Veel pijn bij aaien over de rug na inenting

Voor alle vragen over de jaarlijkse cocktail, andere inentingen, entstoffen en de bijwerkingen van inentingen.
Plaats reactie
trabbit
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 sep 2010 19:38

Veel pijn bij aaien over de rug na inenting

Bericht door trabbit »

De kat heeft om 17:00 bij de dierenarts zijn jaarlijkse inenting gekregen (niesziekte), net pakte ik de kat op en miauwde die (doet die nooit). Daarna aaide ik hem over zijn rug en wilde die bijten en miauwde. De kat heeft dus veel pijn. Hij heeft dit nooit eerder gehad/gedaan na een inenting.
Kan dit kwaad of gaat het vanzelf weer over?

Het gaat om een kater van 11 jaar (gecastreerd), die geen ziektes of overgewicht heeft.

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Queen
Poema
Poema
Berichten: 208
Lid geworden op: 25 aug 2010 17:32

Re: Veel pijn bij aaien over de rug na inenting

Bericht door Queen »

Goh Trabbit dat is wel heel ongewoon, maar misschien is er een spiertje ofzo geraakt. Ik zou het tot morgen aankijken en bij niet vertrouwen toch maar even een weekend dierenarts bellen ofzo. Vreemd hoor. Laat je het nog even weten hoe het verder gaat? Sterkte ermee.
Er zijn twee mogelijkheden om de ellende van het leven te ontwijken: katten en muziek.
trabbit
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 sep 2010 19:38

Re: Veel pijn bij aaien over de rug na inenting

Bericht door trabbit »

De kat heeft nooit wat. Heb net toch voor de zekerheid een afspraak gemaakt bij een andere arts (ben niet echt tevreden over de huidige arts vooral niet als ik met de hond naar de arts ga), om 21:00 kon ik terecht. Ik zal vanavond de uitkomst posten.
trabbit
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 sep 2010 19:38

Re: Veel pijn bij aaien over de rug na inenting

Bericht door trabbit »

De arts zei dat de prik niet goed was gedaan. Ik begreep het niet helemaal, maar hij had het over een verdikking in de spier daardoor een zenuw beknelde ofzo, maar het zou vanzelf over gaan.

Vanochtend ben ik alweer gewekt door de kat die de deur open deed door tegen de klink aan te springen om vervolgens aan me neus te likken, dus alles was weer goed. Voor het eerst dat ik blij was om gewekt te worden door de kat. :edance:
Gebruikersavatar
Queen
Poema
Poema
Berichten: 208
Lid geworden op: 25 aug 2010 17:32

Re: Veel pijn bij aaien over de rug na inenting

Bericht door Queen »

Goed nieuws Trabbit! Fijn dat alles weer in orde is nu!
Er zijn twee mogelijkheden om de ellende van het leven te ontwijken: katten en muziek.
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1759
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Veel pijn bij aaien over de rug na inenting

Bericht door sandy »

Dan heeft hij met de naald waarschijnlijk een spier geraakt, vandaar de verdikking en dat kan drukken op een zenuw, beetje slordig.
Gelukkig gaat het alweer beter, volgende keer maar een ander laten doen denk ik ;)
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Plaats reactie