Oogprobleem na dierenartsbezoek

Forum over alle voorkomende oogaandoeningen bij de kat
Plaats reactie
Simoree
Kitten
Berichten: 0
Lid geworden op: 17 jul 2019 18:59

Oogprobleem na dierenartsbezoek

Bericht door Simoree »

Goedenmiddag, ik ben nieuw op deze forum en kan me weg niet echt vinden om zelf een bericht te plaatsen.

Namelijk, ik was laatst met mijn poes naar de dierenarts gegaan omdat er een soort van vloeistof uit haar ooghoek eruitkwam. De huisarts heeft toen boven haar oog een naald in haar hoofd achter haar oog geprikt om te kijken of er iets uit kwam... me poes schrok opgeef moment en het was duidelijk te horen dat ze pijn had. Ook kwam er doen wat bloed uit haar oog de dierenarts vertelde dat er een kans is dat er een tumor achter haar oog zit. Maar sindsdien ze die naald achter haar oog kreeg beweegt haar oog niet zo als de andere. De oog beweegt nauwelijks.

Is het wel juist wat de dierenarts had gedaan? En komt het nog wel goed met haar oog? De bezoek is inmiddels twee weken geleden.

Alvast bedankt voor de reacties.

Mvg. Simoree
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Oogprobleem na dierenartsbezoek

Bericht door Rik »

Als het oog niet of nauwelijks (of niet zoals het hoort) beweegt, dan zou ik zeker (direct) terug gaan naar de dierenarts. Als je twijfelt over je huidige dierenarts dan zou je naar een andere kunnen gaan.

Neem geen risico met ogen, want als je dingen te lang op zijn beloop laat heb je straks kans dat er niets meer aan te doen is.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Oogprobleem na dierenartsbezoek

Bericht door pinguin »

Andere arts zoeken. Met een naald achter het oog prikken... echt....

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Plaats reactie