Pom sleept met van alles, enig idee waarom?

Voor vragen over: krabben aan meubilair en behang, kauwen op electriciteitskabels en andere dingen die je kat niet mag, maar wel doet.
Gebruikersavatar
Coraline
Lynx
Lynx
Berichten: 119
Lid geworden op: 09 dec 2019 23:06

Re: Pom sleept met van alles, enig idee waarom?

Bericht door Coraline »

https://www.youtube.com/watch?v=0SUrvEF ... e=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=fd462Q8 ... e=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=pK7qu4G ... e=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=lV-K53I ... e=youtu.be

Verder dan dit kom ik niet, om een filmpje naar hier up te loaden. En schijnbaar woon ik volgens Youtube in België, wat niet zo is 😁
Is dit dé manier van uploaden?
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5084
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Pom sleept met van alles, enig idee waarom?

Bericht door Synemios »

Ik snap het ook niet, vroeger werkte het als je het tussen “media ... /media” plaatste .
Maar ik heb nu gewoon op de linkjes geklikt.
Erg leuk om ze bezig te zien :grin:
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Gebruikersavatar
Zotvanpoezen
Tijger
Tijger
Berichten: 1440
Lid geworden op: 19 sep 2018 16:19
Locatie: Pajottenland /Vlaams Brabant

Re: Pom sleept met van alles, enig idee waarom?

Bericht door Zotvanpoezen »

Ik doe het ook op deze manier.
Het werkt blijkbaar niet meer op de oude manier. Heb ik ook geprobeerd...
Als je een filmpje via pb verstuurt, verschijnt het wel direct (zonder dat je op de link moet klikken)

Leuke filmpjes :grin:
Die doos heeft wel een bijzondere aantrekkingskracht :lol:
Het lijkt of ze er steeds maar onder willen kruipen. Froufrou doet dat ook als ze zich niet goed voelt, maar bij jouw katjes is dat gelukkig niet zo!
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)

Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
Gebruikersavatar
Coraline
Lynx
Lynx
Berichten: 119
Lid geworden op: 09 dec 2019 23:06

Re: Pom sleept met van alles, enig idee waarom?

Bericht door Coraline »

Dank jullie wel! Froufrou gaat zich ergens onder kruipen om te verstoppen?
Hier ga ik zó mijn bed verschonen en dat is een heel feest! Kenny gaat dan als het bed “gestript” is onder het top- matrasje kruipen en spelen, Jackie onderzoekt de bovenkant. Na verloop van tijd mag het matrasovertrek erover getrokken worden, en dan heb je hetzelfde scenario, maar dan onder het overtrek 😁. Leg ik de kussen op bed dan wordt er onder de kussens verstopt (Kennedy) en Jackie bekijkt of ik alles recht heb getrokken. Dekbedovertrek is ook erg leuk, want ook dáár kan je je in verstoppen en elkaar achterna zitten. Zo ben ik wel een tijd zoet met bed verschonen en dat is zó leuk!
Gebruikersavatar
Zotvanpoezen
Tijger
Tijger
Berichten: 1440
Lid geworden op: 19 sep 2018 16:19
Locatie: Pajottenland /Vlaams Brabant

Re: Pom sleept met van alles, enig idee waarom?

Bericht door Zotvanpoezen »

Coraline schreef: 04 feb 2020 20:05 Dank jullie wel! Froufrou gaat zich ergens onder kruipen om te verstoppen?
Hier ga ik zó mijn bed verschonen en dat is een heel feest! Kenny gaat dan als het bed “gestript” is onder het top- matrasje kruipen en spelen, Jackie onderzoekt de bovenkant. Na verloop van tijd mag het matrasovertrek erover getrokken worden, en dan heb je hetzelfde scenario, maar dan onder het overtrek 😁. Leg ik de kussen op bed dan wordt er onder de kussens verstopt (Kennedy) en Jackie bekijkt of ik alles recht heb getrokken. Dekbedovertrek is ook erg leuk, want ook dáár kan je je in verstoppen en elkaar achterna zitten. Zo ben ik wel een tijd zoet met bed verschonen en dat is zó leuk!
Froufrou gaat zich niet echt verstoppen als ze voelt dat ze een "aanval" gaat krijgen, het is eerder dat ze niet goed weet wat ze moet doen. (Ze blijft er niet lang, ze probeert gewoon overal onder of tussen te kruipen). Voor mij is dat een signaal dat ik moet ingrijpen om die aanval te vermijden. Gaat heel vlot trouwens. Na amper een minuutje valt ze ronkend in slaap :grin: .
Meestal weet ze zelf wel hoe ze die aanval moet vermijden, ik ben er al 2 jaar mee bezig het haar te leren ;-)
Het gebeurt wel eens dat ze er te lang mee wacht, denk ik.

Haha, het bed verschonen is hier ook een groot feest voor de katten :lol: En dan heel goed opletten dat ik geen kat meewas in het machien.
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)

Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Pom sleept met van alles, enig idee waarom?

Bericht door nellebel »

hihi leuk om te lezen. bij ons is het ook terugkerend feest wekelijk om het bed te schonen. gijs kruipt overal onder. guusje vind het vooral leuk als ik wapper met de dekens en springt er dan onder. het leukste is als ze eronder liggen dan hun aantikken, dan racen ze onder het dekbed hele rondjes. guusje is ons racemonster, die rent ineens onder het bed vandaan, rent het hele huis rond om vervolgens met grote snelheid weer terug op bed te springen. totdat ze beide uitgeteld op het onderlaken gaan liggen en ik netjes het bed verder kan opmaken. ziet er altijd leuk uit, netjes opgemaakt bed met 2 bulten.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5084
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Pom sleept met van alles, enig idee waarom?

Bericht door Synemios »

Hier hetzelfde.
Ik ben sinds ik katten heb echt veel meer tijd kwijt aan het huishouden maar het is zo leuk.
En ach tussendoor lekker ravotten en met ze spelen hoort erbij ;-)
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Gebruikersavatar
Coraline
Lynx
Lynx
Berichten: 119
Lid geworden op: 09 dec 2019 23:06

Re: Pom sleept met van alles, enig idee waarom?

Bericht door Coraline »

Ja, huishouden is gewoon soms echt genieten💖 Kennedy is dol om mee te kijken als ik aan het afwassen ben. Ze rent naar het aanrecht toe. Tijdens het afwassen tikt ze nu en dan op mijn arm om even te kunnen kijken wat ik in mijn handen heb.
Was ophangen is natuurlijk helemaal een feestje, Jackie probeert dan de handdoeken er weer af te trekken 😎.
Als ik de vloer af doe doe ik de ene dag met een Swiffer, Kenny vindt het een sport om proberen haarzelf te verstoppen om als verrassing het doekje aan te vallen.
Volgende dag gebruik ik de bezem, dan kan Jackie er op gaan zitten als ik veeg.
Plaats reactie