Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Je kunt hier je ervaringen kwijt m.b.t. bedrijven die gerelateerd zijn aan katten, bijv. dierenartsen, webwinkels, fokkers, asielen, dierenwinkels enz.
Lees voordat je iets plaatst eerst even de spelregels.

Ik geef deze webwinkel het cijfer (0=laagste, 5=hoogste):

0
0
Geen stemmen
1
2
4%
2
0
Geen stemmen
3
6
11%
4
19
33%
5
30
53%
 
Totaal aantal stemmen: 57

Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9340
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door castratenkoor »

Ik heb het voordeel het via mijn dochter te bestellen, haar vriend is bijna altijd thuis, heeft een Wajong uitkering. Het gaat altijd goed. In haar vorige woning werd het bij de bovenbuuf afgeleverd, die was ook altijd thuis, was schilderes en beeldhouder.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Adriana »

k had al een tijdje een probleem waarover pinguin en wendy ook klagen:
pakjes proberen op te halen bij buren omdat TNT zo onvriendelijk is geweest ze daar te droppen.
en dat kost tijd en ergernis en levert soms giga vertraging op want er zijn buren die pakketten voor anderen in ontvangst nemen en dan met vakantie gaan....

eerst met TNT in de heg, die hebben daar stickers voor maar dat zie ik nog niet werken, want die moeten ze dan bij Zooplus op mijn pakket gaan plakken....
maar TNT zegt wel dat als het op het pakket is aangegeven, de chauffeur zich daaraan moet houden..
en TNT zegt ook: het adres is een zaak van de afzender en daar zijn wij niet van en daar zit wat in....

bij mij is het vrij overzichtelijk, vrijwel alle pakketten komen van Zooplus..
en daar heb je een extra regel voor je 'firmanaam' in je adres en als je bij 'mijn gegevens' je adres wijzigt, dan kun je bij firmanaam de opmerking - niet bij buren bezorgen! - toevoegen..
die kreet staat nu tussen mijn naam en het adres en ik neem aan dat het voortaan duidelijk is dat zo'n pakket dan naar het postagentschap gaat waar ik het zelf wel ophaal...
en neverdenooit meer bij éen of andere schimmige buurman terecht komt...

track+trace is nu nog makkelijker, als je inlogt krijg je automatisch te zien of er pakketten naar je onderweg zijn.. dus geen geklooi meer met invullen van codes en postcodes! ;-)
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Dinky »

Zat eens te kijken voor schesir blikjes voeding op de site van zooplus.
Deze kan je alleen in setjes van 6 kopen voor zo'n 6 euro (of zelfs meer). Wordt dan toch binnenkort naar de dierenspeciaalzaak hier in de buurt want daar heb ik 5 blikjes voor €4,50.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
paasnini

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door paasnini »

Schesir is bij grotere aantallen goedkoper bij Broekhuizens (ik dacht per 13). Maar zij hanteren wel 2,95 verzendkosten. Voor mij loont het omdat zij wel 10 kg Proplan verkopen voor € 49,99, ik bestel die samen met een flinke voorraad Schesir en dan loont het.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Dinky »

Als ik het nareken is per 14 bij broekhuizen niet goedkoper dan hier bij de dierenspeciaalzaak (94 cent per blikje om 90 cent per blikje). Houdt dus in dat die een zeer scherpe prijs aanhoud. Zag wel dat de royal canin urinary daar goedkoper is dan bij de dierenarts dus zal broekhuizen zeker in gedachten houden ;)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door pinguin »

Het is dat het katten eten bij zpl veel goed koper is anders had ik niet meer besteld. Met zpl is niks mis maar de bezorging van tnt :evil:
Ik bestel daarom tegenwoordig genoeg voor minimaal 2mnd. Zodat ik niet iedere keer me hoef af te vragen wanneer en waar mijn pakket is.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Adriana »

hoe bedoel je? werkt track en trace niet goed? of heb je hetzelfde probleem als ik had, dat er bij de buren werd bezorgd ....
ik heb dat opgelost door mijn adres aan te vullen met 'niet bij buren bezorgen' en TNT zegt dat de chauffeur zich daaraan moet houden.
dan kun je het, als je niet thuis bent, op jouw tijd bij een postkantoor/agentschap ophalen.
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
daantje_xxx
Lynx
Lynx
Berichten: 131
Lid geworden op: 26 jul 2009 21:50
Locatie: N-H

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door daantje_xxx »

wij laten het "gewoon" bij een van onze 80buren (flat 8 hoog) bezorgen. Heb verder eigenlijk alleen op zaterdag tijd om langs t postkantoor te gaan, en die is om 14uur dicht! Dan ben ik net aangekleed :)
Wij wonen op 4 hoog, maar het schijnt heel logisch te zijn om het pakket op de 2e of 8e etage af te leveren ipv onze naaste buren (die vrijwel altijd thuis zijn). dus dat is mijn enige minpunt bij TNT. In ruil daarvoor mogen zij met 10kg voer sjouwen hihi
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door pinguin »

Adriana schreef:hoe bedoel je? werkt track en trace niet goed? of heb je hetzelfde probleem als ik had, dat er bij de buren werd bezorgd ....
ik heb dat opgelost door mijn adres aan te vullen met 'niet bij buren bezorgen' en TNT zegt dat de chauffeur zich daaraan moet houden.
dan kun je het, als je niet thuis bent, op jouw tijd bij een postkantoor/agentschap ophalen.
Track en trace werkt niet goed. Als ik b.v op woensdag avond bestel dan krijg ik donderdag rond 15.00 een mailtje van zpl dat ze mijn pakket hebben afgeleverd bij tnt. Vrijdag kijk ik dan met track en trace op de site en dan staat er dat de chauffeur onder weg is. Echter staat dit er de hele dag op maar komt er geen pakket. Om een lang verhaal kort te maken meestal is mijn pakket en die zijn echt niet extreem groot of zwaar pas 1wk later aan op de juiste bestemming. Heb er al met tnt over gemaild maar die geven niet thuis.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
Solis
Huiskat
Huiskat
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 jul 2012 15:16
Locatie: Liemers, Gelderland

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Solis »

Even heads-up:
Vandaag bij Groupon voor tien euro een bon ter waarde van 30 euro, te besteden bij Zooplus (bij een bestelling vanaf 40 euro.

http://www.groupon.nl/deals/landelijke- ... 254&a=1646
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Adriana »

k heb eens even zitten puzzelen hoe dat dan werkt.
bij de aanbieding staat dat je voor euro 40,- moet besteden.
bij Zpls is het dacht ik zo dat je geen verzendkosten betaalt onder euro 20.-.
dus moet je > euro 50,- besteden, dan de waardebon, die je voor euro 10,- hebt gekocht, activeren,
dan blijft er genoeg over om de verzendkosten gratis te krijgen.. denk ik...
http://www.groupon.nl/deals/landelijke- ... l/10236625

maar wat groupon voor een bedrijf is, snap ik niet zo goed...
en of je alleen maar een waardebon voor euro 10,- kunt kopen, zonder daar te shoppen,
zie ik ook niet zo snel vermeld..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Solis
Huiskat
Huiskat
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 jul 2012 15:16
Locatie: Liemers, Gelderland

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Solis »

Huh, nee.. Geen verzendkosten boven de 19 euro. Wel minimaal voor 40 euro bestellen, dus als je precies voor 40 bestelt, betaal je uiteindelijk 20 euro (10 voor bon, 10 om waarde van bon van 30 en waard van bestelling te overbruggen). Ik wilde er deze dag nog over nadenken, maar helaas is ie dus al uitverkocht. 20 euro korting is altijd leuk.. En ik kom met wat voer makkelijk aan de 40euro.
Tenzij ik iets heel stoms mis hoor..?
Gebruikersavatar
Jessica2802
Lynx
Lynx
Berichten: 110
Lid geworden op: 26 nov 2011 11:58
Locatie: Amsterdam

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Jessica2802 »

Hoi Solis,

Adriana bedoelt: €40 bstellen - € 30 (dat is de bon waard, ongeacht wat je ervoor betaald hebt) = € 10 wat overblijft om te betalen. Op deze manier komt je niet aan de minimale €20 voor gratis verzending.
Groetjes Jessica en de katzels Chouffe&Manny
Gebruikersavatar
Solis
Huiskat
Huiskat
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 jul 2012 15:16
Locatie: Liemers, Gelderland

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Solis »

Oh dat is na verrekende korting? Dan snap ik 'm, excuus.. Heel misleidend dan ja!
Gebruikersavatar
Jessica2802
Lynx
Lynx
Berichten: 110
Lid geworden op: 26 nov 2011 11:58
Locatie: Amsterdam

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Jessica2802 »

Verzendkosten zijn geloof ik 1,90, dus alsnog 18 euro winst :-)
Groetjes Jessica en de katzels Chouffe&Manny
Plaats reactie