Dierenarts in Nijmegen gezocht

Voor vragen die betrekking hebben op dierenartsen(praktijken), het verschil in prijzen/kosten en voor vragen over dierverzekeringen
Plaats reactie
xxmalu
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jul 2016 14:58

Dierenarts in Nijmegen gezocht

Bericht door xxmalu »

Ik ben op zoek naar een goede dierenarts in Nijmegen, liefst omgeving centrum/Bottendaal. Heeft iemand hier toevallig goede ervaringen? (heb zoekfunctie gebruikt, maar kwam niets uit)

Ik hoor Pijnappel op de Sint Annastraat vaak langs komen, maar hoor ook dat deze erg duur is. Nu vind ik natuurlijk een deskundige dierenarts die goed met mijn katjes omgaat belangrijker dan de kosten. Maar ik wil ook even weten of er meer dierenartsen in Nijmegen zijn, waar men heel tevreden over is.

Sinds augustus hebben we 2 hele lieve kittens uit een pleeggezin. Sherlock is nu 4,5 maand en Snow 5,5 maand. De kleine mannetjes zijn heerlijk speels, knuffelig en doen het hartstikke goed! Sherlock, de jongste, was erg ziek toen ie gevonden was en had daardoor lange tijd een behoorlijke groei achterstand. Volgens mij gaat dat nu wel goed en hij heeft een goede eetlust etc. Alleen de laatste tijd klinkt hij nogal benauwd. Hij is niet aan het snotteren ofzo, maar hij ademt zwaar door zijn neusje. Eerst dacht ik dat het alleen tijdens slapen en knuffelen was. Maar nu merkte ik dat toen ze weer eens aan het rennen waren achter elkaar aan, hij helemaal buiten adem was.

Dat maakt mij wel bezorgd, dus vandaar mijn zoektocht naar een dierenarts! De castratie laten we doen bij de dierenarts van de dierenopvang, waar we ze vandaan hebben. Maar uiteraard voor dit soort dingen moeten we nu toch ook een eigen dierenarts in de buurt vinden :)

Alle tips zijn welkom!
Plaats reactie