Klaplong

Voor vragen over niesziekte, astma, longontsteking en andere luchtwegaandoeningen.
Plaats reactie
Eveliene
Huiskat
Huiskat
Berichten: 46
Lid geworden op: 16 jul 2007 18:45

Klaplong

Bericht door Eveliene »

Na mijn eerdere post over de gebitsreiniging kom ik uit bij een klaplong.
Om een lang verhaal kort te maken kwam Felix niet meer lekker uit de narcose.
Bleef suf en kwijlen en at en dronk niet.
Ook voelde het alsof er vocht onder de huid zat.
Vanmiddag weer terug naar de dierenarts geweest en na röntgen en bloedonderzoek enz bleek hij een klaplong te hebben.
Volgens de dierenarts komt dit niet door verkeerde intubatie...maar hoe kan het dan ineens zo zijn...
Ik ga heen met een gezonde kat met wat slechte tanden en kom terug met een doodzieke kat.
Al met al is hij nu opgenomen bij de dierenarts. Vanavond meldde ze me dat het goed gaat.
Hij heeft gegeten en zelfs wat extra gekregen. Ook was de ademhaling rustig en geen koorts. Hij boekt goede vooruitgang.

Mijn vraag...iemand ervaring met een kat met een klaplong?
En kan het zijn dat het misschien is voortgekomen uit een trauma van een half jaar geleden? Flink gevecht met buurtkat.....
Ben zeer benieuwd
Eveliene
Huiskat
Huiskat
Berichten: 46
Lid geworden op: 16 jul 2007 18:45

Re: Klaplong

Bericht door Eveliene »

Niemand met ervaring over een klaplong?
Gebruikersavatar
Lovecat
Jaguar
Jaguar
Berichten: 751
Lid geworden op: 27 aug 2010 11:47

Re: Klaplong

Bericht door Lovecat »

Hou Eveliene, ik heb er geen ervaring mee. Wat een naar verloop van omstandigheden... Heb je al klaplong in de zoekfunctie gebruikt? Misschien dat je dan wat meer ervaringen kan terugvinden?
Eveliene
Huiskat
Huiskat
Berichten: 46
Lid geworden op: 16 jul 2007 18:45

Re: Klaplong

Bericht door Eveliene »

Ja heb al gezocht en kwam een topic tegen maar die is eigenlijk niet te vergelijken met de mijne....

Had gehoopt, liever niet natuurlijk dat er misschien iemand met ervaring was...
Bedankt voor je reactie hoor!
Plaats reactie