Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Je kunt hier je ervaringen kwijt m.b.t. bedrijven die gerelateerd zijn aan katten, bijv. dierenartsen, webwinkels, fokkers, asielen, dierenwinkels enz.
Lees voordat je iets plaatst eerst even de spelregels.

Ik geef deze webwinkel het cijfer (0=laagste, 5=hoogste):

0
0
Geen stemmen
1
2
4%
2
0
Geen stemmen
3
6
11%
4
19
33%
5
30
53%
 
Totaal aantal stemmen: 57

Gebruikersavatar
Pikachu
Poema
Poema
Berichten: 368
Lid geworden op: 28 mar 2019 14:02

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Pikachu »

Dat is inderdaad heel stom ja, van die app. Ik bestel nu wel altijd via de app, inderdaad omdat je dan vaak dubbele zoopoints krijgt enz. Maar ik snap niet waarom dat enkel via de app kan.

Ik verzamel tegenwoordig wel snel veel punten, nu ik kattenbakvulling en brokken bestel daar. Nog 1 grote bestelling en ik kan zo een gratis klein krabpaaltje krijgen uit de bonusshop! Altijd leuk om ergens voor een raam te zetten hier.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9310
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door castratenkoor »

Zo'n gammel paaltje ligt hier binnen een week tegen de vlakte. Ik heb zelfs nog een mand in de verpakking in de opslagkamer liggen. Het hele huis ligt en staat al vol met palen en manden. Ach reserve is altijd handig. Ook wel eens een mand besteld waar ze niet in wilden, die heb ik weggegeven.

Je moet regelmatig wat ervan kopen anders vervallen de punten. Bij mij gaat het heel hard met 7 katten, ik bulk van de punten.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9310
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door castratenkoor »

Nu kan ik 10% korting krijgen als ik binnen 12 dagen voor € 89 bestel. Uhhhh waar moet ik dat alles laten. deze ronde laat ik maar voorbij gaan denk ik......
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Pikachu
Poema
Poema
Berichten: 368
Lid geworden op: 28 mar 2019 14:02

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Pikachu »

castratenkoor schreef: 02 sep 2021 07:54 Zo'n gammel paaltje ligt hier binnen een week tegen de vlakte. Ik heb zelfs nog een mand in de verpakking in de opslagkamer liggen. Het hele huis ligt en staat al vol met palen en manden. Ach reserve is altijd handig. Ook wel eens een mand besteld waar ze niet in wilden, die heb ik weggegeven.

Je moet regelmatig wat ervan kopen anders vervallen de punten. Bij mij gaat het heel hard met 7 katten, ik bulk van de punten.
Ja het kan goed zijn dat het rommel is hoor, maar alle andere dingen van de bonusshop heb ik al xD dus waarom niet. Ik heb ook een heleboel veel stevigere dingen, dit is dan maar een extraatje. Het is toch gratis.

Ik had inderdaad ook de mail van de 10% korting, wij willen net nog allemaal schapjes bestellen enz om een kattenmuur te maken, dus daar ga ik dit weekend werk van maken :D
Gebruikersavatar
Zotvanpoezen
Tijger
Tijger
Berichten: 1440
Lid geworden op: 19 sep 2018 16:19
Locatie: Pajottenland /Vlaams Brabant

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Zotvanpoezen »

Ik schenk de bonuspunten meestal. Soms koop ik er haarbalpasta of cosma snacks mee voor de katjes en paardensnoepjes. Ze zijn er gek op.
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)

Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
Gebruikersavatar
Fotokonijn
Panter
Panter
Berichten: 431
Lid geworden op: 27 apr 2018 22:31

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Fotokonijn »

Paardensnoepjes voor de kat? :grin:
Alleen kattenliefhebbers kennen het genot van muzikale kruiken in bed die nooit afkoelen(Susan Millen)
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9310
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door castratenkoor »

Nee paardensnoepjes zijn voor de pony.

Toch maar nog een bestelling gedaan, € 9 korting laat ik niet schieten. Voorlopig kan ik met alles vooruit ;).
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Plaats reactie