander die geen cam geeft
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya
Fotos van Gizmo en Caya
sharon24
Lynx
Lynx
Berichten: 118
Lid geworden op: 05 feb 2010 22:12

Re: novacam

Bericht door sharon24 »

Dag cindy

@eveline de dierenartsen zijn top daar maar vond die assistente sowieso altijd best wel nors.

@ cindy Ik ga voor operaties narcose naar ede dierendokters omdat ze daar gasnarcose gebruiken en een injectie krijgen om uit de narcose te komen dat vindt ik wel erg fijn plus heb veel vertrouwen in de artsen.
Vindt het wel jammer dat ze ook met cam medicatie werken maar goed ik maak ook gebruik van de da in arnhem voor inentingen/ wondjes de wat kleinere dingetjes zeg maar.
Maar heb in het verleden bij hun ook wel een x novocam meegekregen voor een wondje maar toen wist ik dit niet
zal je een pb sturen welk adres.
ik heb vandaag de tolvodine ook opgehaald helemaal blij mee;)

Bedankt iedereen voor de tips ben superblij dat ik de novacam nu niet hoef te geven;)

groetjes sharon/merel
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: novacam

Bericht door Anne87 »

Even voor de Arnhemmers. Ik zit in Wageningen bij Kortenoord en die luisteren keurig en ik krijg altijd tolfedine mee ipv de cammetjes. :-)
kimschurink93
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 mar 2019 20:34

Re: novacam

Bericht door kimschurink93 »

HELP

Ik lees allemaal dingen over de cam familie
Mijn poes is afgelopen maandag geopereerd ze hebben haar oog verwijderd de 1ste 2 dagen was ze op zich nog wel aanwezig maar nu is ze lusteloos slaapt alleen maar eet niet en heeft op 1 dag 2x epileptische aanvallen gehad dit is voor het eerst in 16 jaar..
Zij krijgt ook novocam en er staat op het doosje niet voor katten met hart/nierfalen..

Mijn kat heeft een hartruisje en de dierenarts denkt dat ze misschien ook iets met de niertjes heeft..

Ik durf haar dit niet meer te geven omdat ik gewoon bang ben dat ik haar hier mee langzaam vermoord om even hard te zeggen..

Iemand ervaring??
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: novacam

Bericht door Rik »

Yikes. Waarom heeft de dierenarts dat dan gegeven, terwijl bekend is dat ze slechte nieren en een slecht hart heeft???

Ik zou even bellen en vragen om een alternatief.
16 jaar, slechte nieren en een slecht hart, nee, dan moet je die Novacam niet geven.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Plaats reactie