Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Je kunt hier je ervaringen kwijt m.b.t. bedrijven die gerelateerd zijn aan katten, bijv. dierenartsen, webwinkels, fokkers, asielen, dierenwinkels enz.
Lees voordat je iets plaatst eerst even de spelregels.

Ik geef deze webwinkel het cijfer (0=laagste, 5=hoogste):

0
0
Geen stemmen
1
2
4%
2
0
Geen stemmen
3
6
11%
4
19
33%
5
30
53%
 
Totaal aantal stemmen: 57

Gebruikersavatar
Nikki2309
Poema
Poema
Berichten: 361
Lid geworden op: 11 feb 2014 19:12
Locatie: Geleen
Contacteer:

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Nikki2309 »

Ik lees soms weleens bij producten dat als ze niet op voorraad zijn ze vanuit Duitsland met DHL geleverd worden. Zou dat misschien het geval bij jou zijn? Verklaard dan wel waarom het langer onderweg is
Using Tapatalk
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Dinky »

Jantina schreef:Ik heb echt nog nooit problemen gehad met zooplus. Word bij mij altijd bezorgd met PostNL. Vandaag besteld, en overmorgen vaak in huis.
Maar wel erg vervelend dat het nu bij jou zo mis loopt, Bianca. Zeker als je erg omhoog zit met het voer.
Maar is de levering die dus verkeerd is gegaan, niet de schuld van DHL? Aangezien zij bezorgen, dan is het bij hun toch mis gegaan?
De levering ois inderdaad fout gegaan maar voor de consument is de verzender altijd aanspreekpunt. Zij dragen het risico tot aflevering van het pakket.
(Om te voorkomen dat consument van kastje naar de muur wordt gestuurd)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
BloemTetsu
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 17 jul 2012 09:00

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door BloemTetsu »

Dat zou kunnen Nikki.

Als ze nou correct hadden geleverd cq aan mijn deur dus, was het geen probleem.
Gelukkig nog 2 bakjes met natvoer gevonden. Morgenochtend maar naar de dierenwinkel.

Nu nog niks van zpls gehoord.
Jouw logica is mijn logica Jantina. Hopelijk is de (juiste) logica van Mirjam ook de logica van zpls.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Dinky »

Je kan ook altijd bij beide klacht neerleggen uiteraard ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
BloemTetsu
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 17 jul 2012 09:00

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door BloemTetsu »

De buren kwam het pakket net brengen. :edance:
Nu mailtje sturen na zpls.

Waarom dan geen afgeleverd bij, of dit bij de T&T zetten. Notabene was ik thuis.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Cerna

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Cerna »

Hier ook nooit problemen. Woensdagavond nog een grote bestelling gedaan en ik had het vrijdag keurig in huis.
Ik heb een keer in Duitsland besteld omdat daar alles net wat goedkoper is (alleen moet je dan voor meer dan 65 euro bestellen wil het verzenden gratis zijn) en toen werd het ook met DHL bezorgd en duurde het veel langer.
Renatevanderveer

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Renatevanderveer »

Hier heb ik zelden een probleem, word altijd keurig twee dagen later bezorgd.
Ik kan kiezen tussen GLS en PostNL als vervoerder, voor GLS zijn de verzendkosten anders.
Ik ben beter te spreken over GLS, ze gaan wat voorzichtiger met je pakket om.
Bij PostNL is het pakket bijna nooit volledig heel, zit altijd wel een beschadiging op.
Zooplus verpakt het gelukkig zo goed, dat mijn producten in het pakket er nooit onder te leiden hebben.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Adriana »

Nikki2309 schreef:Ik lees soms weleens bij producten dat als ze niet op voorraad zijn ze vanuit Duitsland met DHL geleverd worden.
twee zakken Hill's Nature's best en nog wat ontgeurpoeder besteld bij Zooplus.
kreeg al een week bericht dat Hill's niet leverbaar was..
oeioei, gaat hier heel wat Nature's best doorheen..
en dan berichtje van Zooploes, komt via DHL......... en inderdaad uit Duitsland..

pakketcode gekregen maar geen response bij DHL, dus pakket zoek..?
was even bang dat Zooplus op andere vervoerder was overgestapt en gebeld.
onduidelijk Engels sprekende mevrouw bevestigde mij dat dit niet het geval was..

en nu vanmorgen.. hemeltje lief wat een handling..
als je al die stadia ziet dan gaat zo'n pakket door heel veel handjes en auto's....
voorlopig reist het van het ene naar het andere DHL-centrum..

trouwens, hun registratie is opmerkelijk. bij je gegevens moet je vaak een verwrongen rijtje cijfers/letters intypen,
maar bij DHL is dat niet alleen hoofdlettergevoelig maar ook nog cursief en vet en zo...
hoe moeilijk kun je het maken voor een klant om info te bemachtigen over de aflevergegevens van zijn pakketje... topsecret en blijkbaar hyper geheim en wat een onzin! :icon_shifty:

jongens, schraalhans is keukenmeester, portie Nature's best wordt voorlopig even gehalveerd..
:-( :-( :-(
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Dinky »

Wat jammer dat de jongens op rantsoen moeten....
Toen ik gisteren bij de tuinland rond struinde zag ik dat ze daar ook de Hills natures best verkopen maar daar vroegen ze 23,50 per zak van 2 kilo.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Adriana »

t is duur spul en per 2 zakken en via zooplus/Zooploes wat goedkoper (euro 9,99 per kg)
vooral Maks eet er veel van, komt er niet op aan, mooie niet stinkende drollies van alle drie..
het lijkt qua brede samenstelling op Orijen en heeft matig eiwitgehalte en nog wat meer kruiden en vezel. hier is de senior variant favo. dus DHL.. beetje opschieten graag!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Nikki2309
Poema
Poema
Berichten: 361
Lid geworden op: 11 feb 2014 19:12
Locatie: Geleen
Contacteer:

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Nikki2309 »

Ik vind DHL een vervelende bezorgdienst. Inderdaad heel onduidelijk alles. Duurt lang voordat ze leveren en oh wee als je niet thuis bent. Niet de volgende dag standaard nog een keer langs komen. Bij mij hadden ze het meteen naar zo'n depot gebracht. Geef mij maar postnl
Using Tapatalk
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Adriana »

joepie!!
vanmorgen zag ik dat mijn Zooploes-pakket van de Duitse Zpls vestiging :automobiel: naar de lokale DHL-vestiging :automobiel: naar hun internationaal verzendende vestiging in Keulen is getransporteerd.
dat begint een wereldreis te worden..
want in Nederland gaat het dan eerst :automobiel: naar hun internationaal verzendende vestiging en dan :automobiel: naar het lokale uitleverpunt in de buurt van Rotterdam en dan :automobiel: naar DH..

wat ik niet snap is waarom Zooploes niet een pallet Hill's nature's best naar Tilburg stuurt (en dan niet met DHL..!!), dan kan Tilburg gewoon in hun systeem blijven uitleveren..
want dit moet naast de tijd ook goud geld kosten..

jongens! broekriempjes aanhalen want voorlopig nog even op rantsoen..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door pinguin »

ach arme grijstijgers. Soms zijn ze ook niet te volgen heb ook wel eens gehad dat er dingen uit duitsland moest komen. Kreeg toen ook een zakje gratis voer bij, dat gratig voer hadden ze opgestuurd van uit tilburg maar de rest van uit duitsland
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Adriana »

pakket is gearriveerd, 2x nature's best en extra bontzak voor Streep.

wat een DHL-gedoe.. even zag het ernaar uit dat het op zaterdag bezorgd zou worden en dat vond ik geen goed plan.
want er was op donderdag een melding dat het in Nederland was aangekomen. dus vrijdagmorgen op de Nederlandse DHL-site maar eens naar een telefoonnummer gezocht en jawel! en daar waar de Duitse site alleen maar kon melden dat het in het land van bestemming was aangekomen, zei de Nederlandse van vlees+bloed-mevrouw: 'oh, ik zie dat het vanmiddag tussen 14.00 en 18.00 uur wordt bezorgd...!'
daar kom je via de gegevens op de site niet achter, maar daar gaat het juist om!

intussen beginnen de grijstijgers al aardig mondje Duits te praten.. tussen het geknabbbel door dan..

je hoeft je niet te registreren om gegevens te kunnen inzien en je kunt het beste, zodra je het pakketnummer van Zooplus hebt gekregen, na een paar dagen met het pakketnummer het Nederlandse telefoonnummer bellen.
het pakket heeft er een werkweek over gedaan, terwijl ik via post nl soms 's middags nog bestel en het dan de volgende dag, dus vaak binnen 24 uur, al op de deurmat heb.
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Adriana »

voor alle DHL-fans: ik ben weer aan het sporten met een Duits zoopluspakket
en de informatie op beide sites is intussen aanzienlijk verbeterd.

als je het pakketnummer weet (mailtje van zooplus) dan kun je op de Duitse website die je dan automatisch krijgt een link vinden naar hun Nederlandse site (in kabouterletters maar vooruit..)
en via die Nederlandse site kun je het pakket in Nederland volgen...
(vannacht rond 03.00 u overgebracht :tour: naar het Ned. verdeelcentrum in Berkel+Rodenrijs... allemaal heel spannend...)

en als je weet dat het vandaag wordt bezorgd dan is er een venster waarin je de bezorgtijden voor jouw postcode (zelfs voor een week vooruit) kunt zien. dat is dan een periode van 4 uur en later in de ochtend wordt dat periode van 2 uur.
en er zijn veel meer ophaalpunten rond je postcode, die kon ik eerst ook niet vinden..

aan de grijstijgers gaat dit allemaal voorbij want het is reserve Nature's Best en nog wat voor la Streep..

:look: :moved: nu nog de muizen in mijn kelderberging een andere kant op dresseren, want die vinden kattenbrokjes oh zo lekkerrrrrr....
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie