Asiel: Stichting Dierenasiel Winschoten

Je kunt hier je ervaringen kwijt m.b.t. bedrijven die gerelateerd zijn aan katten, bijv. dierenartsen, webwinkels, fokkers, asielen, dierenwinkels enz.
Lees voordat je iets plaatst eerst even de spelregels.
Plaats reactie

Ik geef dit bedrijf/instelling het cijfer:

0
0
Geen stemmen
1
0
Geen stemmen
2
0
Geen stemmen
3
1
33%
4
1
33%
5
1
33%
 
Totaal aantal stemmen: 3

Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 2080
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Asiel: Stichting Dierenasiel Winschoten

Bericht door Admin »

Dierenasiel Winschoten (dierenbescherming Groningen)
Industrieweg 35
9672 AP Winschoten
==========

Zet in dit topic je ervaringen met dit asiel. Kopieer onderstaande in je bericht en vul je tekst in i.p.v. de puntjes:


Mijn ervaring met dit bedrijf/deze instelling:
...

Pluspunten in enkele woorden:
- ...

Minpunten in enkele woorden:
- ...
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Roosje
Lynx
Lynx
Berichten: 169
Lid geworden op: 30 okt 2009 11:43

Re: Stichting Dierenasiel Winschoten

Bericht door Roosje »

Mijn ervaring met dit bedrijf/deze instelling:
We hebben hier ongeveer anderhalf maand geleden Rosa weggehaald. We werden er erg vriendelijk ontvangen en er werd ook wel gevraagd naar wat voor soort kat we precies op zoek waren. We hadden op internet de keuze al zo goed als gemaakt dus we werden gelijk naar haar toegebracht en konden rustig bij haar zitten. We hebben verder niet naar haar gezondheid gevraagd, gingen er vanuit dat het goed zou zijn.
Na een dag vonden we haar wel erg benauwd klinken dus maar weer contact opgenomen met het asiel. Dit zou veroorzaakt worden doordat ze een aanrijding heeft gehad. (wisten we niet) De dagen daarna begon het op te vallen dat ze veel jeuk aan haar oren had en veel moest niezen. Bij de asieldierenarts aangekomen bleek dat ze niesziekte had gehad vlak voordat ze met ons mee is gegaan en ze was ook al eerder behandeld tegen overmatig oorsmeer. Hier wisten we dus ook niks vanaf.
Wel is het verder goed afgehandeld, het was geen probleem dat we met haar langskwamen en we hebben ook gewoon de benodigde medicatie meegekregen.

Pluspunten in enkele woorden:
- Vriendelijke mensen
- Er wordt goed gekeken welke kat goed bij je past
- Problemen zijn netjes verholpen

Minpunten in enkele woorden:
- Er is niks verteld over de medische geschiedenis van de kat terwijl dit wel relevant was in dit geval (dus handigom naar te vragen!)
Sinds 28-10-2009 trotse eigenaar van Rosa en sinds 20-02-2010 trotse eigenaar van Baret, twee hele lieve zwervertje uit het asiel!
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1709
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Stichting Dierenasiel Winschoten

Bericht door Umimeis »

Mijn ervaring met dit bedrijf/deze instelling:
Ik heb op 3 juni 2009 een weeskitten daar vandaan gehaald. Hij woonde in het pleeggezin samen met zijn broertje en zusje bij 1 vd medewerksters in huis, die een goeie kennis is van mijn moeder. Hij is dus in een huislijke situatie opgegroeid. Maar hij heeft een paar dagen voordat ik hem op mocht halen in het asiel wel de vaccinaties, wormkuur gehad en is daar ook ontvlooid en gechipt. Later toen hij 6 maanden was werd hij daar ook gecastreerd.
Zijn moeder was een verwilderde zwerfpoes, die daar nog steeds verblijft.

Pluspunten in enkele woorden:
- Vriendelijke mensen
- Goeie service
- Weten veel over de achtergrond vd kat/hond
- Weten precies welke kat bij je past

Minpunten in enkele woorden:
- geen
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
Gebruikersavatar
Dollie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 97
Lid geworden op: 09 mei 2010 16:04
Locatie: Groningen

Re: Asiel: Stichting Dierenasiel Winschoten

Bericht door Dollie »

Mijn ervaring met dit bedrijf/deze instelling:
Ik heb hier kortgeleden mijn tweede kat vandaan gehaald.

Pluspunten in enkele woorden:
-Vriendelijke mensen
-Alles zag er netjes uit

Minpunten in enkele woorden:

Niet zo zeer een minpunt voor ons, als wel voor het asiel. Er werd vrij weinig info gevraagd over ons als nieuw gezin. Bij konijnenopvangen, waar ik meer mee bekend ben, gebeurt dit veel meer.
Plaats reactie