Mila krols. ..

Voor alle vragen over de castratie en sterilisatie, de geslachtsdelen van de kat, en andere vragen m.b.t. de voortplantingsorganen.
Plaats reactie
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Mila krols. ..

Bericht door sharon03 »

Breng me nou maar weg! Mila is zo krols als een idioot!!! Dat beest is gvd!!! (Sorry voor mn grofheid nu) gesteriliseerd Door dezelfde dierenarts als poes!!! En na mijn weten IS haar hele baarmoeder eruit gehaald!!! Ik ga morgen naar de nieuwe dierenarts onderzoek laten doen, mocht blijken dat ze tegen me gelogen heeft en dat alles voor niks IS geweest dan krijgt zij aan mij een duivel!!! Dit is toch te gek om los te lopen ofniet dan :( :( waar kun je klachten indienen? Want ik pak al haar fouten erbij als dit werkelijk zo is!!!
Gebruikersavatar
Ennakee
Jaguar
Jaguar
Berichten: 727
Lid geworden op: 12 nov 2015 01:16

Re: Mila krols. ..

Bericht door Ennakee »

Volgens mij bij het veterinair medisch tuchtcollege, zie topic van poes.

Het is trouwens bijna volle maan, en mijn katten reageerden daar altijd erg vocaal op. Dus misschien is het vals alarm....
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: Mila krols. ..

Bericht door sharon03 »

Nou ik hoop het maar want poes begint Door mila nu ook achterlijk te doen... Ze liggen hier als een stel idioten over de grond te rollen allebei en tegen elkaar in te miauwen. .. nou... Mila komt me nu dus niet meer in de achtertuin tot ik zekerheid heb!... aan poes hdb ik trouwens nooit wat gemerkt rond volle maan maargoed zij was natuurlijk meer buiten als binnen haha
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: Mila krols. ..

Bericht door sharon03 »

Jammer trouwens dat de mijnalbum nu niets doet heb mooie foto's van poes haar Kittens. .. echt goed te zien nu twee langharig en een korthaar. Jeetje gaat ook snel hè ze lopen al... net 3 weekjes
Gebruikersavatar
Ennakee
Jaguar
Jaguar
Berichten: 727
Lid geworden op: 12 nov 2015 01:16

Re: Mila krols. ..

Bericht door Ennakee »

Ja kleine kittens groeien snel. En wat de volle maan betreft, dat verschilt ook per kat of er wel of niet gereageerd wordt. Bij Polleke was het altijd raak, en hing ze keihard miauwend in de gordijnen. Intussen is ze wat rustiger geworden.

Hoezo doe myalbum het niet?
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: Mila krols. ..

Bericht door sharon03 »

Ja dat doet mila dus ook vooral nu...echt keihard miauwen. ..ik hoop echt dat t daaraan ligt dat zou een hele opluchting zijn :) . Op mijnalbum komt alleen wit beeld met het zoek en deel teken als ik het intyp..
Gebruikersavatar
Ennakee
Jaguar
Jaguar
Berichten: 727
Lid geworden op: 12 nov 2015 01:16

Re: Mila krols. ..

Bericht door Ennakee »

Ik heb gewoon toegang tot de site. Misschien moet je het nog een keer proberen. Wanneer het miauwen maan gebonden is, dan zal het v.a. zaterdag wel rustiger worden. Trouwens met krolsigheid liggen ze ook vaak met het kontje omhoog en vinden alles vreselijk lief.
Laatst gewijzigd door Ennakee op 17 aug 2016 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: Mila krols. ..

Bericht door sharon03 »

Nope nog niks :(
Gebruikersavatar
Ennakee
Jaguar
Jaguar
Berichten: 727
Lid geworden op: 12 nov 2015 01:16

Re: Mila krols. ..

Bericht door Ennakee »

Was er nog ruimte voor foto's op jouw pagina? Of moet je een nieuw album aanmaken.
Gebruikersavatar
Ennakee
Jaguar
Jaguar
Berichten: 727
Lid geworden op: 12 nov 2015 01:16

Re: Mila krols. ..

Bericht door Ennakee »

Sterkte met de zingende moedertjes? :lol: Hopelijk kun je straks slapen....
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: Mila krols. ..

Bericht door sharon03 »

Haiii. .. nou krols blijkt ze niet.... mevrouw heeft een aandachtsprobleem :lol: daarom stalt ze me dus constant wat ik laatst al in een ander topic zei... en mevrouw wil dus gewoon serieus de hele dag Door geaaid worden....een paar keer geprobeerd en indd zodra ik aai stopt het gemiauw. .. was nooit in me op gekomen als de dierenarts het me niet had gezegd hoor! Aandacht... en ik geef ze al zoveel aandacht! Jeetje haha. De dierenarts zei dat ze gewoon een hele onzekere poes was die eigenlijk constant bevestiging bij me aan het zoeken is nu haar Kittens de deur uit zijn. Zo zien er maar weer dat dieren ook zeker wel gevoelens kunnen hebben :edance: en ik ben Door haar geadopteerd om dat te gaan doen!
Plaats reactie