Prijs- en kwaliteitvergelijking (dierenartsrekeningen, voer, grit, etc.)

Voor vragen die betrekking hebben op dierenartsen(praktijken), het verschil in prijzen/kosten en voor vragen over dierverzekeringen
Plaats reactie
debby t

Bericht door debby t »

-10 kg royal-canin sensible 42,50 ( word gebracht door de groothandel, per afname van 5 zakken )
-kattenbak vulling sepioliet snoozy cat 25 ltr 4,80
Gebruikersavatar
Shaz
Tijger
Tijger
Berichten: 1271
Lid geworden op: 10 jan 2003 18:56

Bericht door Shaz »

hier in Apeldoorn: castatie 37,50!! Zie dus al wel dat ik hier duurder uit ben :? Iams voer grote zak: 7,50

Groetjes Sharon :zwaaien:
Gast

Bericht door Gast »

Kittenmelk (om bij te voeren) 13.95 maar omdat de eigenaar van de dierenwinkel dat te duur vond hoefden we maar 10.00 te betalen :lol:

Groetjes Jake 8)
Gebruikersavatar
Babiche
Lynx
Lynx
Berichten: 125
Lid geworden op: 21 jan 2003 17:32
Locatie: Baarn

Bericht door Babiche »

Ik heb net de Feliway-verdamper bij de dierenarts gehaald: 29, 95 euro!!! :shock:
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3044
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Is best prijzig Babiche,

Kost hier 20 euro. Wat een verschillen al! We moeten dit zien in te delen op de prijzen.
Blijven jullie inzenden.

Groeten Kattenbella. :wink:
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Wendy
Poema
Poema
Berichten: 290
Lid geworden op: 29 jan 2003 10:46
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door Wendy »

Dierenarts:
Dierenartsconsult was bij ons: 22 euro
Ontwormingsmiddel voor 2 kittens (totaal): 8.76
Oogzalf (2x pd zalven voor 2 katten, voor 1 week): 8.20

Eten:
Royal Canin Kitten 34, 2 kilo: 16,65
Kitbits van whiskas, 50 gram: 1,25

Kattenbakvulling:
Catsan klontervormend 10 kilo: 9,50 (ongeveer, het was 9 zoveel)


Vervoersbox (per stuk): 29,50
lengte : 54,5 cm
breedte: 37,0 cm
hoogte : 34,0 cm
Laatst gewijzigd door Wendy op 23 aug 2004 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
I will not pretend
I will not put on a smile
I will not say I'm all right for you
When all I wanted was to be good
To do everything in truth
Gebruikersavatar
Petra5
Huiskat
Huiskat
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 jan 2003 12:42
Locatie: Beets (Nh)

Bericht door Petra5 »

Sterilisatie kost hier in Purmerend 78 euro naar mijn idee toch een heel stuk duurder dan een paar jaar geleden toen mij andere kat gesteriliseerd werd.

groetjes Peta
Emma Boom
Tijger
Tijger
Berichten: 1385
Lid geworden op: 02 feb 2003 17:45

Bericht door Emma Boom »

Ik voer nu Carocat, krijg ik via de fokker: Adult 15 kilo 29,95 en kitten 7 kilo 17,95.
RC kitten heb ik goedkoop gekregen wegens scheur in de zak (20 euro voor grote zak), maar is voor de kittens.
Grit: van alles geprobeerd, nu voor de kittens Woodycat, maar is lastig want moet je zeven. Krijg nu Micro van Witte molen (gratis!) en ga voor de grote katten weer terug naar Poeisz grit 0,99 cent. Het enige nadeel daarvan is dat ze ermee knoeien omdat het aan hun pootjes blijft hangen.
Gebruikersavatar
annastasia
Huiskat
Huiskat
Berichten: 81
Lid geworden op: 17 jun 2003 00:56
Locatie: Almelo
Contacteer:

Bericht door annastasia »

Volledige enting kat Mycofarm was 23.53 exl. 19% btw omdat het om 3 katten ging een korting van 5 euro en geen consultkosten.
Een kuurtje voor de kittens doxoral aqua drops 10 ml 8,77 inc.6% btw.
Ik heb deze dierenarts al 20 jaar :lol:


De rest zoek ik nog even uit :wink:
Anna&Cats Afbeelding

Geen paniek, niets is onder controle.
Carol
Poema
Poema
Berichten: 244
Lid geworden op: 26 apr 2003 21:15
Locatie: Heerenveen

Bericht door Carol »

Chippen, 31 euro!
Tammar

Bericht door Tammar »

Hier komt mijn lijstje:

- Dierenarts: geen idee hoeveel dat kost hierzo. Snorretje hebben we pas sinds december en Elvis pas sinds 9 augustus. Snorretje is wel weer bijna aan de beurt voor zijn prikje. De heren zijn allebei geholpen in het asiel.
- Voer: Hills, € 16,- voor 2 kilo vermengd met kittekatbrokjes, € 1,09. 's Avonds krijgen ze een natvoer, per blikje € 0,75, whiskas. (de sardines vinden ze het lekkerst!!). Kattenmelk € 0,69 en diverse kattensnoepjes.
- Grind: AH eigen merk, schep en schoon, fijne korrels, € 3,39 per pak.

Qua speeltjes hebben we tientallen balletjes, muisjes, etc. Maar een propje papier blijven ze het leukst vinden!! :lol:
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 413
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door sKatje »

Kilo droogvoeding Aldi 0,99 euro.
5kg kattengrit Aldi 0,99 euro (en niet slecht)

kuipjes paté 0,25 euro
Gebruikersavatar
Wendy
Poema
Poema
Berichten: 290
Lid geworden op: 29 jan 2003 10:46
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door Wendy »

Castratie 2 katers: 79 euro :shock:, duur he.
Dus 39,50 per kater.
I will not pretend
I will not put on a smile
I will not say I'm all right for you
When all I wanted was to be good
To do everything in truth
Gebruikersavatar
Shaz
Tijger
Tijger
Berichten: 1271
Lid geworden op: 10 jan 2003 18:56

Bericht door Shaz »

Ja wij betaalden voor de castratie ook 37 euro, maar een sterilisatie is hier een kleine 70 euro. Dus het scheelt aanzienlijk of je een mannetje of een vrouwtje hebt.
groetjes Sharon
Gast

Bericht door Gast »

Hoi hoi,

Dierenartskosten moet ik even schuldig blijven want wij hebben nu een nieuwe dierenarts. Wel een stukkie verder rijden, maar neemt veel meer tijd voor de katten. Andere dierenarts was lopende band werk, kat uit de mand, spuit erin, betalen en wegwezen.
Dierenarts die we nu hebben neemt echt de tijd, controleert de katten helemaal en speelt even met ze voordat hij ze een prikje geeft.

Het voer wat ze hier krijgen is van RC. Indoor 27 en dat halen we in 10 kilo balen. kost €52 als ik het juist heb.
Kattenbakvulling halen wij bij de Lidl, Coshida heet die en kost €3,95 voor 10 liter. Klonterd heel goed. Wij zijn lang aan het zoeken geweest naar goede vulling. Alles bleef bij Bro in zijn lange vacht kleven en dat is ook geen pretje.
Ook al Catsan geprobeerd maar dat ligt door het hele huis. Parels van de boerenbond/welkoop is ook maar niks, gaat giga stinken.
Verder krijgen ze af en toe een beetje Felix blik. Maar dat is alleen voor het lekkere.

Verder de gebruikelijke snoepjes e.d.
Plaats reactie