Drukke kitten & Rustige kitten

Voor vragen over: krabben aan meubilair en behang, kauwen op electriciteitskabels en andere dingen die je kat niet mag, maar wel doet.
Plaats reactie
Reneetjehhh
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jul 2018 20:46

Drukke kitten & Rustige kitten

Bericht door Reneetjehhh »

Hallo allemaal!
Ik ben nieuw op dit forum.. Ik heb twee kittens van nu 15 weken. Ocicat/Abbesijn katertje (Abu). Mainecoon/Ragdoll poesje (Nani). Allebei uit een ander nestje.

Abu is heel erg druk en springt en bijt overal in als t maar een klein beetje beweegt. Hij is wel heel lief, hij laat mijn meubels met rust en speelt met zijn speeltjes. Maar meestal met Nani. En dat is dus het “probleem”. Abu bijt heel hard in haar nek, rug of buik. Nani speelt soms wel terug maar meestal piept zij en gaat Abu vrolijk verder. Ik haal ze nu meestal uit elkaar omdat Nani helemaal muisstil gaat zitten en alleen maar piept. Nani is ook helemaal niet zo heel erg speels en is heel rustig. (Is dit normaal?)

Mijn vraag is of dit normaal gedrag is en of Abu nog wel leert zachtjes te doen met zijn nieuwe zusje.. als we niet thuis zijn of slapen (mogen niet in de slaapkamer vanwege abu zijn drukheid) ben ik altijd bezorgd dat zij pijn heeft.

Groetjes !
Plaats reactie