Dierenarts Amsterdam (west) gezocht!

Voor vragen die betrekking hebben op dierenartsen(praktijken), het verschil in prijzen/kosten en voor vragen over dierverzekeringen
Plaats reactie
han
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 aug 2012 11:02

Dierenarts Amsterdam (west) gezocht!

Bericht door han »

Hallo allemaal,

Weet iemand een goede dierenarts in Amsterdam waar ik met onze nieuwe aanwinst naar toe kan.
Fristi is tussen de 12 en 13 jaar oud en heeft last van staar en "tranende" oogjes.
We hebben haar twee weken geleden uit het asiel gehaald en willen haar even goed laten checken.

Dus tips voor een goede dierenarts zijn zeer welkom. Wij wonen zelf in west en aangezien ze er niet echt van houdt (zoals wel meer katten) om getransporteerd te worden is het fijn als we niet ver weg hoeven!

Bedankt alvast.

Groetjes!
paasnini

Re: Dierenarts Amsterdam (west) gezocht!

Bericht door paasnini »

Geen idee of het te doen is en niet goedkoop maar praktijk Europaplein zijn goede ervaringen (ook bekend van tv) mee.
margali
Poema
Poema
Berichten: 286
Lid geworden op: 27 feb 2007 19:45

Re: Dierenarts Amsterdam (west) gezocht!

Bericht door margali »

Ik woon ook in West maar ga al 30 jaar naar een praktijk met 3 vestigingen: in alle richtingen behalve in west :grin: M'n dierenarts is niet van plan om hier een vestiging te openen, en ik ben niet van plan te verhuizen. Alle gekheid op een stokje: ik kom wel eens hier voor voer e.d.: http://www.mercatordierenkliniek.nl/ Dierenarts Monique Ewijk is heel aardig en erg betrokken. Het is wel een kleine praktijk, dus niet zo heel veel apparatuur voor zover ik weet (wat ze wel en niet heeft weet ik niet, zou je moeten bellen).
Gebruikersavatar
oes1966
Huiskat
Huiskat
Berichten: 41
Lid geworden op: 21 okt 2013 13:54

Re: Dierenarts Amsterdam (west) gezocht!

Bericht door oes1966 »

De dierenarts aan de Spaarndammerstraat is goed, maar niet goedkoop. Ik heb alleen ervaring met deze arts ivm honden en ratten overigens.
Tommy (19-04-2013)
Vinnie (30-07-2013)
Plaats reactie