mijn dierenarts ziet me niet meer staan

Voor vragen die betrekking hebben op dierenartsen(praktijken), het verschil in prijzen/kosten en voor vragen over dierverzekeringen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kattengek66
Huiskat
Huiskat
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 nov 2012 13:23
Locatie: Hardenberg

mijn dierenarts ziet me niet meer staan

Bericht door kattengek66 »

mijn dierenarts laat me barsten. ik snap alleen niet waarom. ik heb haar nog nooit wat aangedaan. op wat voor manier dan ook. zal mijn kop haar niet aanstaan? :???: vrijdag moest ik met mijn poes even voor consult en bloedprikken daar in de kliniek zijn. en ik zeg toen ik haar tegen het lijf liep. goedemorgen. ze loopt me straal voorbij. en zegt helemaal niets. :-x ik dacht. je hoort wel klantvriendelijk te zijn. al heb je nog zo de pest aan mij. bovendien is mijn poes daar pattient. niet ik. gelukkig werd mijn poes door een andere dierenarts behandeld. wat natuurlijk al afgesproken was. ze was jaren mijn dierenarts. voor mijn beide katten. 1 kat heeft ze een spuitje gegeven.(inslapen) vanwege nierfalen. ik heb van beide katten de medische dossiers opgevraagd. en stap over naar een andere dierenartsenpraktijk. die nog goedkoper is ook. maar leuk vind ik het niet om steeds ontlopen te worden door mijn voormalige dierenarts. :-x ik heb ook geen zin om te vragen waarom ze dat doet. ze ontloopt me toch steeds. een paar maanden geleden. ergens in juli vroeg ik of ze vriendjes met me wilde worden op facebook. ze heeft geweigerd. en sindsdien ontloopt ze me.
mijn kleine meid is alles voor me. kom je aan haar, kom je aan mij.
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: mijn dierenarts ziet me niet meer staan

Bericht door BillyJean »

tja, je zult alleen duidelijkheid krijgen door het te vragen. Gissen naar het hoe en wat zal geen duidelijkheid geven.
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Nina-Pippi-Loes
Huiskat
Huiskat
Berichten: 35
Lid geworden op: 05 nov 2012 17:08

Re: mijn dierenarts ziet me niet meer staan

Bericht door Nina-Pippi-Loes »

Misschien heeft ze je niet gezien/gehoord bij het passeren? En wat betreft facebook, sommige mensen willen zakelijk en prive gescheiden houden, heeft dan dus niks met wel of niet aardig vinden te maken.
Ipv allerlei aannames te doen kun je het haar beter op de vrouw af vragen. :smile:
Gebruikersavatar
catsini
Poema
Poema
Berichten: 266
Lid geworden op: 06 mar 2011 14:03

Re: mijn dierenarts ziet me niet meer staan

Bericht door catsini »

dat is het laatste waar ik me druk om maakte,
je poes is door een andere dierenarts behandeld, als je daar tevreden over bent.
ergens in juli vroeg ik of ze vriendjes met me wilde worden op facebook. ze heeft geweigerd. en sindsdien ontloopt ze me.
Met andere woorden werk en privé gescheiden houden.....
I'll Stay here forever, Winny* en Miets* Patty en Moessey....
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: mijn dierenarts ziet me niet meer staan

Bericht door Chiquita98 »

Ben misschien te nuchter hiervoor hoor, maar wat is je probleem?? Als je antwoord wil krijgen dan zul je het haar toch moeten vragen. Beetje zonde van je energie lijkt me om je dit alles nog af te vragen als je toch bent overgestapt
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Anne87

Re: mijn dierenarts ziet me niet meer staan

Bericht door Anne87 »

Ik snap niet waarom je denkt dat ze je ontloopt. Ik zie zelf zo vaak mensen niet omdat ik in gedachten ben, dus als ze me dan groeten heb ik het niet door. Is niet onbeleefd bedoeld, maar is gewoon zo.
En facebook, ik hou zelf prive en werk ook gescheiden. Zijn dat de redenen waarom je denkt dat ze je ontloopt, en waarom je overgestapt bent?
Plaats reactie