Eerste enting kittend gemist

Voor alle vragen over de jaarlijkse cocktail, andere inentingen, entstoffen en de bijwerkingen van inentingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dryad
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2012 12:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Eerste enting kittend gemist

Bericht door Dryad »

Hallo iedereen,

Ik heb even als gast rondgeneusd, maar kon mijn vraag zo niet vinden en aangezien ik toch blijf lezen heb ik mij maar even geregistreerd. :grin: Over een week mag ik mijn kittens ophalen, die op dat moment tien weken oud zijn. Broer en zus komen mijn huis dus op stelten zetten, maar nu kreeg ik van de huidige eigenaar te horen dat ze nog niet ingeënt zijn. Dit wil ik wel doen, aangezien er veel mensen in mijn vriendenkring zijn met katten en ik ook wel in contact kom met een stalkat. Nu is mijn vraag dus of het erg is om de eerste enting met 10 weken te laten doen en de tweede dan iets op te schuiven zodat het zichzelf weer gelijk trekt?

Overigens hebben we in het ouderlijk huis altijd katten gehad (nog steeds) maar deze waren altijd al ingeënt. Het is bij mijn ouders dus ook en vraagteken, daarom plaats ik het hier.
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: Eerste enting kittend gemist

Bericht door mittenslief »

dat is geen probleem hoor
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Eerste enting kittend gemist

Bericht door Chiquita98 »

Volgens mij moet er altijd een bepaalde tijd tussen de entingen liggen dus ik zou de 2e niet eerder geven zodat je weer op schema ligt. Overleg dit gewoon even met de da. Inenten zou ik in ieder geval wel meteen laten doen
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Plaats reactie