Kruidvat verzekering, ideaal voor kittens

Voor vragen die betrekking hebben op dierenartsen(praktijken), het verschil in prijzen/kosten en voor vragen over dierverzekeringen
Gebruikersavatar
KoosjeCato
Lynx
Lynx
Berichten: 105
Lid geworden op: 30 mei 2011 14:21
Locatie: Amsterdam ZO
Contacteer:

Re: Kruidvat verzekering, ideaal voor kittens

Bericht door KoosjeCato »

Gelukkig hebben we wat maanden nog om daarover te beslissen, maar ik neig inderdaad gewoon naar die 6 maanden hoor! Enige is wel dat ik het graag bij het asiel laat doen, dus daar moet ik dan maar tegen die tijd de discussie mee aangaan ^_^ Moest wel eventjes lachen om je stukje over grote raskatten, heb nu het idee een soort huisleeuwen in huis te hebben gehaald :lol:
Maar inderdaad, ik ben er wel een beetje onzeker over, het zijn tenslotte mijn eerste katten en ik ben het liever voor dan dat ik straks met kittens zit waar niemand op zit te wachten. :-o Moet er niet aan denken zeg! Doet het asiel het niet, denk ik dat ik gewoon naar de DA ga, dan maar de hoge kosten betalen ;) Edit: of toch die kruidvat verzekering!

Toch maar even het asiel gebeld en ze doen het ook vanaf 6 maanden! :edance: Die keuze geven ze altijd eigenlijk aan de mensen zelf, juist omdat de een dit zegt en de ander weer dat. Ze schrokken al, dat ik de kittens wilde terug brengen! Haha, die krijgt ze echt niet terug! Zooo, opluchting alom, ik laat mijn dieren gewoon lekker met 6 a 7 maanden helpen, zo zijn we alles voor ^_^
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Kruidvat verzekering, ideaal voor kittens

Bericht door pearlsofpassion »

:grin: Fijn! :-)

De meeste DA'n zwichten ook wel hoor, als je echt aandringt, maar dan is het soms 'op eigen risico'. ;-)
Maar goed, alles in orde dus.
En ja, je katjes zullen wel groot worden, maar vast niet zo groot als die van je vader... ;-)
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
KoosjeCato
Lynx
Lynx
Berichten: 105
Lid geworden op: 30 mei 2011 14:21
Locatie: Amsterdam ZO
Contacteer:

Re: Kruidvat verzekering, ideaal voor kittens

Bericht door KoosjeCato »

:lol: nou, dat is nog maar de vraag! De zwarte boskat is echt een klein katje, de andere poes is ook niet geweldig groot, alleen hun kater, Ploert, is echt aan de maat. Die heeft een staart waar je u tegen zegt! :grin: Ohhh nou ben ik wel nieuwsgierig wat er toch in die kittens van mij zou kunnen zitten ^^
vippie
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 mei 2012 09:07

Re: Kruidvat verzekering, ideaal voor kittens

Bericht door vippie »

Kijk das nou nog eens een goede tip. Ga eens kijken of die verzekering nog niet gewijzigd is.
Gebruikersavatar
Ilovesiamesecats
Panter
Panter
Berichten: 553
Lid geworden op: 05 nov 2011 11:00

Re: Kruidvat verzekering, ideaal voor kittens

Bericht door Ilovesiamesecats »

Nee hoor, er is niks veranderd, ik heb 'm ook gehad en toevallig nét opgezegd.

Vlak daarvoor werd Pride nog ziek, heb nog kunnen declareren gelukkig. Bij de castratie van Lucky bleek dat een balletje niet was ingedaald, dat is dus een operatie geworden. Ook die hebben we vergoed gekregen. Verder hebben we ontlastingsonderzoeken, medicijnen en weet ik wat meer kunnen declareren toen Lucky ziek was. Heeft me een hoop geld gescheeld!!

Lucky 12-06-2011 Chocolat point Siamees
Pride 12-06-2011 Lilac Siamees
Saffie 27-03-2010 *24-05-2018 Red tabby OKH
Joepie aug. 1994-*29-07-2011
Plaats reactie