Kat luistert niet en blijft doorgaan!!!

Voor vragen over: krabben aan meubilair en behang, kauwen op electriciteitskabels en andere dingen die je kat niet mag, maar wel doet.
Gebruikersavatar
Loontje
Poema
Poema
Berichten: 394
Lid geworden op: 11 jun 2004 19:48
Locatie: Hoorn

Bericht door Loontje »

Je kan haar telkens weghalen als ze bij de tulpen zit. En dan 'foei' tegen haar zeggen.

En de beroemde plantenspuit wil ook nog wel eens helpen :lol:
Groetjes,
Ilona

En een dikke knuf van Lady, Lana, Rosie en Kyra :grin:
Gebruikersavatar
freija
Poema
Poema
Berichten: 338
Lid geworden op: 14 apr 2004 15:23
Locatie: lokeren
Contacteer:

Bericht door freija »

Ushi,

Dat citronella luchtje, ruikt het als citroen? Dat is namelijk een luchtje dat ik best kan harden en als het werkt,.... Bedankt voor de tip!

Loontje, pitou telkens wegpakken bij de tulpen werkt helaas alleen als ik thuis ben, en als ik niet thuis ben gaat ze gewoon haar gangetje (Zo slim is madame wel)
How come people with a lot of money but no cats are still called rich?
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 454
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Bericht door claudia »

Freija, doet Pitou het alleen met tulpen of met allerlei bloemen? Want als dat zo is, dan vind ik een citroenluchtje jammer. Tulpen ruik je niet zo, maar andere bossen bloemen kunnen heerlijk ruiken, en dan zou het dus zonde zijn om daar een ander geurtje overheen te spuiten. Lijkt me dan toch handiger om het Pitou af te leren!
Gebruikersavatar
freija
Poema
Poema
Berichten: 338
Lid geworden op: 14 apr 2004 15:23
Locatie: lokeren
Contacteer:

Bericht door freija »

Nee claudia, ik schreef het al, ze doet het enkle met tulpen, buiten gipsifilla-kruid interesseren andere snijbloemen haar niet. Ik heb trouwens het luchtje gekocht, en het werkt! Wat blijkbaar ook werkt is tulpen weinig aandacht geven, van zodra ze ziet dat ik naar de vaas met tulpen toeloop, om ze te herschikken of vers water te geven, is pitou er als de kippen bij. (Maffe poes, is volgens mij gewoon jaloers op de aandacht die ik aan tulpen geef)

Ushi, bedankt voor je tip!
How come people with a lot of money but no cats are still called rich?
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 454
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Bericht door claudia »

:oops: Sorry, niet goed genoeg gelezen! :oops: Gelukkig blijft ze er nu af. Het zou natuurlijk gewoon jalouzie kunnen zijn. Katten zijn vreemde wezens.....
Gebruikersavatar
Ushi
Huiskat
Huiskat
Berichten: 35
Lid geworden op: 15 feb 2005 19:30
Locatie: Numansdorp

Bericht door Ushi »

Mooi zo Freija!! , goed om te horen dat het werkt!! ;-) ;-)
Groetjes Ushi , Rebel en Flo !!! ;-)
Gebruikersavatar
Annerieke
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2005 15:17
Locatie: Leiden

Bericht door Annerieke »

Mijn katten hielden er in het begin ook erg van om mijn planten op te eten en aangezien ik dol op planten ben, was dat wel even schrikken. Maar sinds ze oud genoeg zijn om naar buiten te mogen, vinden ze mijn planten een stuk minder interessant. Dus als die mogelijkheid er is, kun je je katten naar buiten laten. De mijne komen na een paar uur altijd uitgeteld en tevreden weer terug.
Gesloten