Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Je kunt hier je ervaringen kwijt m.b.t. bedrijven die gerelateerd zijn aan katten, bijv. dierenartsen, webwinkels, fokkers, asielen, dierenwinkels enz.
Lees voordat je iets plaatst eerst even de spelregels.

Ik geef deze webwinkel het cijfer (0=laagste, 5=hoogste):

0
0
Geen stemmen
1
2
4%
2
0
Geen stemmen
3
6
11%
4
19
33%
5
30
53%
 
Totaal aantal stemmen: 57

Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Ms Maaike »

Van dat laatste raak ik steeds minder overtuigd. Ik bestel regelmatig spullen via webshops die ook door postnl laten bezorgen en tot nu toe heb ik steeds het langst op Zooplus moeten wachten.
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6812
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Dinky »

Recente ervaring hier is in elk geval dat pakket van andere webshop net zo goed langer op zich liet wachten dan vooraf was gezegd (terwijl vl er specifiek naar had gevraagd wanneer het bezorgd zou worden omdat hij het op korte termijn nodig had).

De keer dat het mij erg lang duurde bij bestelling van zooplus bleek dat het pakket in verkeerde sorteercentrum van postNL was beland en de fout dus bij postNL lag (waardoor ik dus elke dag melding kreeg dat het volgende dag bezorgd zou worden tussen 12.00 en 14.00 maar bezorger maar nooit onderweg ging).
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Adriana »

heb gisteren rond 18.00 uur nog iets bij Zooplus besteld, ze werken lang door of hebben weinig te doen want het werd vanmiddag rond half twee bezorgd.

heb afgelopen week een uitstapje gemaakt naar Pet's Place maar ik vind dat niet voor herhaling vatbaar.
wat een prijsverschil! scheelt euro 5,- op de duurste zak Hill's nature's best, idem voor een tube Gimpet moutpasta van 200 grs. vergeleken met de Zpls-prijzen.
en dan krijg je een welkomst cadeaubon van euro 5,- en die moet je binnen 14 dagen via de website besteden waar een bestelminimum van euro 25,- geldt.. en ze hebben nog meer niet zo vrolijke restricties.

neuhh, k ben best wel blij met Zplus met alle extra info bv bij de div soorten voer,
nu boekhouding nog op orde..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
G+S
Poema
Poema
Berichten: 323
Lid geworden op: 16 okt 2013 16:21
Locatie: Sint- Oedenrode

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door G+S »

Heb eergister bij zooplus Duitsland besteld (is goedkoper!) en zag net via trac en trace dat ik t morgen binnen krijg!
Semmie, valentijn & doedel

*Garfield* 17-07-2013 - 05-12-2016
Gebruikersavatar
Nikki2309
Poema
Poema
Berichten: 361
Lid geworden op: 11 feb 2014 19:12
Locatie: Geleen
Contacteer:

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Nikki2309 »

Scheelt dat zoveel dat het ook de verzendkosten dekt? Heb er zelf ook over nagedacht om bij zooplus Duitsland te bestellen, maar meen te herinneren dat die niet gratis verzenden vanaf een bepaald bedrag?
Using Tapatalk
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6812
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Dinky »

Het verschilt heel erg welke producten je wilt hebben. Ene is in Duitsland goedkoper, iets anders in Engeland en weer iets anders in Nederland/belgie. Het is maar hoe ver je het uit wilt zoeken ;)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Jantina
Panter
Panter
Berichten: 572
Lid geworden op: 01 jan 2009 16:36
Locatie: Putten

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Jantina »

Wist niet eens dat je ook van het buitenland kon bestellen.
Geen zin om dat uit te zoeken ook. :-P
Van de week nog een bestelling doen zodat er tijdens mijn vakantie en afwezigheid genoeg voer is voor de oppas.
Ze zijn in ieder geval wel stukken goedkoper dan in speciaalzaak. Pasta van gimpet is zo 50 cent duurder bij pets place.
Nog een reden om bij Zooplus te bestellen, geen gesleep met zware zakken.
De drie musketiers Quinn, Boaz en Olaf - 2014
In liefdevolle herinnering mijn stoere vent Luca- 2008-2014
en lieve, mooie Bella - 2009-2014
Gebruikersavatar
BloemTetsu
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 17 jul 2012 09:00

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door BloemTetsu »

Bestel ik woensdag voer. Wordt het bezorgd door DHL wegens onbekende reden. Duurt het dagen. Zou het vandaag worden bezorgd. Lees ik net dat het bezorgd is. Echter heb ik helemaal niks gemerkt. Ben de hele dag thuis.
Voer is bijna op.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger
Berichten: 1235
Lid geworden op: 06 aug 2012 11:57
Locatie: Arnhem

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Gizmobritsekorthaar »

Ja zooplus gaat zwaar achteruit qua levering
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya
Fotos van Gizmo en Caya
Gebruikersavatar
BloemTetsu
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 17 jul 2012 09:00

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door BloemTetsu »

Ik probeer al meermaals een vraag te stellen bij dhl....zonder succes.
Ik wil weten bij wie mijn pakket is. Kl*te dit.
Waar kan ik klagen/geld terug krijgen?
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6812
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Dinky »

Zooplus is de aangewezen partij om te klagen/probleem op te lossen omdat je daar de overeenkomst mee gesloten hebt ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7657
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Rik »

Bij mij komt Zooplus altijd via PostNL. Ik laat deze dan ook op een postbus bezorgen. Medpets doet dat niet (die laat ik maar op een kiala-punt bezorgen). Bij Zooplus zijn ze inderdaad niet snel. Maandag besteld, dinsdag een mailtje dat het verwerkt is en aan PostNL is overgedragen (dan verwacht je het woensdag op de postbus met PostNL) maar dan is het er donderdag pas :( Wel netjes met trackingnummer. Grappige is dat Zooplus, tilburg hier hemelsbreed 8km vandaan zit. En dan doet het pakket er toch 2 dagen over.

Aangezien ik Zooplus dus op een postbus laat bezorgen kunnen ze volgens mij dat grapje niet uithalen om het toch maar met dhl te laten bezorgen. (Ik neem aan dat je op de bestelpagina wel altijd PostNL aangeeft, want dat is geloof ik een keuze)
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6812
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Dinky »

Ik heb het ook 1 keer via DHL gehad en duurde toen volgens mij een week met een vage Duitse track&tracé.
Daarom bestel ik dus ook altijd ruim op tijd (wanneer er nog bijna halve zak heb en ik dus nog minstens 2 weken vooruit kan).
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
BloemTetsu
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 17 jul 2012 09:00

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door BloemTetsu »

Inmiddels geklaagd bij Zpls. Het gaat altijd via postnl. En laatst binnen 3 dagen.
Als ik de laatst keer de bus voer vul bestel ik en normaal ook op tijd. Nu zijn de brokken morgen op.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Gebruikersavatar
Jantina
Panter
Panter
Berichten: 572
Lid geworden op: 01 jan 2009 16:36
Locatie: Putten

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Jantina »

Ik heb echt nog nooit problemen gehad met zooplus. Word bij mij altijd bezorgd met PostNL. Vandaag besteld, en overmorgen vaak in huis.
Maar wel erg vervelend dat het nu bij jou zo mis loopt, Bianca. Zeker als je erg omhoog zit met het voer.
Maar is de levering die dus verkeerd is gegaan, niet de schuld van DHL? Aangezien zij bezorgen, dan is het bij hun toch mis gegaan?
De drie musketiers Quinn, Boaz en Olaf - 2014
In liefdevolle herinnering mijn stoere vent Luca- 2008-2014
en lieve, mooie Bella - 2009-2014
Plaats reactie