Goede ervaren dierenarts omgeving Haarlem/Amsterdam

Voor vragen die betrekking hebben op dierenartsen(praktijken), het verschil in prijzen/kosten en voor vragen over dierverzekeringen
Plaats reactie
MHP
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 mar 2023 11:02

Goede ervaren dierenarts omgeving Haarlem/Amsterdam

Bericht door MHP »

Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar een goede dierenarts in de omgeving van Haarlem/Amsterdam.

Ik kwam zelf bij Dierenkliniek Westerpark in de Spaarndammerstraat, echter is de dierenarts daar gestopt. Maar heel goed! Ik ben toen overgestapt naar Dierenkliniek Haarlem Oost. Goede ervaringen gehad maar in de corona tijd helaas een grote fout gemaakt door mijn kat niet te willen zien en alleen maar meer medicijnen geven terwijl zij astma bleek te hebben.

Ben overgestapt naar Dierenkliniek Aerdenhout die mij toen heel goed hebben geholpen. Echter nu met een andere kat verloopt alles heel moeizaam en door een ervaring tijdens een consult heb ik daar ook het vertrouwen in verloren.

Ik zoek een zeer ervaren dierenarts die zowel de kat als mij serieus neemt. Die de tijd ervoor neemt om mij te begeleiden in het onzekere proces waar mijn kat zich nu in bevind. Ik zoek vooral niet iemand die geen beslissingen durft te nemen of niet goed kan luisteren.

Botte eerlijke antwoorden zijn voor mij waardevoller dan een ach wat zielig je poesje reactie. Iemand die in het hier en nu kijkt en wil dat ondanks een wellicht slechte prognose dat de kat zich nu wel beter gaat voelen.

Hoop dat er mensen zijn die mij een tip willen geven voor een dierenarts!
Plaats reactie