Mannetje goedkoper om te verzekeren dan vrouwtje?

Voor vragen die betrekking hebben op dierenartsen(praktijken), het verschil in prijzen/kosten en voor vragen over dierverzekeringen
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Mannetje goedkoper om te verzekeren dan vrouwtje?

Bericht door ayla »

en Loek? ben je er al uit welke je neemt? wat een uitzoekwerk he!
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Roos en Minousch
Panter
Panter
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 sep 2006 19:14
Locatie: Vinkeveen

Re: Mannetje goedkoper om te verzekeren dan vrouwtje?

Bericht door Roos en Minousch »

ik zit al jaren bij Proteq, en ik zou niet anders meer willen, ze zijn iets duurder, maar je kan dan ook meer declareren tot 3500 euro. en ik heb niet zoveel geld dat ik de rekeningen kan opsparen een jaar lang, en daarom is proteq voor mij voordeliger, omdat ik de rekeningen snel opstuur, en dan hoef ik maar 19 % te betalen, das voordeliger als je een rekening hebt van bv 40 euro, dan zou je 35 euro eigen bijdrage moeten betalen bij petplan.
Ik zie dat ze wel iets hebben veranderd inmiddels, zowel bij proteq als bij petplan kan je nu ook oudere katten laten verzekeren, en dat werd wel een keertje tijd.
Groetjes Linda, Minousch, Lisa en Chico en Vlinder
Lieve Roos* rust zacht
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1709
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Mannetje goedkoper om te verzekeren dan vrouwtje?

Bericht door Umimeis »

Ik zit bij de Nationale huisdierenverzekering en krijg alles 80% vergoed en heb 20% eigen risico.
Ik betaal voor Flea €14,92 per maand en voor Sam €14,57 per maand.
Ik heb al regelmatig wat gedeclareerd. Zowel Flea als Sam is al wel eens ziek geweest. En de vaccinaties worden ook altijd vergoed.
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
Gebruikersavatar
loek
Jaguar
Jaguar
Berichten: 787
Lid geworden op: 13 jun 2009 16:57

Re: Mannetje goedkoper om te verzekeren dan vrouwtje?

Bericht door loek »

Ben er nog niet uit...laatste reacties maken het dan weer wat lastiger ;-) Maar ik denk dat het petplan wordt. En dan de basis. Ik moet over twee weken de vacinatie halen...en wil het eigenlijk voor die tijd geregeld hebben...maar heb het steeds zo druk :-(.
Bij de basis van petplan zitten geen vacinaties, maar er zit dan toch ook altijd een consult bij...of niet? Is pas de twee keer vacinaties halen..dus weet niet precies hoe dit zit. Want krijg je dan bijv. wel het deel van het consult terug? Of helemaal niets?
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09)
vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3010
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Mannetje goedkoper om te verzekeren dan vrouwtje?

Bericht door Cari »

ALs je alleen voor de vaccinaties gaat, zullen ze het consult niet vergoeden. Als je met een medisch probleem naar de da gaat en je laat ze tevens inenten, dan zullen ze het consult wel vergoeden en de vaccinatie niet. ( :idea: )
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
annekat
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 okt 2011 15:07

Re: Mannetje goedkoper om te verzekeren dan vrouwtje?

Bericht door annekat »

Tip deel ook je ervaringen met Proteq op: http://bankreview.nl/proteq-nl-ervaringen/ zodat de hele wereld het kan lezen. Succes!
Plaats reactie