Verkouden katten

Voor vragen over niesziekte, astma, longontsteking en andere luchtwegaandoeningen.
Gebruikersavatar
Ennakee
Jaguar
Jaguar
Berichten: 727
Lid geworden op: 12 nov 2015 01:16

Re: Verkouden katten

Bericht door Ennakee »

Heb je dan ook een suppletie met zink als component?
Dat helpt ook de weerstand op peil te houden. Ik kan me goed indenken, dat je voorzichtig ben met deze oude dame ;-)

En wat de Cholodin betreft, ik moet zeggen dat de meesten dieren die ik heb gehad erg makkelijk waren.
Ze kwamen allemaal uit een moeilijke situatie en waren niet veel gewend. Bijvoorbeeld Freddy* wilde in zijn jonge jaren alleen maar oude brokjes eten of brokjes die naast het bakje lagen ;-)

Later ging het gelukkig beter, en werd het een prins met soms een beetje sterallures 8-)
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Verkouden katten

Bericht door Rik »

Cerna schreef:Cerná vond Cholodin geen snoepje :lol:
Nee, Bowy ook niet. Ze haalt haar neus ervoor op (maar dat doet ze voor alle snoepjes). Zelfs door de Felix is niet echt een success. Ik geef het nu (fijngestampt) door wat gekookte koolvis en dan is het zo weg :lol:
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
Ennakee
Jaguar
Jaguar
Berichten: 727
Lid geworden op: 12 nov 2015 01:16

Re: Verkouden katten

Bericht door Ennakee »

De stampmethode is meestal wel een succes, en zeker met vis :eclap:
Cerna

Re: Verkouden katten

Bericht door Cerna »

Ennakee schreef:Heb je dan ook een suppletie met zink als component?
Dat helpt ook de weerstand op peil te houden. Ik kan me goed indenken, dat je voorzichtig ben met deze oude dame ;-)
Geen idee. Ik geef Nutrigel en dat vindt ze heerlijk. Iedere morgen krijgt ze een lik en ze geeft je nauwelijks de tijd om bij het opstaan eerst naar het toilet te gaan. :smile:

Cerná is op papier een oude dame, maar qua gedrag kun je er rustig 10 jaar vanaf trekken :eclap:

Sorry: :offtopic:
Gebruikersavatar
Toby-Bijou
Huiskat
Huiskat
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 jan 2016 10:58

Re: Verkouden katten

Bericht door Toby-Bijou »

Ja, Ennakee, daar was ik al van op de hoogte, ik ben dus volledig voorbereid op de volgende snotterbuien :)
En ja, ik had ook ergens gelezen dat mensen het kunnen doorgeven aan katten en visa versa.
Ik heb al mijne hele leven katten gehad maar het is toch de eerste keer dat ik meemaak dat een kat verkouden is. Ik wist nieteens dat een kat een verkoudheid kon krijgen :shock:

Maar ja, dat hebben we dan ook weer geleerd :)
Plaats reactie