Beaphar mondwater

Voor vragen over bek, gebit, tandvlees- en kaakaandoeningen bij de kat.
Plaats reactie
Lily-Banjer
Lynx
Lynx
Berichten: 103
Lid geworden op: 18 jul 2015 00:39
Locatie: Dordrecht

Beaphar mondwater

Bericht door Lily-Banjer »

Hallo iedereen,

Laatst heb ik Beaphar mondwater gekocht voor mijn katje Lily. Ze heeft ontstoken tandvlees volgens de da, en tandenpoetsen of mondwater is de enige oplossing zei hij. Tandenpoetsen heb ik geprobeerd, ze werd er zo bang van dat ze me ontliep. Dus dat heb ik geschrapt haha. Ik was laatst bij de dierenwinkel en vroeg of ze iets hadden tegen tandplak etc voor katten. Toen kwam hij aanzetten met het mondwater. Dus ik heb het gekocht en netjes volgens de standaard hoeveelheid in haar waterbakje gedaan. Eerst snapte ze er niks van, het rook raar. Nu drinkt ze er gelukkig goed van. Check elke dag haar bekkie, en moet zeggen dat ze bijna geen plak meer aan haar tandjes heeft! Ook lijkt het tandvlees rustiger.

Nu is mijn vraag of jullie ervaring hebben met dit product. Ik hoor het graag :D
Trots personeel van:
Lily
Gebruikersavatar
Nina1967
Poema
Poema
Berichten: 310
Lid geworden op: 30 jan 2015 00:52

Re: Beaphar mondwater

Bericht door Nina1967 »

Ja en nee....mijn poes is te snel overleden om het resultaat te kunnen beoordelen helaas....ik had het van een ander merk. Maar als je ziet dat het beter wordt is dat heel fijn!!!! En fijn ook dat ze het lust ook.
Hoop dat je nog wat reacties krijgt :-)
1-9-97-14-7-15 r.i.p mijn lieve pluizebolletje, mijn woezeltje, mijn allerliefste Snoetje
1-9-05-17-3-17 r.i.p mijn liefste vrolijke Mila, mijn booboo
Lily-Banjer
Lynx
Lynx
Berichten: 103
Lid geworden op: 18 jul 2015 00:39
Locatie: Dordrecht

Re: Beaphar mondwater

Bericht door Lily-Banjer »

He wat jammer dat je poes snel overleden was.. Lilys gebit is echt een stuk verbeterd. Hoop dat het zo blijft of zelfs nog beter word!! :D
Trots personeel van:
Lily
Plaats reactie