Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Je kunt hier je ervaringen kwijt m.b.t. bedrijven die gerelateerd zijn aan katten, bijv. dierenartsen, webwinkels, fokkers, asielen, dierenwinkels enz.
Lees voordat je iets plaatst eerst even de spelregels.

Ik geef deze webwinkel het cijfer (0=laagste, 5=hoogste):

0
0
Geen stemmen
1
2
4%
2
0
Geen stemmen
3
6
11%
4
19
33%
5
30
53%
 
Totaal aantal stemmen: 57

Gebruikersavatar
JLC
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 31 mar 2009 17:21
Locatie: La Nucia, Spanje
Contacteer:

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door JLC »

Mijn ervaring met dit bedrijf/deze instelling:
Ik bestel regelmatig voer (zowel droog als nat) voor mijn katten. Ook bestel ik speeltjes voor de katten alsmede een krabpaal en een hondenhok (schuilplekje voor mijn katten wanneer zij buiten zijn).

Pluspunten in enkele woorden:
- Veel keuze.
- Vaak (veel) goedkoper dan in de plaatselijke dierenwinkel.
- Snelle bezorging, zeker nu de spullen uit Tilburg komen (voorheen Duitsland).
- Geen verzendkosten vanaf een besteding van 29 Euro.

Minpunten in enkele woorden:
- Vaak een zwaar pakket voor de pakkettenbezorger.
Groetjes Jaap, Lizzie, Christel
Gebruikersavatar
Rowena
Lynx
Lynx
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 feb 2010 09:59
Locatie: Breda

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Rowena »

Mijn ervaring met dit bedrijf/deze instelling:
Ik heb nog niet zo veel ervaring met het bedrijf, heb vorige week voor het eerst voer, kattengrit en wat speeltjes besteld. Dit is allemaal erg goed bevallen!

Pluspunten in enkele woorden:
- Stuk goedkoper dan in de dierenwinkel!!
- Leuke gevarieerde speeltjes
- Het wordt erg snel geleverd
- De welkomskorting van 5% was leuk :-P ! & daarbij kreeg ik ook een kortingsbon thuisgestuurd van 10% op alle soorten voer.

Minpunten in enkele woorden:
Het enige wat voor mij een echt minpunt is, maar waar zooplus zelf weinig aan kan doen, is dat het pakketje gewoon voor mijn voordeur is gezet door tnt post. Het heeft er denk ik toch wel eventjes gestaan. Het was al betaald, dus ik heb 'geluk gehad' dat het er nog stond!
"Geen huis is compleet zonder het getrippel van kleine katten pootjes"
Gebruikersavatar
Aziraphale
Poema
Poema
Berichten: 302
Lid geworden op: 05 sep 2010 20:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Aziraphale »

Ik kom terug op mijn eerdere mening.
Ik bestel hier nooit meer, hoe jammer ook want ze hebben een fijn assortiment met nog fijnere prijzen.

Maar ik heb op 14 november een krabpaal besteld en betaald, €215, en tot 3x toe alleen een losse krabpaal ervan bezorgd gekregen. Vervolgens zou ik nog €23,60 wisselgeld terug gestort krijgen, 7 dec werd beloofd dat dit z.s.m. zou gebeuren. Nog niks gekregen....
Ze zijn erg snel in het mailen van factuurs en in het verrekenen van grote bedragen, maar zodra ik geld van ze krijg hoor ik niets meer!

Nu vroegen ze me of ik alsnog wilde wachten op de krabpaal of geld terug. Stomme ik, ik wil die krabpaal zo graag, wilde nog wel wachten. Nu is de krabpaal helemaal verwijderd van de site, mail ik met de vraag waar mijn €23,60 blijft en waarom de krabpaal niet meer op de site staat (zelfs niet als 'tijdelijk niet leverbaar'). Krijg ik als antwoord dat de krabpaal ws nooit meer binnenkomt, en ze gaan alle retourpakketten checken en dan krijg ik al mijn geld terug. Natuurlijk zijn niet alle pakketten geretourneerd, ik heb toch die losse krabpaal?? Het gaat notabene om een NAlevering. Daar komt bij dat ik nu zelf erom moet vragen...waarom mailen/bellen ze mij niet dat de krabpaal nooit meer gaat komen?? Ik heb hem al lang en breed betaald, een flink bedrag :(

Ben zo kwaad, 2 maanden verder en nog steeds niks.....en mijn laatste bestelling ging ook al mis. Dus ik ben al het vertrouwen bij dezen kwijt.
Liefs van Corine en een Afbeelding van Bo, Bella & Borre
Gebruikersavatar
Peet
Panter
Panter
Berichten: 479
Lid geworden op: 28 okt 2010 09:43

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Peet »

Mijn ervaring met dit bedrijf/deze instelling:
Mijn ervaring is tot nu toe prima. Verschillende keren al wat besteld.

Pluspunten in enkele woorden:
Tot nu toe snelle levering.
Veel voorraad.
Leuke aanbiedingen.
Snelle mailwisseling als je vragen hebt of als er iets is met de levering. Vanmorgen een mail dat niet alles nu in één keer geleverd kan worden.
En héél positief vind ik dat je achteraf kunt betalen!

Minpunten in enkele woorden:
Verkeerde kleur kattenbak. Heb hier verder niets mee gedaan. Misschien hadden ze dit netjes afgehandeld hoor, dat weet ik niet. Ben er toch wel tevreden mee.
Groetjes Petra, poes Chevy, kater Dodge en de honden Mike, Thor en Indy
Gebruikersavatar
katgevonden
Poema
Poema
Berichten: 265
Lid geworden op: 13 nov 2010 16:41
Locatie: Heino

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door katgevonden »

Ik heb al heel wat spullen besteld bij zooplus en ben over de levering altijd tevreden geweest alleen de klantenservice en het e-mail contact vind ik beslist niet netjes verlopen.
liefs, Nadia
Katie, Mauw en Sharief
Ringo en Elmo

R.I.P. 2pac
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Adriana »

ben erg tevreden over TNT track+trace in combi met Zooplusbestelling.
vanmorgen even gekeken en ja hoor! chauffeur is onderweg!
en ik weet hoe laat ongeveer mijn postcode wordt bezorgd dus dat is erg makkelijk..
jongens, komt een Zooplusdoos.....
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Ilone »

Mijn ervaring met dit bedrijf/deze instelling:
Mijn ervaring is goed. Spullen zijn veelal op voorraard. Is het niet op voorraad kan je je mailadres achterlaten zodat ze mailen wanneer het weer op voorraad is. Spullen zijn stevig en goed. Snel mailcontact bij problemen, ik had een Cosy Pueblo mandje/huisje wat redelijk schots en scheef is gekregen. Gemaild hierover, en heb snelreactie gehad. Heb uiteindelijk mijn geld terug gekregen.

Pluspunten in enkele woorden:
Ruim en goed assortiment, leuke speeltjes, snelle bezorging, snel mailcontact, leuke aanbiedingen, niet te duur en de verschillende mogelijkheden van betalen.

Minpunten in enkele woorden:
Ik denk dat ze in het distributiecentrum niet altijd even rustig mee om gaan ;) Heb in mijn telescooppaal een klein knikje in het "holletje", en blikjes kattenvoer komen regelmatig gedeukt aan.
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
Peet
Panter
Panter
Berichten: 479
Lid geworden op: 28 okt 2010 09:43

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Peet »

3 kattenbakken besteld. (niet alleen voor onszelf hoor) Eén was incompleet, alleen de bovenkant. Mail gedaan en nu is er een nieuwe onderweg.
Alleen de rekening klopt niet helemaal meer. Dus nu aan het mailen. Waarop ik giga snel reactie krijg.
De halve kattenbak mag ik houden. Nou, altijd handig zo'n extra deurtje en kap!

Dus tot nu toe geen klagen.
Groetjes Petra, poes Chevy, kater Dodge en de honden Mike, Thor en Indy
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Adriana »

wij hebben 1 tot 2 dozen per maand en dat gaat al vrij lang goed.
voorheen duurde een reactie op een klachtenmail toch wel 3 etmalen tot langer.
gisteren twee klachtenmails verstuurd en op beide zelfde dag gereageerd en het ziet er naar uit dat beide klachten daarmee ook zijn opgelost, één nalevering en één refund.

met losse zakjes natvoer gaat het wel eens fout en altijd te weinig nooit te veel...
en de combi Zooplus pakketnummer en track+trace werkt erg prettig.
aan het begin van de dag weet ik of er een chauffeur onderweg is en doorgaans bezorgen ze eind van de ochtend, dus dan ben ik thuis. ik moet er niet aan denken dat ik dat alles afgelopen maanden in een dierenwinkel had moeten aanschaffen en mee had moeten slepen!
nu haal ik het inclusief een pak biokat kattenkorrels op 5-hoog uit de lift...
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door pearlsofpassion »

Ik ben tot nu toe ook erg tevreden.
Maar ik kan mijn pakket niet zo volgen als Adriana kan en ik kan ook niet voorspellen wanneer ze er mee gaan zijn, omdat het eerst naar Nederland en dan naar Belgie komt. Ergens zetten ze dat dus over op een pakketdelivery van hier, terwijl ik echt maar 5 min over de grens woon...

Meestal krijg ik een mail wanneer het pakket verzonden is, en dan weet ik dat het niet langer dan 4 werkdagen duurt, dus dat ik al iets. Vorige keer niet zo'n mail ontvangen, dus werd ik na een paar dagen toch wat ongerust. Heb de vraag gestuurd en direct antwoord ontvangen dat het pakket verzonden was. Dus daar was ik wel tevreden van. De volgende dag was het er.

Kreeg dan later wel een mail dat er nog een deel zou achterkomen voor mij, maar ik had alles al ontvangen en er is dus ook niets meer toegekomen... Wel een foutje in de mailing dus...

Kan je ook betalen achteraf met overschrijving? Ik heb tot nu toe altijd vooraf betaald, maar misschien is dat wel een risico (zeker met krabpalen ;-))
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
Peet
Panter
Panter
Berichten: 479
Lid geworden op: 28 okt 2010 09:43

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Peet »

Ik betaal áltijd achteraf bij hun. Werkt prima. vind het zelf prettiger. Het is soms toch een hoop geld hé.
Groetjes Petra, poes Chevy, kater Dodge en de honden Mike, Thor en Indy
Gebruikersavatar
Miura
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 nov 2010 10:54

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Miura »

Mijn ervaring met dit bedrijf/deze instelling:
Tot nu toe zijn mijn ervaringen zeer positief. Mijn recenste levering was wel verkeerd (in mijn voordeel), ze hadden dubbel zoveel voer ingestoken als besteld. Wel leuk voor Miura ^^

Pluspunten in enkele woorden:
- snelle levering (weekje naar België)
- goede briefwisseling; je bent van alles op de hoogte
- goedkoper dan een gewone winkel

Minpunten in enkele woorden:
- soms wat weinig uitleg/foto's bij de prodcuten. Heb al eens iets besteld en het was helemaal anders dan ik me had voorgesteld..
Groetjes van Audrey

Pootje van Miura (°21/05/2009, bij mij vanaf 22/11/2010)
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Adriana »

begin zo langzamerhand aardig last te krijgen van hangoren van Zooplus.
voorheen was het vrij makkelijk om je bestelling vlot afgeleverd te krijgen, tegenwoordig kan ik bijna niks meer bestellen of het is in bestelling of wordt nageleverd of nog anders..

heb al een paar keer gehad dat een 'opspaar-bestelling' van het ene op andere moment vrijwel verdween, dan is een produkt weer eens niet leverbaar en vervalt het dus ook in de bestelling waar je nog mee bezig bent..
nu had ik de gewoonte om het tot 1 à 2 dozen per maand in één levering te beperken, maar dat is tegenwoordig niet meer zo handig.
dus nu worden het kleine doosjes (sorry jongens..!) en veel extra verzendkosten voor Zooplus. zodra ik nu boven de euro 19,- zit gaat de bestelling er onmiddellijk uit, want voor je het weet is het niet meer leverbaar en kun je minstens een maand wachten..

ik weet niet of het ligt aan ander voorraad-beleid of dat fabrikanten slecht leveren.. maar het is over de hele linie zo, dus ik vermoed het eerste.
waarschijnlijk om geld te besparen, maar de post 'verzendkosten' zal daardoor behoorlijk stijgen..

en heel vreemd, Amerikaanse spullen peddelen in een roeiboot of zwemmen tegenwoordig zelf de oceaan over in plaats van per schip/container.
de cat dancer is al zeker 4 maanden niet leverbaar en dat geldt ook voor de koolstoffilters voor een paar waterfonteinen..

t was al een tijd gelelden dat ik een dierenspeciaalzaak van binnen zag, maar zal zo meteen maar eens wat gaan shoppen bij Rob om de hoek, want ik kan die arme grijze stakkertjes niet zonder hun favo voer en kb-korrels laten zitten..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
JLC
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 31 mar 2009 17:21
Locatie: La Nucia, Spanje
Contacteer:

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door JLC »

Wat mij opvalt dat het soms wel drie, vier dagen duurt, voordat de bestelling er is. Terwijl het binnen een dag zou moeten kunnen... Misschien is de TNT ook wat langzamer geworden. Ik weet het niet.
Groetjes Jaap, Lizzie, Christel
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Ilone »

Hier nog eentje die hangoren krijgt...
Wat Adriana zegt, steeds meer komt het voor dat producten die in je bestelling opgenomen zijn, plotseling niet meer leverbaar zijn door e.e.a... Heb de afgelopen 3 maanden al 4 of 5 keer mijn IBAN en BIC door moeten geven omdat iets er achteraf niet bleek te zijn of dat ik iets verkeerds bezorgd kreeg...
Daarnaast zijn er op de site heul veel producten met een leverdatum....
De verenvisjes bijvoorbeeld. Die staan nu al weeeeken op leverdatum...

Verder wat Christel zegt, het wordt al lang niet meer binnen die 1-2 dagen bezorgd.
Erg lastig, want ik probeer mijn bestellingen zo te doen dat het bezorgd wordt wanneer ik vrij ben.
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Plaats reactie