Kat zware astmatische bronchitis en verkouden

Voor vragen over niesziekte, astma, longontsteking en andere luchtwegaandoeningen.
Plaats reactie
Sandra71
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2019 01:06

Kat zware astmatische bronchitis en verkouden

Bericht door Sandra71 »

Hallo. Mijn kat van 13 jaar heeft astmatische bronchitis maar ook sinds langere tijd verkouden. Krijgt medicijnen voor astmatische bronchitis en voor schildklier en nieren. Laatste tijd ondanks stomen ed steeds weer meer verkouden en snotteren en piepen. Heeft sinds afgelopen vrijdag een antibiotica spuit gekregen bij DA. Maar sinds zondag is het minder met eetlust en drinken. En minder levens luchtig. Haar enige oogje doet tranen en ze ligt steeds op de vloer. Denk dat er verhoging bij is. Nu is mijn vraag of dat normaal is bij antibiotica? Heb DA gebeld en zij belt mij morgen terug. Dit omdat ze op maandag niet werkt en collega geen tijd heeft. Dus nu google ik en kwam ik hieruit. Wie kan mij hopelijk wat meer vertellen. Alvast bedankt. Groetjes Sandra
Gebruikersavatar
Coraline
Lynx
Lynx
Berichten: 119
Lid geworden op: 09 dec 2019 23:06

Re: Kat zware astmatische bronchitis en verkouden

Bericht door Coraline »

Heb je al contact gehad met de dierenarts? Ik ben benieuwd of zij dit normaal vond.
Heel veel sterkte toegenwenst.🍀
ILOVETYLER
Huiskat
Huiskat
Berichten: 22
Lid geworden op: 16 feb 2020 20:22

Re: Kat zware astmatische bronchitis en verkouden

Bericht door ILOVETYLER »

coronavirus
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5084
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Kat zware astmatische bronchitis en verkouden

Bericht door Synemios »

Ilovetyler doe eens ff normaal joh!
kom jij hier alleen om onrust te stoken?
Bericht is van 20 januari toen was er nog geen covid 19 in Nederland en al helemaal niet bij katten.
Daarbij was al bekend dat deze kat astmatische bronchitis, nier en schildklier problemen heeft.
Dat kan snel ontsporen als daar een virus bij komt, zoals niesziekte bijvoorbeeld,
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Plaats reactie