Webwinkel "Huisdierendokter", Coevorden

Je kunt hier je ervaringen kwijt m.b.t. bedrijven die gerelateerd zijn aan katten, bijv. dierenartsen, webwinkels, fokkers, asielen, dierenwinkels enz.
Lees voordat je iets plaatst eerst even de spelregels.
Plaats reactie

Ik geef deze webwinkel het cijfer:

1
0
Geen stemmen
2
0
Geen stemmen
3
0
Geen stemmen
4
1
50%
5
1
50%
 
Totaal aantal stemmen: 2

Gebruikersavatar
Muizenis
Poema
Poema
Berichten: 308
Lid geworden op: 23 jun 2008 01:25
Locatie: Utrecht

Webwinkel "Huisdierendokter", Coevorden

Bericht door Muizenis »

Webwinkel "Huisdierendokter" - http://www.huisdierendokter.nl
Monierweg 9
7741 KV Coevorden
==========

Zet in dit topic je ervaringen met deze webwinkel. Kopieer onderstaande in je bericht en vul je tekst in i.p.v. de puntjes:


Mijn ervaring met dit bedrijf/deze instelling:
...

Pluspunten in enkele woorden:
- ...

Minpunten in enkele woorden:
- ...

=======

Hoi,
vraag me af of er mensen zijn die ervaring hebben met de website huisdierendokter.nl Zij verkopen alternatieve diermedicatie. Ze opereren vanuit Coevorden. Ik heb er 2 keer besteld zonder problemen maar nu geven ze niet thuis. We zijn 89 euro kwijt maar hebben de tabletten niet gekregen. Zijn wij de enigen? Vast niet! Het geld is overheen te komen maar Murphy moet nu waarschijnlijk weer aan de Prednisolon. Gif dat ik juist niet wilde geven omdat hij ook hartprobleempje heeft! Schandalige praktijk ten koste van dieren... #boosenverdrietig
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift, that's why it is called present
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Reviewverzoek

Bericht door ayla »

Altijd goede ervaringen mee. Maar Soms zijn ze op vakantie en duurt het iets langer
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Reviewverzoek

Bericht door Rik »

Het schijnt dat sinds Esther Smiesing - van Overbeek is overleden het er bij huisdierendokter.nl niet zo op rolletjes meer loopt. Of dat ook de reden is, is niet helemaal duidelijk. Het op vakantie zijn mag natuurlijk geen reden zijn voor gebrekkige communicatie en het zou gewoon duidelijk op de website moeten staan. Ik heb de Sical tabletten overigens verder nergens gevonden.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 2080
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Re: Reviewverzoek

Bericht door Admin »

Mijn ervaring met dit bedrijf/deze instelling:
Ik heb nu tweemaal iets besteld bij de webshop en beide keren is het gewoon netjes bezorgd. De laatste keer was vorige week en heb het nu binnen.

Pluspunten in enkele woorden:
- alternatieve geneeskunde die lijkt te werken, getuige de gebruikerservaringen. Zelf heb ik nog geen resultaten om te vertellen, aangezien we nog niet met de pillen gestart zijn.

- vragen die ik had werden door Robert Smiesing via de e-mail beantwoord.

Minpunten in enkele woorden:
- op het zakje met pillen staat geen dosering ingevuld. Daarvoor moet je in het bijgeleverde groene boekje of op de website kijken. Zelfde geldt voor de ingredienten.

- betaalmogelijkheden voor online betalen zijn er niet op de website. Omdat je het geld moet overmaken is er geen sprake van "vandaag besteld, morgen in huis". Mijn laatste bestelling had ik vrijdag besteld en had het dinsdag in huis.
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11244
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Re: Reviewverzoek

Bericht door Adriana »

mijn ervaring met dit bedrijf/deze instelling:
goeie ervaringen met het bedrijf en ik lees ook altijd de klantenreacties per middel door. die zijn vaak erg informatief.
en er wordt altijd keurig ruim vooraf aangekondigd wanneer ze afwezig zijn ivm vakantie en dus niet verzenden.

pluspunten in enkele woorden
er staan al heel wat gebruikerservaringen met diverse middelen (eurologist, analgos, destress, rejoint, backmotion en het anti-tekenmiddel) van huisdierendokter op het forum.

hier met alle middelen goeie ervaringen met als toppers destress en eurologist.

uit mijn hoofd: als je een bestelling plaatst dan krijg je binnen een paar minuten een bevestiging op je e-mail met betalingsgegevens en je kunt dan, omdat je toch nog achter je pc zit, gelijk een internetbetaling doen.

minpunten in enkele woorden
mijn ervaring uit het verleden is dat ze twee keer per week verzenden, maar misschien is dat nu weer dagelijks geworden.
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie