Kitten 8 weken met dik oogje

Forum over alle voorkomende oogaandoeningen bij de kat
Gebruikersavatar
Mleen
Poema
Poema
Berichten: 258
Lid geworden op: 26 jul 2018 11:49

Re: Kitten 8 weken met dik oogje

Bericht door Mleen »

Ja dat klopt! Het is €100 per kitten inderdaad. Dat leek me best een faire prijs, ook omdat je zovaak hoort dat er her en der gratis kittens worden aangeboden die dan als slangenvoer eindigen!

@castratenkoor: dank voor je inzicht! Ik ga het even in de gaten houden! ;)
Spookje & Nina 17-06-2018
Sammy* 2000-2014
Mikky* 2000-2012
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Kitten 8 weken met dik oogje

Bericht door pinguin »

Voor die 100 euro per kitten mag je zeker een check van de dierenarts verwachten.



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
Lieselotje
Panter
Panter
Berichten: 536
Lid geworden op: 14 jan 2017 08:48

Re: Kitten 8 weken met dik oogje

Bericht door Lieselotje »

Ik heb mijn twee kittens gekocht voor 200 euro per stuk, waren ontvlooid en ontwormd, zei men.
Bij de dierenarts bleek dat de 2 zusjes een broertje en zusje waren en ze hadden vlooien. Waren niet ingeent, dus heb ik allemaal zelf laten doen.
Het zijn witte ragdolls die in nederland niet worden erkend, maar ja ik was verliefd en verkocht toen ik ging kijken.
Ik zie ook niks geks aan het oogjeb die van mij hebben donkere vlekjes af en toe wat uit hun neusje en ogen komt en dar maak ik schoon of haal ik weg.
Garantie heb je nooit, maar vragen kan je als het ietsjes langer dan een week aanhoudt om even naar de da te gaan. Tis wel een snoeppie 😍
Gebruikersavatar
Mleen
Poema
Poema
Berichten: 258
Lid geworden op: 26 jul 2018 11:49

Re: Kitten 8 weken met dik oogje

Bericht door Mleen »

Ja he! Was er ook meteen verliefd op! Zijn broertje is ook onwijs schattig, maar dat wordt wel een ondeugend rakkertje haha! Is heel nieuwsgierig en wil alles onderzoeken, super leuk!

Heb ook nog even navraag gedaan naar het oogje, inmiddels gaat het al een stuk beter en is het uit zichzelf aan het genezen! Een dierenartsbezoekje lijkt dus achteraf toch niet nodig, maar ik blijf het in de gaten houden!
Spookje & Nina 17-06-2018
Sammy* 2000-2014
Mikky* 2000-2012
Plaats reactie