Verdikte tong

Voor vragen over bek, gebit, tandvlees- en kaakaandoeningen bij de kat.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kikimax
Poema
Poema
Berichten: 265
Lid geworden op: 23 okt 2018 22:08

Re: Verdikte tong

Bericht door Kikimax »

Wow, wat een dierenarts, wat fijn dat deze gelijk kwam. Wat mooi dat ze zelf het moment heeft aangegeven en je haar hebt mogen/kunnen helpen daarmee. Voor nu heel veel sterkte met het verlies. Rust zacht daar achter de regenboog. Er staan daar veel maatjes te wachten. Liefs Liane
Groeten Liane, pootje van Puck, Max, Kiki, Kaatje en Pommetje. En Tom*, Fritsie* en Sam*
Gebruikersavatar
Zotvanpoezen
Tijger
Tijger
Berichten: 1440
Lid geworden op: 19 sep 2018 16:19
Locatie: Pajottenland /Vlaams Brabant

Re: Verdikte tong

Bericht door Zotvanpoezen »

Liefste Marijke,
Ik wist wat er komen ging, maar toch kon ik mijn tranen niet bedwingen toen ik je berichtje las :-(
Fijn dat de da direct wou komen. En goed dat je er voor haar tot het laatste was.
Veel sterkte! Je kan hier altijd je hart eens luchten als je er behoefte aan hebt. We voelen met je mee...

Rust zacht, lieve Allez...
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)

Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5084
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Verdikte tong

Bericht door Synemios »

Lieve Marijke,

Wat ontzettend verdrietig maar ze heeft het zelf duidelijk aangegeven en jij hebt meteen naar haar geluisterd.
Ontzettend fijn dat de DA meteen gekomen is.
Heel veel sterkte.

Lieve Allez rust zacht.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Verdikte tong

Bericht door Anne »

Heel veel sterkte met je verdriet Marijke. Je deed wat je kon voor Alles maar kennelijk kon het niet anders
wat mooi en ontroerend dat je lieve vriendin bij je kwam liggen en het moment zelf bepaalde
Ook fijn dat de dierenarts snel kwam
Ik wens jou veel kracht toe in deze donkere pol van verdriet en gemis
Alle zorgen vallen weg en dat is extra confronterend
Allez kijkt terug op een leven vol liefde, genegenheid en warmte
daar is ze je vast dankbaar voor

rust zacht lieve Allez, het leed is nu geleden en wat wacht is een tijd vol plezier en spel met al onze regenboogkameraadjes
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Coraline
Lynx
Lynx
Berichten: 119
Lid geworden op: 09 dec 2019 23:06

Re: Verdikte tong

Bericht door Coraline »

Heel veel sterkte toegewenst 🌹
Allegria
Huiskat
Huiskat
Berichten: 72
Lid geworden op: 02 jan 2020 18:31

Re: Verdikte tong

Bericht door Allegria »

Ontzettend lief allemaal, doet me veel goed, alle lieve woorden voor Allez❤️
Dank jullie wel❣️

Vandaag n onwerkelijke en wezenloze dag, ze ligt er mooi bij en Feliz is afscheid gaan nemen.
Vanavond krijgt ze dan haar laatste rustplaats..
Zizi
Lynx
Lynx
Berichten: 128
Lid geworden op: 30 jan 2020 13:47

Re: Verdikte tong

Bericht door Zizi »

Ach wat naar Allegria. Wel heel duidelijk dat ze helemaal op was en er echt geen twijfel meer mogelijk was nu, fijn dat je meteen actie ondernomen hebt en de DA er best snel was (al duren de minuten zo lang hè op zo'n moment). Sterkte met het verlies van je Allez.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Verdikte tong

Bericht door Anne »

Hoe is het met Felix?Mist hij zijn maatje?
Fijn dat Allez nu haar laatste rustplaats heeft
Alsnog veel sterkte marijke
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Allegria
Huiskat
Huiskat
Berichten: 72
Lid geworden op: 02 jan 2020 18:31

Re: Verdikte tong

Bericht door Allegria »

Dankjewel Zizi en Anne!

Het begraven van Allez is gelukkig goed verlopen, toch altijd spannend want geen eigen grond, maar fijn dichtbij huis, bij mn anderen schatten.
Daarvoor ben ik nog met Feliz naar Allez toegelopen, ze meed die kant van het huis een beetje en had het al wel gezien, dat haar zusje er overleden bij lag, dus ze wist het al wel, maar gisteren, met mij er bij, toch even bij Allez wezen snuffelen. Een ontroerend moment.
Met Feliz gaat het wel goed. Denk dat ze de reuring van een andere kat in huis wel zal missen nu ze als enige kat is achtergebleven. Maar zij kan wel zonder haar. Hoop dat zij nu wat aanhankelijker naar mij toe zal worden nu die plek is vrij gekomen (wat is mijn schoot nu toch pijnlijk leeg..). Maar ze is een heel ander type. Voor Feliz draait de wereld om haar;) voor Allez draaide de wereld om mij. Ik ben heel blij dat ik mijn leven om Allez heb laten draaien toen zij mij nodig had, ik 2,5 maand geleden alles voor haar heb laten vallen en niet meer van haar zijde ben geweken. Ik weet ook zeker dat zij niets liever gewild had dan haar laatste pad samen met mij bewandelen. En ik had het niet anders willen doen. Dat is wel troostvol..

Ik ga zo even zoeken naar de juiste dankwoorden om aan de dierenarts aan huis te sturen.
Ook dat heb ik Allez nog kunnen geven, de zeldzame persoon gevonden die ik dag en nacht bellen mocht als Allez haar nodig had, hoe uniek.
En woord hield toen ik haar om 23.33 uur belde, meteen uit bed sprong om Allez te komen verlossen van het proces dat ineens was ingezet.
Terecht dat aantal van jullie hier al iets over zeiden, hoe mooi en fijn dat was.
Ik ben dankbaar en blij voor Allez hoe dat verlopen is en dat zij tot aan dat laatste moment, tot de allerlaatste seconde, nog heerlijk innig met mij kon zijn, wat ze altijd het allerliefste wilde. En ik ook altijd zo van met haar genoot.

Een enorme leegte nu die nooit meer opgevuld kan worden..
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5084
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Verdikte tong

Bericht door Synemios »

Mooie woorden Marijke.
Ze hebben allemaal een eigen karakter ja 😉
Soms heb je anderen nodig en om die zware weg te bewandelen die je moest gaan met Allez.
Heel fijn en bijzonder dat je die hebt gevonden.
Goed dat Feliz afscheid genomen heeft, en mooi dat je haar dicht bij en bij je andere lieverds hebt kunnen begraven.
Ook dat je troost vind in het feit dat jij geen moment van haar zijde geweken bent.
Ik denk inderdaad dat Allez niet anders had gewild.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Allegria
Huiskat
Huiskat
Berichten: 72
Lid geworden op: 02 jan 2020 18:31

Re: Verdikte tong

Bericht door Allegria »

Ook hele mooie woorden van jou Denise.
En iedereen heeft zoveel liefs geschreven.
Steunt heel erg, dankjulliewel!
Ik kwam hier begin januari binnen met n wanhopige “wie herkent dit-hulpvraag”. Nu het uiteindelijk ineens kantelde naar n onvermijdelijk einde krijg ik zoveel steunend liefs van jullie, dat is echt heel lief!
Plaats reactie