Vraag

Voor alle vragen over de castratie en sterilisatie, de geslachtsdelen van de kat, en andere vragen m.b.t. de voortplantingsorganen.
Plaats reactie
Hellolola
Huiskat
Huiskat
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 dec 2019 23:46

Vraag

Bericht door Hellolola »

Hallo!

Onze kat is eergisteren geopereerd, we wilden haar laten steriliseren. Echter tijdens de sterilisatie kwam de da erachter dat haar baarmoeder opgezet was en heeft deze helemaal verwijdert. Ze is 7 jaar btw.

Na de operatie werd ze niet wakker en kreeg ze een extra spuitje om wakker te worden, ze is redelijk klein en licht.

Nu 36 uur later eet ze wel goed maar ze drinkt niet, iemand een idee waarom ze wel eet en niet wil drinken? ze heeft een rompertje aan en ligt alleen maar. Ik denk omdat ze zich niet prettig voelt met het rompertje aan.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Vraag

Bericht door nellebel »

mijn katten voelden zich ook vreselijk met rompertje aan en lieten zich gewoon omvallen. je zou even kunnen kijken hoe ze zich gedraagt zonder rompertje. ze moet wel vocht binnen krijgen. of krijgt ze natvoer, daar zit wel vocht in, dat helpt ook. zag je voorheen je kat wel vaker drinken? mijn katten drinken ook best goed maar hoor hier ook wel eens dat mensen hun katten amper zien drinken. goed opletten dat ze van het wondje afblijft ne niet kapot gaat bijten
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Hansratlook
Lynx
Lynx
Berichten: 103
Lid geworden op: 30 apr 2021 13:08
Locatie: kop van NH

Re: Vraag

Bericht door Hansratlook »

---
Mijn poes Bibi zie ik ook helemaal niet uit haar drinkbakje drinken, ze krijgt wel

elke dag natvoer.

Ik zie haar wel af en toe een beetje drinken uit het aquarium :lol:

---
IMPERFECTION IS BEAUTY,
MADNESS IS GENIUS AND IT'S
BETTER TO BE ABSOLUTELY RIDICULOUS
THAN ADSOLUTELY BORING
Plaats reactie