Kat Jaap tumortje in neus

Voor vragen over niesziekte, astma, longontsteking en andere luchtwegaandoeningen.
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Kat Jaap tumortje in neus

Bericht door Ilone »

Ach wat triest....heel veel sterkte!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
Rvdv_91
Huiskat
Huiskat
Berichten: 87
Lid geworden op: 11 feb 2016 12:08
Locatie: Een, Drenthe

Re: Kat Jaap tumortje in neus

Bericht door Rvdv_91 »

Heel veel sterkte met dit verlies..
Liefs, Renate.
Woef van onze pup Skye (0)

Voor altijd in ons hart: ons allerliefste Snickers & Bounty en ieniemienie Twix.
Gebruikersavatar
Ennakee
Jaguar
Jaguar
Berichten: 727
Lid geworden op: 12 nov 2015 01:16

Re: Kat Jaap tumortje in neus

Bericht door Ennakee »

Ik wil je veel sterkte wensen de komende tijd, want het afscheid van zo'n oude vriend doet pijn .... :cry:
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11244
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Kat Jaap tumortje in neus

Bericht door Adriana »

gelukkig hebben jullie nog wat extra tijd met elkaar gekregen en dapper van je dat je tijdig hebt laten ingrijpen en laten inslapen. en dan voor Karel op een heel vertrouwde plek.
we weten hoeveel verdriet het doet zo'n maatje te moeten verlilezen en dat het soms nog lang duurt voordat de mooie herinneringen de bovenhand gaan voeren..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
francoise
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2021 08:49

Re: Kat Jaap tumortje in neus

Bericht door francoise »

Hallo, Ik weet dat het lang geleden is maar mijn poes heeft ook zo een adenocarcinoom in de neus en ik vond dus je bericht hierover. Weet je soms nog de verdunning van de THC olie die jij gebruikt hebt. Hoe is het gegaan verder met Jaap? Ik woon in Belgie en hier kunt je geen THC olie kopen, ik heb er wel on line gevonden... Alvast bedankt,
Solana
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2021 19:07

Re: Kat Jaap tumortje in neus

Bericht door Solana »

Goede avond!

Precies zoals het bericht hierboven. Hopelijk ben je nog actief op dit forum! Mijn poes heeft ook adenocarninomen in haar neus/keel waar helaas geen behandeling meer voor is. Ze zit nu op antibiotica zodat ze de tijd die ze nog heeft (hopelijk) goed door kan brengen. Nu probeer ik mij ook te verdiepen in de cbd/thc, maar vraag mij af hoe jij dat hebt gedaan. Ik las dat je het gewoon combineerde met de antibiotica van Jaap?
Plaats reactie