inenting, ziek.

Voor vragen over niesziekte, astma, longontsteking en andere luchtwegaandoeningen.
Plaats reactie
mras
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:27

inenting, ziek.

Bericht door mras »

Hoi, ik ben in het bezit van twee perzen van 5 en 8 jaar oud. Ik heb ze twee weken geleden laten enten zoals altijd, maar ze zijn ziek geworden... Ze niezen hebben verstopte neuzen, één heeft er opzeker koorts gehad, en tot mijn mijn verbazing zag ik dat mijn D.a de entstof had verandert van PUREVAX RCP, na jaren ineens zonder overleg veranderde naar PUREVAX RCPCH... Dus uit het niets is daar na al die jaren Chlamidia aan toegevoegd... Hoe lang duurt het voor volwassen katten daar weer van zijn opgeknapt? Of moet ik waarvan ik weet dat het gesprekje niet grappig gaat worden, contact opnemen met de D.a ? Één poes is op zeker nog niet de oude
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: inenting, ziek.

Bericht door nellebel »

ik zou zeker contact opnemen emt de DA. het gesprek hoeft niet grappig te worden maar ook niet vervelend. je bent beide volwassen mensen en je kunt je vragen aan hem/haar voorleggen en er toch gewoon over praten. vertel wat je hebt meegemaakt (is voor hun ook goed om te weten) en vertel dat je het niet prettig vind dat er zonder overleg iets anders wordt toegediend. ook goed voor hun om te weten. ik denk eerlijk gezegd ook dat de meesten het niet interesseert wat de DA spuit, de gaan ervan uit dat het goed is. Laat je DA weten dat jij wel wilt weten wat hij spuit en waarom. niks mis mee. ik heb toen ik bij deze DA kwam hem ook uitgelegd waarom ik alles wil weten en waarom ik extra voorzichtig ben met mijn katten. zij leggen mij nu alles haarfijn uit
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie