Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Je kunt hier je ervaringen kwijt m.b.t. bedrijven die gerelateerd zijn aan katten, bijv. dierenartsen, webwinkels, fokkers, asielen, dierenwinkels enz.
Lees voordat je iets plaatst eerst even de spelregels.

Ik geef deze webwinkel het cijfer (0=laagste, 5=hoogste):

0
0
Geen stemmen
1
2
4%
2
0
Geen stemmen
3
6
11%
4
19
33%
5
30
53%
 
Totaal aantal stemmen: 57

Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door pearlsofpassion »

Ik heb nu besteld, woensdag al. En mijn bestelling is nog steeds het magazijn niet uit. Zo duurt het natuurlijk wel een paar dagen voordat tnt er zelfs maar mee in aanraking komt...
Maar ik ben ook recent van bank veranderd, dus het kan ook zijn dat de betaling op zich laat wachten, ben niet zeker aan wie het nu ligt...

Ik heb ook een half jaar (echt zonder overdrijven!) zitten wachten op een product, en nu maar iets anders besteld. Je kan zo blijven wachten.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
delila en babs
Huiskat
Huiskat
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 jun 2011 17:14
Locatie: leiden

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door delila en babs »

ik ben tot nu toe zeer tevreden over zooplus.
1 keer per maand doe ik een bestelling,meestal kattebakvulling en een speeltje.
in ieder geval als ik boven de 19 euro zit gaat bij mij de bestelling er dus ook uit.

30 juni weer een bestelling geplaats (kattebakvulling en een training dingetje voor de hond)
kreeg op 1 juli bericht dat het was verzonden,dus ik track en trace in de gaten houden want ik verwachte het pakket al op 5 juli,dus vorige week dinsdag.maar nee hoor geen pakket.wat wel kwam was het kattennet wat ik een dag later had besteld.dus ik op woensdag een mailtje gestuurd hoe dat zit en of hun kunnen nakijken wat er aan de hand is.kreeg op donderdag een mailtje dat het een paar dagen langer duurt omdat het pakket 30+ kilo woog.nou heb ik wel vaker voor 30 kilo aan kattebakvulling besteld en altijd kwam het na 2 a 3 dagen binnen bij mij,maar nu dus niet.de hele week track en trace in de gaten gehouden maar er bleef maar staan zending nog niet verwerkt,zo dus ook vandaag,dus ik baalde als een stekker omdat mijn katten al vanaf woensdag op kranten zitten.ik bestel het altijd op tijd hoor,komt dus niet vaak voor dat ze op kranten zitten,maar nu moest het uit noodzaak.gaat hier vanmiddag de bel,denk joh wie kan dat zijn.ja hoor komt de kattebakvulling binnen en op track en trace staat nog steeds zending nog niet verwerkt.moest er dit keer ook voor tekenen,nog nooit gehad,maar nu dus wel.

het is dus niet de schuld van zooplus,want die heeft het op tijd verstuurd,maar in mijn geval lag het aan tnt post.
ik zal nog steeds kattebakvulling bestelling bij zooplus,of het dan weer 30 kilo word geen idee,maar waarschijnlijk dus wel.

tnt is hier wel vaker laks en langzaam.vooral omdat ze niet meer zo zwaar mogen tillen,snap dan dus ook niet waarom zooplus het niet over 2 dozen verdeeld,maar goed dat is iets voor hun,als ik mijn bestellingen maar krijg vind ik het best.
groetjes babs en kopjes van delila (3),scooby (6),shaggy (6),mickey (9) en freia (10)r.i.p pluisje en ook nog een pootje van tibbie josha.
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Ilone »

Miischien is de bezorgtijd wel zo door de overgang van TNT naar PostNL...Bedenk ik me nu.
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
delila en babs
Huiskat
Huiskat
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 jun 2011 17:14
Locatie: leiden

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door delila en babs »

denk het niet,want ik heb op 1 juli (vrijdag) het kattennet besteld en op 5 juli (dinsdag) had ik het binnen.weet ook niet waarom het zo lang duurde met de kattebakvulling.
groetjes babs en kopjes van delila (3),scooby (6),shaggy (6),mickey (9) en freia (10)r.i.p pluisje en ook nog een pootje van tibbie josha.
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Ilone »

Ik bedoel dat dan ook waarschijnlijk de bezorg regels (o.a. mbt tot gewicht) veranderd zijn ;)
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Adriana »

maar ja, dan begrijp ik het beleid van Zooplus niet want voorheen kon je van de meeste biokats één zak bestellen. dus liet ik met iedere zending éen zak meekomen.
maar nee hoor.,. nu ineens moeten er tegelijk 2 stuks worden besteld.
iedereen sjouwt zich een breuk en hoezo dan wel???

t zou wel handig zijn als we via Kattenforum konden corresponderen met tante Zooplus...
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door pearlsofpassion »

Je kan wel een bericht achterlaten op de website onder 'mijn zooplus'. Misschien dat ze er iets mee doen?
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Adriana »

;-) thnx, had ik nog niet aan gedacht en als mijn pet de komende dagen goed staat zal ik er eens een berichtje naar toe sturen.
misschien zijn ze te populair en bestellen we er te vaak/te veel.
en we waren ook best wel verwend, maar handig is anders, want je rekent er toch op dat voer of grit met een paar dagen in huis te hebben en nu moet je een grotere reserve aanhouden..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door pearlsofpassion »

pearlsofpassion schreef:Ik heb nu besteld, woensdag al. En mijn bestelling is nog steeds het magazijn niet uit. Zo duurt het natuurlijk wel een paar dagen voordat tnt er zelfs maar mee in aanraking komt...
Maar ik ben ook recent van bank veranderd, dus het kan ook zijn dat de betaling op zich laat wachten, ben niet zeker aan wie het nu ligt...

Ik heb ook een half jaar (echt zonder overdrijven!) zitten wachten op een product, en nu maar iets anders besteld. Je kan zo blijven wachten.
Vandaag staat de bestelling eindelijk! op klaarmaken voor verzending. Nog niet eens verzonden! Dit is wel heel anders dan voorheen.
Ik vraag me af wat daar gaande is. Hopelijk lossen ze het snel op, ik vond het meer dan gemakkelijk zo!

En nu zie ik net dat datgene waar ik al maaanden op wacht, nu net toch binnen is. :evil:
Dat is natuurlijk altijd zo :-(
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Adriana »

als je de Duitse en Nederlandse website van Zplus na elkaar bekijkt dan zie je bij de Duitsers bijna geen groene vrachtautootjes.
alleen de filters van de Amerikaanse drinkfonteinen zijn daar ook in bestelling, maar de cat dancer, die ook daarvandaan komt is gewoon leverbaar. en dat geldt voor heel erg veel brokkensoorten ook, terwijl die in Nederland worden opgevrolijkt met een groen vrachtautootje. vooral ook veel proefzakjes-verpakkingen.

dus typisch een geval van voorraadbeheer in Tilburg, denk ik.
t kan ook zijn dat we met z'n allen veel te veel bestellen en dat ze het niet bij kunnen houden..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door pearlsofpassion »

Pfff...
Nu komt mijn pakket in 2 keer aan! 2 verschillende pakketten, waarschijnlijk op 2 verschillende dagen... Tis dat ik de bel op mijn kamer niet hoor en dan beneden moet gaan zitten als het kan toekomen... Ik zit toch veel liever met mijn schatjes boven! :-(

Oh nee, klopt toch niet. Blijkt dat ze zo'n spaarplan als apart pakket rekenen... Maar ik veronderstel dat dat helemaal niet bezorgd wordt...
Dat is wel ontzettend onduidelijk in hun mail want daar spreken ze van apart leveren! Begreep al niet waarom pakket 2 van de 2 verzonden werd en ik van 1 nog niets gehoord had...
Maar goed, valt dan al mee dat ik maar op 1 pakket moet wachten.
En ja, ik heb het dus wel geriskeerd om een spaarplan te kopen. Van deze bestelling alleen al kreeg ik het er bijna uit...
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
manon3

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door manon3 »

Ik ben zelf tot nu toe heel tevreden over de Zooplus.Sinds een jaar doe ik daar iedere maand een bestelling.
Dat was tot nu toe 4 krabpalen, heel veel blikken voer,brokken, speelgoed, snoepjes,vensterbankkussens, bijna alles dus behalve kattenbakkorrels.

Het is altijd heel goed verpakt en ze leveren vrij snel.
Als ik alleen voer bestel, dus kleinere doos, dan heb ik het binnen 2 dagen in huis.
Met een krabpaal of een ander groot artikel erbij duurt het 3 à 4 dagen.
Breekbare, kwetsbare spullen durf ik niet te bestellen uit angst dat het beschadigd aankomt.
Maar dat komt niet altijd door de Zooplus, ik weet uit ervaring dat TNT( of heten ze tegenwoordig weer anders) behoorlijk ruw omgaat met sommige pakketten.
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door pinguin »

tot nu tot 2 keer wat besteld. wat speeltjes en dat duurde ongeveer 3 dagen voor dat ik het had. laat het bezorgen via gls. en tot nu toe bevalt me dat prima. ik vind met name de keuze aan speelgoed erg groot. maar er is altijd wel iets wat ik leuk vind dat niet leverbaar is.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5177
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Synemios »

Ik heb op 5 december voor het eerst een bestelling gedaan en vandaag alles heel binnen kregen.
Dus ben nu nog zeer tevreden :)
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy (8) Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Cerna

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Cerna »

Ik ook! Bestel meestal op zondagavond en de bestelling komt altijd keurig op woensdag.
Plaats reactie