Gedragsverandering bij onze vijf jaar oude kater Muis

Voor vragen over bek, gebit, tandvlees- en kaakaandoeningen bij de kat.
Gebruikersavatar
Yo16Ka16No11
Cheetah
Cheetah
Berichten: 831
Lid geworden op: 24 aug 2016 20:35

Re: Gedragsverandering bij onze vijf jaar oude kater Muis

Bericht door Yo16Ka16No11 »

Waar kunnen we die crowdfunding actie vinden? Ik wil je wel een beetje opweg helpen in de hoop dat je muis snel laat helpen. Als er hier misschien meerdere op het forum zijn die je een klein beetje kunnen steunen dan kan muis snel geholpen worden.

Met de hoeveelheid forumleden zou dat toch moeten lukken ;-)
Warme groet, Mariska

Nora, Teun & Tilly
Karel 2000-2017 & Yoki 2000-2018
Gebruikersavatar
Weet ik veel
Huiskat
Huiskat
Berichten: 34
Lid geworden op: 17 dec 2017 16:36

Re: Gedragsverandering bij onze vijf jaar oude kater Muis

Bericht door Weet ik veel »

Mariska, Wat vind ik dat fantastisch zeg, je kunt doneren bij [naam verwijderd door Admin], er heeft al iemand 20euro gedoneerd... op die manier kan Muis nog voor het weekend geholpen worden geweldig , t'is bijna te mooi om waar te zijn, hoe kan ik je bedanken?
Met warme groet,
Leen en Muis
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7659
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Gedragsverandering bij onze vijf jaar oude kater Muis

Bericht door Rik »

Ik zie dat het doel zelfs al bereikt is. Fijn (dat ging snel).

Ik hoop dat je het geld ook snel krijgt want ik zag dat xxx normaal op de eerste van de maand uitbetaald.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
Weet ik veel
Huiskat
Huiskat
Berichten: 34
Lid geworden op: 17 dec 2017 16:36

Re: Gedragsverandering bij onze vijf jaar oude kater Muis

Bericht door Weet ik veel »

Bedankt voor de donaties lieve mensen, het bedrag is voltooid, Muis kan dankzij jullie geholpen worden, ik zou graag wat terug willen doen maar hoe?
Ga nu eerst contact opnemen met [naam verwijderd door Admin] om het te hebben over een snelle uitbetaling van het bedrag zodat Muis zo snel mogelijk geholpen kan worden.
Uiteraard hou ik jullie op de hoogte over het wel en wee van Muis. :eangel:
Gebruikersavatar
Weet ik veel
Huiskat
Huiskat
Berichten: 34
Lid geworden op: 17 dec 2017 16:36

Re: Gedragsverandering bij onze vijf jaar oude kater Muis

Bericht door Weet ik veel »

Rik schreef: 10 jan 2018 10:11 Ik zie dat het doel zelfs al bereikt is. Fijn (dat ging snel).

Ik hoop dat je het geld ook snel krijgt want ik zag dat xxx normaal op de eerste van de maand uitbetaald.
Hoi Rik, zodra ik iets meer weet over de uitbetaling laat ik dat jullie weten.

Groet, Leen
Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 1913
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Gedragsverandering bij onze vijf jaar oude kater Muis

Bericht door Admin »

Beste Leen,

Dit even tussendoor. Het is fantastisch dat anderen je willen helpen zodat Muis geholpen kan worden en zo te lezen is je doel al bereikt, maar het is helaas niet toegestaan om (geldinzamelings)acties op het forum te doen, zonder eerst toestemming te hebben gekregen. Zie regel 8 van de 'verkorte' forumregels.
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Gebruikersavatar
KleinDraakje
Poema
Poema
Berichten: 378
Lid geworden op: 02 jan 2018 08:42
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Gedragsverandering bij onze vijf jaar oude kater Muis

Bericht door KleinDraakje »

Fijn dat muis snel geholpen kan worden. Heb wel een beetje gemixte gevoelens over een crowdfunding actie ‘promoten’ via het forum maar goed, gelukkig heb je het doel al bereikt. Hopelijk gaat het geld ook echt besteed worden aan Muis, dat weet je over het algemeen met crowdfunding acties nooit echt zeker. Zou fijn zijn als we nog wel een update krijgen als ze geholpen is 🙂
- Viv
En de drie bengeltjes
Rocky, Marble & Pebbles 💖

Bekijk ons foto album
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7659
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Gedragsverandering bij onze vijf jaar oude kater Muis

Bericht door Rik »

Eerlijk gezegd moet ik zeggen dat ik het niet echt als promoten zag. Er werd geopperd dat er van ellende (geen geld) maar een crowdfunding actie begonnen was. Zonder link, zonder platform !! Pas bij navraag werd het platform genoemd (nog steeds zonder link). Als je echt hier om geld zou vragen zou je die dingen wel direct noemen (wat dan dus inderdaad niet is toegestaan).

Ook het idee dat het geld niet aan de operatie besteedt zou worden gaat mij wat ver. Maar misschien komt dat omdat ik niet veel te maken heb gehad met misbruik van dit soort campagnes. Maar daar zijn dan waarschijnlijk de regels ook voor (wat op zich geen slechte regel is). Maar van echt "promoten" was hier dus volgens mij geen sprake (in ieder geval niet met opzet).
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
Weet ik veel
Huiskat
Huiskat
Berichten: 34
Lid geworden op: 17 dec 2017 16:36

Re: Gedragsverandering bij onze vijf jaar oude kater Muis

Bericht door Weet ik veel »

Het was niet mijn bedoeling om via deze overigens fantastische site geld in te zamelen voor Muis maar ik ben toch dankbaar dat het zo uitgepakt is, ik weet trouwens niet wie geld gedoneerd heeft, dat gebeurde n.l anoniem, als dat geld van jullie afkomstig is dan ben ik daar zeer dankbaar voor, het liefst zou ik iets terug willen doen!
Mijn excuses dat ik de naam van de stichting genoemd heb.
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte van wat er verder met Muis gebeurd en om iedereen te overtuigen fotografeer ik alles.

Groetjes,
Leen
Gebruikersavatar
KleinDraakje
Poema
Poema
Berichten: 378
Lid geworden op: 02 jan 2018 08:42
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Gedragsverandering bij onze vijf jaar oude kater Muis

Bericht door KleinDraakje »

Ik wilde Leen niet in slecht daglicht zetten door het promoten te noemen. Daarom had ik het tussen aanhalingstekens gezet, ik kon op dat moment geen betere term bedenken. Ik wil altijd van het beste van de mens uitgaan 🙂 en welzijn van het diertje vind ik belangrijk. Helaas heb ik familie wel eens financieel geholpen voor een operatie van een huisdiertje, terwijl aan de andere kant dan geld ‘over de balk’ werd gesmeten voor nieuwe tv, beamer, aanhangwagen, concertkaartjes of dergelijks. Vandaar dat ik daar nu een beetje voorzichtig mee ben.

Hoe dan ook, is er al nieuws over de uitbetaling van het platform? Kan Muis voor het weekend nog geholpen worden?
- Viv
En de drie bengeltjes
Rocky, Marble & Pebbles 💖

Bekijk ons foto album
Gebruikersavatar
Weet ik veel
Huiskat
Huiskat
Berichten: 34
Lid geworden op: 17 dec 2017 16:36

Re: Gedragsverandering bij onze vijf jaar oude kater Muis

Bericht door Weet ik veel »

Muis kan helaas niet eerder geholpen worden dan aanstaande dinsdag ochtend, ben vanmiddag bij de dierenarts geweest en heb hem weten te overtuigen met de actie. Ik heb mijn IBAN in mijn account verwisseld met die van de dierenkliniek zodat het geld direct op de bankrekening van de dierenkliniek terecht komt.
Verder heb ik Metacam druppeltjes gekocht om de pijn te verzachten, zo moet het dus maar even.
Gebruikersavatar
Yo16Ka16No11
Cheetah
Cheetah
Berichten: 831
Lid geworden op: 24 aug 2016 20:35

Re: Gedragsverandering bij onze vijf jaar oude kater Muis

Bericht door Yo16Ka16No11 »

Sorry Admin, het antwoord kwam door mijn vraag. Iemand die slechts om een deel (de aanbetaling) van de operatie vraagt is echt niet uit op geldelijk gewin, want anders was er wel om een hoger bedrag dan 175,- gevraagd. Het dekt zelfs niet de lading van de gehele operatie...die zo'n 500,- kost.

Fijn dat je het geld bij elkaar hebt Leen (voor de aanbetaling). Ik hoop dat je muis snel kan laten helpen en een betalingsregeling kan treffen voor de overige 350,-
Warme groet, Mariska

Nora, Teun & Tilly
Karel 2000-2017 & Yoki 2000-2018
Gebruikersavatar
KleinDraakje
Poema
Poema
Berichten: 378
Lid geworden op: 02 jan 2018 08:42
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Gedragsverandering bij onze vijf jaar oude kater Muis

Bericht door KleinDraakje »

Hopelijk is het dragelijk voor Muis en is het zo dinsdag ❤️
- Viv
En de drie bengeltjes
Rocky, Marble & Pebbles 💖

Bekijk ons foto album
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Gedragsverandering bij onze vijf jaar oude kater Muis

Bericht door Ilone »

Even een andere "boeg", is er ook bloedgeprikt? Is er bekend hoe het met zijn nieren is?
Urine checken zou ik in dit geval ook zeker aanraden, aangezien hij ook op andere plekken plast. Door slechte nieren kunnen ook andere kwalen opkomen.
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
Weet ik veel
Huiskat
Huiskat
Berichten: 34
Lid geworden op: 17 dec 2017 16:36

Re: Gedragsverandering bij onze vijf jaar oude kater Muis

Bericht door Weet ik veel »

Ilone schreef: 11 jan 2018 07:56 Even een andere "boeg", is er ook bloedgeprikt? Is er bekend hoe het met zijn nieren is?
Urine checken zou ik in dit geval ook zeker aanraden, aangezien hij ook op andere plekken plast. Door slechte nieren kunnen ook andere kwalen opkomen.
Hij krijgt bloedonderzoek voor de operatie... dat plassen komt omdat muis een buitenkat is ( we wonen op het platte land)
die niet gewend is om opgesloten te zitten in de slaapkamer, de kattenbak waar hij normaliter zijn behoefte in doet als hij binnen is stond in de slaapkamer.
Nee, hij plaste over me heen in bed :shock: en liet daarna hysterisch mauwend en heftig aan de deur krabbend weten dat hij naar buiten wou.
Plaats reactie