Prijs- en kwaliteitvergelijking (dierenartsrekeningen, voer, grit, etc.)

Voor vragen die betrekking hebben op dierenartsen(praktijken), het verschil in prijzen/kosten en voor vragen over dierverzekeringen
Plaats reactie
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Sterilisatie van mn kat heeft me gisteren (samen met medicatie en een test voor een of andere ziekte + inenting) 117 EUR gekost :/

Daar gaat mn nieuwjaarsgeld als studentje
Gebruikersavatar
JoBoris76
Huiskat
Huiskat
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 sep 2004 12:07
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door JoBoris76 »

Ik koop bijna alles bij de HuisdierVoordeelShop. Die winkel zit in Apeldoorn en ik dacht ook in Nijmegen. Maar dat zal waarschijnlijk te ver rijden voor je zijn. Ook op een zak hondenbrokken scheelt het aanzienlijk. Wij betalen € 38.50 voor een zak Eukanuba van 15 kg terwijl die bij andere dierenzaken ook veel duurder zijn.
Russengroetjes Jolanda

Russian Blue I love you and Binky too!!
In Memoriam: Flappy
Gebruikersavatar
Eva
Huiskat
Huiskat
Berichten: 57
Lid geworden op: 12 jun 2003 13:24
Locatie: Schiermonnikoog en Groningen
Contacteer:

Bericht door Eva »

Ik heb vanavond Silly en Nuki laten chippen, dat was 52 euro samen, vond ik best wel meevallen!
Groetjes Eva,
Vondel, Silly, Nuki en Izzie
Gipsy * 20-04-1995 - † 08-06-2006
Basil * 11-10-1996 - † 17-10-2006
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Voer:
Ik koop bij het asiel waar we haar gehaald hebben Prins kattenbrokjes, (kreeg ze daar ook) het is een enorme zak voor € 20,- ongeveer en daar doen wij met ons kleine poesje die ongeveer 30 gram per dag krijgt (geschat want onze eerste zak is nog niet op) ongeveer 2 maanden mee.

Kattengrit:
bij de C1000 voor 2,89 klonterend kattengrit, die verschonen we elke week, klontereffect is wel ideaal!
Emma Boom
Tijger
Tijger
Berichten: 1385
Lid geworden op: 02 feb 2003 17:45

Bericht door Emma Boom »

2 zakken Sensitivity diet, 13 euthanasieën, 3 secties, 2 sterilisaties, 1 enting, afvoeren lijkjes, alles tegen asieltarief: € 515,-...
Emma Boom
Tijger
Tijger
Berichten: 1385
Lid geworden op: 02 feb 2003 17:45

Bericht door Emma Boom »

Nee, dit is wel uitzonderlijk :???:
De dieren moeten hier nog een tijdje sensitivity diet blijven gebruiken, dus dat is zo'n 28,50 per 4 kilo :stil:
Gebruikersavatar
Angie
Lynx
Lynx
Berichten: 176
Lid geworden op: 18 sep 2003 21:39
Locatie: Oost-Vlaanderen (België)

Bericht door Angie »

Hier castratie van onze Mexx kostte ons 37,5 euro. Valt goed mee hé, ik geloof dat het bij jullie duurder is hé?
Ik ga het zo nalezen ;-).
Groetjes Angie ;-)
Piekeren neemt zorgen voor morgen niet weg, het neemt alleen je krachten weg v vandaag.
Gebruikersavatar
Karin1964
Huiskat
Huiskat
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 okt 2003 11:38
Locatie: vlakbij Utrecht

Bericht door Karin1964 »

Voor een 10 kg. zak Royal Canin Fit32 betaal ik 44,95 euro bij Hornbach Bouwmarkt.

Groetjes Karin.
"Eerste gewin is kattengespin"
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 452
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Bericht door claudia »

4 ontwormingstabletjes Flubenol met een lekker smaakje voor € 7,40 (1 per kat, 2 dagen achter elkaar).
Gebruikersavatar
Shaz
Tijger
Tijger
Berichten: 1265
Lid geworden op: 10 jan 2003 18:56

Bericht door Shaz »

Angie schreef:Hier castratie van onze Mexx kostte ons 37,5 euro. Valt goed mee hé, ik geloof dat het bij jullie duurder is hé?
Ik ga het zo nalezen ;-).
Wij hebben vandaag voor de castratie van Yoran en Zody 90 euro betaald. Dan kregen we nog korting omdat ze samen gingen dus jullie dierenarts is inderdaad goedkoop.
groetjes Sharon
Gebruikersavatar
Angie
Lynx
Lynx
Berichten: 176
Lid geworden op: 18 sep 2003 21:39
Locatie: Oost-Vlaanderen (België)

Bericht door Angie »

Ik heb nu ook RC brokjes Hair en Skin. Omdat de grote zakken besteld moeten worden, heb ik eentje van 2 kilo.
Deze kostte me 18,75 euro. In een andere winkel maar een euro goedkoper. Maar als je eentje van 2 kilo koopt komt het overeen met (ongeveer) een 9 euro de kilo en als je een zak van 10 kilo koopt kost het je 5,5 euro de kilo. Wel een verschil hé?

Volgende keer bestel ik me een grote zak.

Ook een da bezoekje woensdag was 20 euro mét een spuitje voor te ontwormen.

Ook een rekening dat ik nog liggne heb :oops: van Mexx zijn bloedonderzoek en dat kost 38,80 euro. Wordt naar een labo gestuurd, maar dat zal overal wel zijn hé ;-).
Groetjes Angie ;-)
Piekeren neemt zorgen voor morgen niet weg, het neemt alleen je krachten weg v vandaag.
Gebruikersavatar
Marije
Panter
Panter
Berichten: 571
Lid geworden op: 06 feb 2004 10:53
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Marije »

Ik schep altijd de brokjes RC fit 32 bij de Jumper. Dan kost me €4,50 per kilo.
Toen ze laatst een keer de bakken aan het bijvullen waren (gewoon met 10 kilo zakken, die ze op dat moment open knipten), heb ik gevraagd hoe vaak ze dat nu doen, met oog op de versheid. Ze vertelden me dat er bij bepaalde brokjes, waaronder RC, elke dag wel een 10 kilo-zak doorheen gaat. Thuis doe ik de brokjes altijd gelijk in een grote trommel, dus volgens mij blijft het voer dan wel vers genoeg.

Een paar weken geleden ben ik met een logeerpoes naar de DA geweest. Consult + Stronghold voor 5 poezen + druppeltjes Prodier Vachtconditie (ze had vachtmijt) kostten mij in totaal €66,-
Gebruikersavatar
Mysmick
Huiskat
Huiskat
Berichten: 22
Lid geworden op: 08 mar 2004 19:09
Locatie: groningen
Contacteer:

Bericht door Mysmick »

Ik ben vandaag ben de katten naar de dierenarts geweest want ze moesten alle 3 een vaccinatie en bij Simba en Mickey heb ik ook nog een chip laten plaatsen kosten voor dit was 112 euro
Liefs Linda en haar vriendjes Mickey, Misty en Simba
Gebruikersavatar
Sarabi
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2005 20:25
Locatie: Den Bosch

Bericht door Sarabi »

Ik heb afgelopen vrijdag mijn 3 katten geent............heb dit zelf gedaan (komt door mijn werk). Heb via mijn werk bij de DA 3 entingen bestelt. Die kosten me per kat 10 euro (koopje dus)

Vorig jaar heeft de DA (van mijn werk) mijn kater geholpen, ik was toen 20 euro kwijt

Laatst had ik vibravet nodig om de katten een kuur te geven.

Ik had om een grote verpakking (60 ml) gevraagd aangezien het voor 3 katten was. Ik heb hier toen 36 euro voor betaald, terwijl je hier normaal in de DA praktijk 42 euro voor betaald.

Alle beetjes helpen.................

Groetjes Ivonne
Gebruikersavatar
Marije
Panter
Panter
Berichten: 571
Lid geworden op: 06 feb 2004 10:53
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Marije »

Net met 3 katten naar de DA geweest. 3 inentingen en 3 strongholdpipetjes waren samen €149,- :uunk: Pffff, wat een smak geld.


En dit was vorig jaar bij dezelfde kliniek.
Marije schreef:3 inentingen, 1 chip en 1 dierenpaspoortje kosten samen 129 Euro.
Wat loopt dat snel op zeg! :???: De chip was toen namelijk €35,- en die hadden we nu niet eens.
Plaats reactie