Ik ga verhuizen naar Leiden! nieuwe dierenarts gezocht!

Voor vragen die betrekking hebben op dierenartsen(praktijken), het verschil in prijzen/kosten en voor vragen over dierverzekeringen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sunnetje
Poema
Poema
Berichten: 388
Lid geworden op: 08 mar 2010 13:43

Ik ga verhuizen naar Leiden! nieuwe dierenarts gezocht!

Bericht door Sunnetje »

Lieve mensen,

Over ongeveer 2 maanden ga ik verhuizen naar Leiden! Dat betekend dat ik ook mijn huidige, lieve dierenarts gedag moet zeggen en op zoek moet naar een nieuwe.

We komen in wijk De Oude Kooi te wonen. Ik zoek het liefst een dierenarts een beetje in die omgeving , aangezien ik zelf niet altijd een auto beschikbaar zal hebben. (maar wel een fiets ;) )

Wie heeft voor mij een tip voor een goede, lieve dierenarts in Leiden?

Liefde voor dieren is een pré. Ik hou niet van dierenartsen die een dier als een nummer zien :)
Pinto* 12/07/2006 - 03/09/2010
Dino* ?/09/2011 - 19/11/2011
Dizzy* 17/07/2008 - 22/04/2014

*~~ Rust zacht, mijn lieverds~~*
JokeD
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 jul 2015 19:07

Re: Ik ga verhuizen naar Leiden! nieuwe dierenarts gezocht!

Bericht door JokeD »

Wij zitten al 10 jaar bij Dierenkliniek Winkelhof in Leiderdorp. Er werken 4 dierenartsen. Met de een is de klik beter dan met de ander, maar ze zijn alle vier lief voor mens en dier. Het lijkt wel een reclame-slogan.... ;-)
Ze denken goed met je mee bij moeilijke beslissingen.
Inge62
Huiskat
Huiskat
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 jan 2016 01:01

Re: Ik ga verhuizen naar Leiden! nieuwe dierenarts gezocht!

Bericht door Inge62 »

Ik zit nu bij het Leidse land in Leiderdorp, dat is op fietsafstand van de kooi. Het Leidse land heeft ook vestigingen in de merenwijk en Zoeterwoude. Erg fijne da's.

Ik heb slechte ervaringen met Da Moens aan het levendaal en ook met Mijn dierenkliniek de mare, daar is de werkdruk voor de da's erg hoog en was de da zelfs te moe om mijn verhaal aan te horen toen ik met een erg zieke Bob kwam. Ze vergat hartje en longen te luisteren en vergat tijdens een operatie bloed af te nemen en Valium toe te dienen wat wel was afgesproken. Ok tot 2 maal toe bijna 100 euro te veel gerekend. Dat heb ik wel later teruggekregen maar als ik niet aan de bel had getrokken was ik het geld wel kwijt geweest.
Plaats reactie