DA Groningen - Kosten Blaasgruis

Voor vragen die betrekking hebben op dierenartsen(praktijken), het verschil in prijzen/kosten en voor vragen over dierverzekeringen
jorrick
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 jan 2011 21:59

Re: DA Groningen - Kosten Blaasgruis

Bericht door jorrick »

Het ging gister al weer een stuk beter toen ik thuis kwam van m'n werk.
Ik zag in ieder geval een plas in de bak ter grote van wat hij vroeger ongeveer deed.

Het duurt alleen nog wat langer dan normaal.

Hij is ook weer actief en speels e.d. dus ik stop ook met de pijnstillers die ik in vloeibare vorm door z'n eten moest doen. Als ik die geef wordt hij heel slecht, stil, in een hoekje, geen eet en drinklust dus eigenlijk precies het tegenovergestelde van wat een pijnstiller in mijn ogen zou moeten doen.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6806
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: DA Groningen - Kosten Blaasgruis

Bericht door Dinky »

Ik heb zo'n vermoeden dat die pijnstiller novacam is?
Zou daar dan zeker mee stoppen. Het bestanddeel metacam kan namelijk nierfalen tot gevolg hebben...
Misschien iets om in je achterhoofd te houden dat de nieren inmiddels optater hebben gehad.

Maar ik ben wel heel blij voor jou en puma dat het verstopt zitten is opgelost :-D
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: DA Groningen - Kosten Blaasgruis

Bericht door Ms Maaike »

Even een side-note: het werkzame bestanddeel is meloxicam, niet metacam. :)
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Gebruikersavatar
michielm1
Huiskat
Huiskat
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 feb 2021 01:18

Re: DA Groningen - Kosten Blaasgruis

Bericht door michielm1 »

Bij mij was mn kat 3 nachten bij de da. Katheter erin etc .elke dag bij hem geweest, rekening 700 euro.
24 later allemaal bloed uit zn plasser en voelde zich ellendig. Ik op zondag weer heen en toen begon de dienstdoende da iets in zn anus te steken omdat ie misschien verstopping had.
Of ik even 150 extra wilde aftikken. Ik was zo boos dat ik mezelf nauwelijks kon beheersen om die tent te verbouwen. De zondagrekening is kwijtgescholden, maar sowieso was 700 euro het dubbele van wat normaal een gangbaar tarief is. Stad en land dierenklinieken alkmaar staat op mijn zwarte lijst.
Plaats reactie