Verkeerde operatie.

Voor vragen die betrekking hebben op dierenartsen(praktijken), het verschil in prijzen/kosten en voor vragen over dierverzekeringen
Emma Boom
Tijger
Tijger
Berichten: 1385
Lid geworden op: 02 feb 2003 17:45

Bericht door Emma Boom »

Maar Doryn heeft het ook niet over haar kant laten gaan; ze heeft een mailtje gestuurd, en dus gezegd wat ze zeggen wilde.
Ik denk dat dat de essentie is, dat ze dat kwijt wilde. Een excuus van de da is wel op zijn plaats trouwens hoor ;-)
Gebruikersavatar
ilsebrons
Huiskat
Huiskat
Berichten: 98
Lid geworden op: 06 aug 2005 23:52
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door ilsebrons »

Ik vind het heel goed dat Doryn een mailtje heeft gestuurd. Zo heeft de DA ook iets geleerd uit dit verhaal en zal het hem/haar waarschijnlijk geen tweede keer gebeuren.
Groetjes van Ilse en kopjes van Buddy en Roxy !
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1759
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Bericht door sandy »

Ik had persoonlijk langs gegaan, dat maakt meer indruk dan een mailtje denk ik. Een mail is zo weggegooid en vergeten. Maar dat is ieder voor zich.
Een excuus is zeker wel het minst wat ze mag verwachten.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
daantje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 921
Lid geworden op: 30 sep 2003 19:40
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door daantje »

Nou Doryn, ik kan me je reactie nog steeds heel goed voorstellen hoor. En natuurlijk had Fiona gesteriliseerd moeten worden in de toekomst... allemaal waar, maar op zo'n moment schrik je je wel het lazerus.
Maar goed, ze heeft het nu in elk geval achter de rug, en jij ook... dat is dan weer een voordeel ;-) . Gaat het goed met Fiona?
Daantje en B-kwintet :pdtbis:
'Geweld eindigt waar respect begint'
Gebruikersavatar
doryn
Huiskat
Huiskat
Berichten: 72
Lid geworden op: 09 jul 2004 14:02
Locatie: Leeuwarden

Bericht door doryn »

Het gaat prima met haar!
Ze mocht niet springen maar ze zat gelijk al weer op het aanrecht :roll:
Ze is supervrolijk en aanhankelijk.

Ik had misschien beter zelf langs kunnen gaan, maar ik ben er heel erg slecht in om voor mezelf op te komen in real life. Ik laat me snel dingen 'aanpraten'. Dus daarom heb ik besloten om een vriendelijke maar toch duidelijke mail te sturen.

Ik weet ook heel goed dat die sterilisatie gedaan moest worden, alleen had ik het gewoon heel graag van te voren geweten. Als ze maar gewoon even hadden gebeld. Nu heb ik het idee dat zij hebben besloten over MIJN kat.
Groetjes van Doryn and Cats.
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1759
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Bericht door sandy »

Precies! En niemand behalve jijzelf beslist wat er gebeurt met jouw kat.
En dat moet die da zich heel goed realiseren dat ze flink in de fout zijn gegaan.

Ik heb het ook moeten leren hoor, confrontaties persoonlijk aangaan, voor mezelf opkomen.
Die tijd komt nog wel en als het nou voor jou zo goed werkt ;-)

Je had Buffy en Jessie moeten zien na hun operatie :???:
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 413
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door sKatje »

Narcose of niet, een dierenarts is nog altijd iemand waar je diensten van koopt, en dat mag je niemand opdringen. In de winkel betaal je toch ook niet voor iets dat je niet gekocht of besteld hebt. Ik zou in elk geval het geld terugeisen. Misschien dat ze dan in het vervolg het toch maar nodig vinden het baasje even te bellen :roll:
Gebruikersavatar
Cathy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 46
Lid geworden op: 22 jun 2005 17:19
Locatie: Moorsele West-Vlaanderen Belgie

Bericht door Cathy »

Een poes moet gesteriliseerd worden maar op verzoek van het baasje.
Moet mijn DA mijn kattin steriliseren zonder mijn toestemming zou ik me erg beledigd voelen net alsof ik zelf mijn verantwoordelijkheid niet zou opnemen.

Ik begrijp als het dier toch al onder narcose is dat je gelijk die operatie kan doen mits DE EIGENAAR te verwittigen en toestemming vragen.

Groetjes Cathy
Cathy ,trotse mama van Harry,Droopy,Kayleigh,Aristo,Gismo (Dido+) Karel,Felix (Hanneke+) Maaike ,Titi en Siska.
Gebruikersavatar
eeke
Lynx
Lynx
Berichten: 120
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:30
Locatie: leeuwarden

Bericht door eeke »

tja dit lijkt nergens op.
ze mogen dit volgens mij niet eens doen zonder je toestemming?????
vind het erg raar..
ik heb 3 grote liefde,s... mijn kater loeky, poes lara, en mijn friese merrie eeke
R.Knuvelder
Huiskat
Huiskat
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 mei 2007 23:35

Bericht door R.Knuvelder »

Ik heb zelf ook drie katten allemaar geholpen.
Ik zou het zeer onprettig vinden als ik een van de drie kom afhalen en men zegt dat ze ook is gechipt. Ik laat mijn mening maar voor me wat ik dan zou kunnen gaan zeggen / doen. Maar dat kan gewoon niet dat de DA maar zelf gaat beslissen wat er gaat gebeuren met de kat
Gesloten