Kattenverzekering

Voor vragen die betrekking hebben op dierenartsen(praktijken), het verschil in prijzen/kosten en voor vragen over dierverzekeringen
Roosje109
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 okt 2012 14:21

Re: Kattenverzekering

Bericht door Roosje109 »

Maar gebeurt dat ook?
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9309
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Kattenverzekering

Bericht door castratenkoor »

Wel als het naar een verzekeraar gaat. Anders wordt de nota geweigerd.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Roosje109
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 okt 2012 14:21

Re: Kattenverzekering

Bericht door Roosje109 »

Oh ja, logische natuurlijk.
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Kattenverzekering

Bericht door eveline1982 »

Ik heb ook een verzekering, heb er de balen van dus maart 2013 gaat hij eruit. Volgens mij ben je goedkoper uit als je elke maand die bedragen in een potje doet :)
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Roosje109
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 okt 2012 14:21

Re: Kattenverzekering

Bericht door Roosje109 »

Ik heb een paar jaar geleden bij een kat een rekening gehad van zo'n 800 euro en daar moet je toch die 8,50 (geloof ik) heel wat jaren apart voor leggen.
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Kattenverzekering

Bericht door Brittenbolletje »

Om precies te zijn bijna 95 maanden :lol:
Roosje109
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 okt 2012 14:21

Re: Kattenverzekering

Bericht door Roosje109 »

Ja en het ook zo kunnen betalen.
Ik heb nu 1 van mijn katten verzekerd en heb OHRA een mailtje gestuurd met de vraag of er een korting is als je meerder katten verzekert.
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Kattenverzekering

Bericht door Brittenbolletje »

Ik zit met 8 dieren bij petplan en 1 bij de hema...
Roosje109
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 okt 2012 14:21

Re: Kattenverzekering

Bericht door Roosje109 »

Krijg je bij Petplan korting als je meerder katten verzekert?
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Kattenverzekering

Bericht door eveline1982 »

Ja ok voor katten is het een stuk goedkoper. Ik ben 45 euro pm kwijt (x duitse dog) dus nu in totaal al zo een 2100 betaald, ik heb alleen zijn chip en castratie vergoed gekregen a ca 165 euro zo even uit het hoofd. Laatst moest hij naar de da wegens mogelijke maagkanteling, bleek iets anders en koste 180 euro daar 82% van vergoed gekregen dus bleef iets van 30 euro zelf moeten betalen maar toch als ik alles zelf had betaald dus 350 dan had ik nu al 1750 euro in me pot hebben gehad ;)
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Kattenverzekering

Bericht door Brittenbolletje »

Roosje109 schreef:Krijg je bij Petplan korting als je meerder katten verzekert?


Ja dat krijg je zeker. Voor iedere kat dus vanaf de 2de kat krijg je 5% korting. Verzeker je een 7de dier krijg je 50% korting.
Roosje109
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 okt 2012 14:21

Re: Kattenverzekering

Bericht door Roosje109 »

Hopelijk is dat dan ook bij OHRA want daar heb ik nu 1 verzekering lopen.
Anne87

Re: Kattenverzekering

Bericht door Anne87 »

Ik ben me er ook over aan het inlezen nu. Met de tweede kat op komst is het misschien toch wel prettig om een verzekering te hebben in plaats van een potje thuis. Ik denk dat ik dan toch wat makkelijker naar een dierenarts stap als ik ergens aan twijfel. Alleen tja, zoveel opties, zoveel verschillende dingen die wel of niet meeverzekerd zijn. Het is echt tussen de bomen door het bos niet meer zien.
Roosje109
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 okt 2012 14:21

Re: Kattenverzekering

Bericht door Roosje109 »

Klopt helemaal. Kruidvat is de goedkoopste maar ik ben echt een tijd aan het zoeken geweest en ben toch gegaan voor die van OHRA. Scheelde maar heel weinig en OHRA komt qua vergoedingen goed uit de bus. Je moet wel een grens trellen vind ik want ga je chemokuren met een kat?
Anne87

Re: Kattenverzekering

Bericht door Anne87 »

Waarom heb jij gekozen voor OHRA in plaats van Kruidvat als Kruidvat goedkoper is? Of was dat dan niet dezelfde dingen vergoed krijgen?
Dingen als chemokuren en crematie, tja, ik denk dat ik die er inderdaad niet bij pak. Als mijn kat 15 jaar of ouder geworden is en ik hem op een dag helaas moeten laten cremeren, betaal ik dat dan wel. Want daar elke maand voor betalen is ook weer zoiets.. Met chemokuren valt mij op dat je volgens mij niet alles vergoed krijgt, er relatief veel voor bijbetaalt en je het natuurlijk lang niet bij elke kat gebruikt. Als ze nou ons ratje wilden verzekeren. Die beestjes krijgen bijna allemaal kanker.. Dan had ik het wel gedaan.
Plaats reactie