oog gaat niet dicht door zenuwbeschadiging

Forum over alle voorkomende oogaandoeningen bij de kat
Plaats reactie
Elisabeth80
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mar 2016 12:02

oog gaat niet dicht door zenuwbeschadiging

Bericht door Elisabeth80 »

Wiske heeft in oktober gevochten met een andere kat. Althans dat vermoed ik want ze kwam thuis met een wond boven dr oog. Die wond genas mooi dus over dacht ik. Helaas na een tijdje werd oog dof en na heel wat dierenarts bezoekjes zijn we afgelopen donderdag bij de dierenoogarts geweest. Zij constateerde een zenuwbeschadiging waardoor het oog niet sluit en vies wordt en dus ontsteekt.
Advies is nog aantal weken doorgaan met zalf en hylogel kopen en daarmee druppelen en dan afwachten. (ik was niet mee dus dierenarts wist niet dat het ws al in okt is ontstaan)

Daarop ben ik gaan googlen. Ik kwam bij acupunctuur uit, maar da's best duur. Heeft iemand hier ervaring met acupunctuur bij zenuwbeschadiging?
Gebruikersavatar
Ennakee
Jaguar
Jaguar
Berichten: 727
Lid geworden op: 12 nov 2015 01:16

Re: oog gaat niet dicht door zenuwbeschadiging

Bericht door Ennakee »

voor mensen kan het zeer effectief werken.
Heb jezelf al een dierenarts gevonden die acupunctuur als therapie aanbied?

In Breda zit instituut De Silverlinde, zij staan internationaal goed bekend binnen de complementaire diergeneeskunde. Vanwege de goede resultaten die zij behalen. Zij bieden o.a. Ook acupunctuur aan als therapie. Ze hebben ook telefonisch en mailconsults, waar je zou kunnen navragen of dit voor jouw Wiske een optie kan zijn.

http://www.silverlinde.com/site/nl/cont ... arden.html


Bereikbaarheid dierenpraktijk:

De praktijk is niet altijd gemakkelijk telefonisch bereikbaar. Wel altijd per email (u krijgt binnen 24 uur een reactie) silverlindepraktijk@silverlinde.com

Wilt u liever zelf bellen dan het best op:

- Maandag tussen 09.00 - 11.30 uur
- Woensdag tussen 09.00 - 11.30 uur
- Vrijdag tussen 09.00 - 14.30 uur

Telefoonnummer: 076 54 24 688.


Sterkte en beterschap voor Wiske..
Elisabeth80
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mar 2016 12:02

Re: oog gaat niet dicht door zenuwbeschadiging

Bericht door Elisabeth80 »

Bedankt
Ik heb een dierenarts/acupuncturist gevonden (zij zegt dat het kan), maar zoek vooral ervaringen
Plaats reactie