Hou hou ik mijn kat uit de AH?

Voor vragen over: krabben aan meubilair en behang, kauwen op electriciteitskabels en andere dingen die je kat niet mag, maar wel doet.
Plaats reactie
SuzyOR
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mei 2016 14:11

Hou hou ik mijn kat uit de AH?

Bericht door SuzyOR »

Hoe hou ik mijn kat uit de AH?

1van mijn katten is een zwerver. Blijft dagen weg, gaat kilometers ver, loopt met mensen mee, loopt de school binnen..etc. Maar hij komt ook regelmatig thuis en t is een hartstikke lief beestje.
Probleem is dat hij steeds bij onze buurtsupermarkt naar binnen gaat, en die zijn dat helemaal zat!
Kan ook niet..maar ik weet niet hoe ik m tegen kan houden..
Wie heeft er goede tips???
Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6803
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Hou hou ik mijn kat uit de AH?

Bericht door Dinky »

hihi het is dat je het hebt over een AH en niet over een jumbo anders zou ik zeggen dat het 'onze' supermarktpoes zou zijn :lol:

Wanneer het er bij die AH net zo aan toe gaat als bij de Jumbo hier dan is de enige manier hem in de eigen tuin houden volgens mij.
Deze kat zit altijd bij de dozen in de supermarkt (loopt naar mijn weten de supermarkt verder ook niet in) en krijgt daar volop aandacht van alle supermarktbezoekers. Wordt ook regelmatig op de foto gezet en kinderen geven hem ook regelmatig een blikje of een zakje natvoer. Personeel zet hem nog wel eens uit de winkel maar nog geen minuut later is hij door de deuren alweer naar binnen naar de doosjes (waar die ook regelmatig lekker in een doosje ligt te slapen).
Zolang hij daar doosjes heeft waar die lekker in kan liggen slapen en het eten hem bij zijn 'bedje' wordt geserveerd door winkelend publiek gaat het zeker niet lukken om hem daar weg te houden.

Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jouw kat gaat bij de AH maar dit is wat ik zie bij de supermarktpoes hier bij de jumbo ;-) Eerlijk gezegd heb ik dus geen idee hoe je het kan voorkomen behalve dan je eigen tuin afzetten zodat hij er niet kan komen.......
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Dorien66

Re: Hou hou ik mijn kat uit de AH?

Bericht door Dorien66 »

Ik heb ook geen ander advies dan afzetten van je tuin... Je kunt natuurlijk ook eens met de supermarkt-uitbater praten en hem wijzen op het feit dat hij zomaar voor noppes een muizenbestrijdingsdienst heeft :lol:
SuzyOR
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mei 2016 14:11

Re: Hou hou ik mijn kat uit de AH?

Bericht door SuzyOR »

Nou..ze vinden t zeker niet leuk bij de AH hier.... Ze zijn heel boos op mij. Maarja..ik weet niet wat ik er aan kan doen.
Ik heb ze al gezegd..gooi er een emmer water over.. Maar dat wil men niet...dat is niet aan hén, zeggen ze.
JokeD
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 jul 2015 19:07

Re: Hou hou ik mijn kat uit de AH?

Bericht door JokeD »

En, zit hij nog steeds vaak bij de AH of is er een oplossing gevonden?
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9309
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Hou hou ik mijn kat uit de AH?

Bericht door castratenkoor »

Ts is 2/6 voor het laatst op het forum geweest. Heeft denk ik niet zoveel zin vragen stellen op oude topics.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Plaats reactie