Probleem na vaccinatie

Voor alle vragen over de jaarlijkse cocktail, andere inentingen, entstoffen en de bijwerkingen van inentingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jille
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 jun 2011 10:21

Probleem na vaccinatie

Bericht door jille »

Ik had 3 katten. Twee daarvan zijn FIV positief. Na die vaccinatie werd mijn derde kat - die niet positief is - niet meer inge-ent. Vorig jaar kreeg ik een vierde kat - niet helemaal mijn eigen keuze met het oog op die twee positieve katten, maar het was een noodgeval.
Na overleg met de DA heb ik deze kat vorige week laten vaccineren (combinatie katten ziekte en leukemie). De poes heeft slecht gereageerd - eerst een dag ziek en ze heeft duidelijk veel pijn in haar linkerrpoot , die ze dan ook niet meer gebruikt.
Volgende maand moet ze een herhalingsinenting krijgen en ik vraag me af of ik met die vaccinaties nog wel zou doorgaan. De kat reageert overigens heel slecht op dierenartsbezoek, ze is daarna altijd minstens 1 dag ziek of totaal overstuur.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11244
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: probleem na vaccinatie

Bericht door Adriana »

welkom ;-) op het Forum met nogal wat kattenleed zo te lezen..
kijk bij Forumoverzicht even bij de draadjes over inenten, ja/nee (oid) en vaccineren. er zijn erg veel discussies en meningen en zeker ook tal van negatieve ervaringen mee. en kijk gelijk even (zoekfunctie rechtsboven) bij titerbepaling of titeren. staat vrij veel info op het Forum, succes met inlezen!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
jille
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 jun 2011 10:21

Re: Probleem na vaccinatie

Bericht door jille »

ik ben met het zoeken niet erg succesvol - ik had het al gedaan voor ik dit bericht plaatste en nu dus opnieuw en ik krijg steeds de melding dat mijn zoeken geen resultaat oplevert
Ik zal eens nalezen hoe het precies moet
Gebruikersavatar
daantje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 921
Lid geworden op: 30 sep 2003 19:40
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: Probleem na vaccinatie

Bericht door daantje »

Geeft toch helemaal niets! Ik heb alvast een linkje voor je ;-)

http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... 36#p494436
Daantje en B-kwintet :pdtbis:
'Geweld eindigt waar respect begint'
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11244
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Probleem na vaccinatie

Bericht door Adriana »

http://www.dekattensite.nl/phpBB2/searc ... mit=Zoeken
deze gaat over titeren en titerbepaling
hier zie je alle berichten, die dat woord bevatten onder elkaar en door ze aan te klikken kun je ook de andere berichten in dat draadje lezen.

http://www.dekattensite.nl/phpBB2/searc ... mit=Zoeken
deze berichten gaan over vaccineren

en van daantje heb je de berichten over inenten

en zoeken is simpel: je typt bij voorkeur één woord, zoekknop aanklikken en zoefff!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie