Kat hoest vaak?

Voor vragen over niesziekte, astma, longontsteking en andere luchtwegaandoeningen.
Plaats reactie
Sebastienbo
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jan 2021 22:52

Kat hoest vaak?

Bericht door Sebastienbo »

Heeft iemand al een klaar horen Horsten zoals op de video?

Onze kat doet dit nu al een paar weken 2 a 3 keer per dag en dan lijkt het over

https://drive.google.com/folderview?id= ... BG_BOIIr6W

Normaal of dierenartsen gaan bezoeken?
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kat hoest vaak?

Bericht door nellebel »

zo hoest onze guusje ook. toevallig vorige week bij de DA weer geweest. omdat het bij haar weer erg heftig werd (erg vaak en nu ook flink niezen erbij. zij heeft last van astma. als het heftig word krijgt ze prednison.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Sebastienbo
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jan 2021 22:52

Re: Kat hoest vaak?

Bericht door Sebastienbo »

Autocorrect van gsm heeft sommige woorden veranderd....
Sebastienbo schreef: 05 jan 2021 23:03 Heeft iemand al een klaar horen Horsten zoals op de video?
Heeft iemand al een kat horen hoesten zoals op de video?

Ons 4 jarige kater heeft wel hardruis waarvoor hij 2,5mg Fortekor bloeddrukverlagers krijgt 1 x per dag (Benazeprilhydrochloride)(2,5mg Benazepril)
Laatst gewijzigd door Sebastienbo op 06 jan 2021 11:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Sebastienbo
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jan 2021 22:52

Re: Kat hoest vaak?

Bericht door Sebastienbo »

nellebel schreef: 06 jan 2021 08:37 zo hoest onze guusje ook. toevallig vorige week bij de DA weer geweest. omdat het bij haar weer erg heftig werd (erg vaak en nu ook flink niezen erbij. zij heeft last van astma. als het heftig word krijgt ze prednison.
Ik dacht misschien een haarbal ofzo, maar er komt nooit iets uit en ik heb nog nooit een bal gevonden
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Kat hoest vaak?

Bericht door Rik »

Als dit gewoon regelmatig is (zoals je zelf zegt) zou het voor mij wel tijd zijn om met hem naar de dierenarts te gaan. Volgens mij heeft hij er wel ongemak van.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
coby1aug
Huiskat
Huiskat
Berichten: 43
Lid geworden op: 21 aug 2021 08:28

Re: Kat hoest vaak?

Bericht door coby1aug »

Weet je uiteindelijk wat het was? Mijn katertje heeft precies dezelfde hoest en de DA vermoed een haarbal!
Plaats reactie