Kat van de buren

Voor vragen over: krabben aan meubilair en behang, kauwen op electriciteitskabels en andere dingen die je kat niet mag, maar wel doet.
JokeD
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 jul 2015 19:07

Re: Kat van de buren

Bericht door JokeD »

Hoe is het nu met de kat?
Sydney
Poema
Poema
Berichten: 320
Lid geworden op: 27 feb 2012 17:00

Re: Kat van de buren

Bericht door Sydney »

Sorry, beetje late reactie ivm vakantie. We hebben inmiddels ook nog een keer een weekend opgepast en ook toen hebben we de bijkeukendeur opengelaten zodat ze in de gang en het trappenhuis kan. Dat ging prima op zich. Toch ziet het er allemaal wat sneuig uit. Haar vacht klit nogal en als het met kammen niet lukt, knippen ze er hele happen. Ze gooit brokjes in haar water waardoor het een smeerboel wordt, zet de bakjes uit elkaar en het is opgelost. De kattenbak stonk, haar hangmandje is bijna doorgesleten, er is nog een ligplek maar daar stonden spullen op. En ze hadden ook nog de verkeerde data doorgegeven waardoor de kat de eerste dag echt alleen maar in haar eentje in de bijkeuken heeft gezeten, ze schenken er allemaal niet zoveel aandacht aan.
Mijn partner heeft daarna wel eerlijk aangegeven dat het voor de kat wel erg weinig bewegingsruimte is en gevraagd waarom ze er niet voor kiezen om haar in de gang te laten. Er kwam weinig respons maar we spraken ze een weekje later en toen zeiden ze dat ze haar die dag toch in de gang en het trappenhuis hadden gelaten toen ze naar hun werk waren. En dat ze misschien op de overloop op zolder een hekje zouden maken. Er was dus toch wel iets gebeurd...
Ik heb ze nu inmiddels al een tijdje niet meer gesproken, maar binnenkort moeten we weer oppassen, dan kunnen we eens kijken hoe het nu gaat. Ik hoop dat ze nog steeds meer ruimte krijgt....
Plaats reactie